{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.249 visninger | Oprettet:

Tømrer uddannelsen hvad derefter?! {{forumTopicSubject}}

Hej som overskriften siger .. Så jeg snart færdig som tømrer og har kigget på byggekonstruktør og arkitekt meeeen hiver lidt tilbage og kan ikke rigtig finde hvad jeg virkelig har lyst til nogen gode ideer hvor at det er en fordel at have min uddannelse . Helst seriøse trods BG ikke altid er så seriøst så prøv ..

Pros'n'cons på bygge teknikker / konstruktør er appreciated!

Ville elske at ha et arbejde hvor man kunne gå med skjorte hele dagen Hehe er træt af alt det arbejdstøj som tømrer har ..

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tømrer uddannelsen hvad derefter?!
  • #1   28. maj 2012 Vælg uddannelse udfra det du interesserer dig for og kunne tænke dig at arbejde med.. Ikke efter hvad man går klædt i smiley

• #2   28. maj 2012 aut kloak min ven

• #3   28. maj 2012 Teknikere er der ikke rigtig nogen der vil ansætte, gå hele vejen og tá konstruktøren, arkitekter er fesne abstrakte mennesker, hvis du interesserer dig for konstruktioner og kan lide at få ting til at spille sammen ud fra en blødstrøget arkitektegning så er bygningskonstruktør noget for dig..

Hilsen Henrik cand. Tøm og på 4 sem konstr.

• #4   28. maj 2012 Jeg vil sgu nogengange ønske jeg kunne skifte skjorten ud med arbejdsbukser. Især i det her vejr vi har!

• #5   28. maj 2012 vælg en uddannelse hvor du er sikker på selv at kunne grave din egen grav,for du kommer til at arbejde så længe.jeg er personligt rigtig træt af idag at jeg ikke kan sidde på en stol hele dagen,men det er dem der har et godt liv efter 50år

• #6   28. maj 2012 Sælger? Eller hvis du er god til matematik så reviser? Eller indsengør?

• #7   29. maj 2012 Jeg kunne godt tænkte mig at få det skåret ud i pap, det med: hvad skal en bygningskonstruktør lave.. Hvad står han for og får han de samme slags arbejde altså dvs realiser denne tegning from scratch .. Skal jeg så stå for alle reglerne i hvor meget tømrerne skal isolere med og hvordan bygningen laves uden den brister (vel sammen med en Enginør?)

Bare giv mig hele smøren !!
    Det er jo ens fremtid ! Hehe og tak for alle svar! Kigger nærmere når jeg er stået op :b

• #8   29. maj 2012 ser jeg frem til så ! smiley men lyder godt indtil videre !

• #9   29. maj 2012 Jeps peter r... Ida, betina, sabrina, christine eller nikoline... Det er begrænset hvor mange piger vi har men det må jo være en af dem..;)

• #10   29. maj 2012 Du kan også arbejde indenfor det offentlige.. Byggetekniker med tilsyn på f.eks. skoler og styre økonomien på deres projekter som finder ud af hvor pengene skal bruges osv.. Bygningskonstruktør kan du arbejde med sagsbehandling.
    Jeg arbejder p.t. selv inden for sagsbehandling af byggerier, nedrivningstilladelse, anmeldelsessager, lovliggørelser, rådgivning af borgere med meget mere!. Det er en super fed måde at arbejde på.

• #11   29. maj 2012 Det må næsten være betina, kan se du kører Toyota..)

• #12   29. maj 2012 Top late

• #13   29. maj 2012 Hvis du har modet på at gå hele vejen, så tag en ingeniør uddannelse. Bygningsingeniør er nok det, hvor du som tømrer vil kunne trække mest på din erfaring.

Jeg har selv stået i samme situation som dig, dog bare som klejnsmed, og valgte at tage DTU ADK på et år, også derefter videre som Diplom Maskin ingeniør, og det er klart ikke et valg jeg har fortrudt! Hell, jeg ender nok med at nuppe mig 2 år mere, når de 3½ år er gået smiley

Kræver dog du har modet på at lære matematik og fysik, men tilgengæld kan du være sikker på ikke at være arbejdsløs når du er færdig!

Kommentér på:
Tømrer uddannelsen hvad derefter?!

Annonce