{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vittighed
  • #1   7. jun 2012 Jeg tror ikke på den..

• #2   7. jun 2012 Så gik han nok for langt.

• #3   7. jun 2012 Men det kan jo ske at man overser skiltet med de brevsprække øjne.

• #4   7. jun 2012 - Hvorfor har kvinder kun 4 hjerneceller?

- En til hver kogeplade.

- Hvad gør en kvinde, når hun skal stryge?

- Slukker for en kogeplade.

- Hvad kalder man en kvinde der har mistet al hjernekapacitet?

- Enke.

god aften.

• #5   8. jun 2012 En kvinde kommer op til lægen. Hun er i panik.
    "Doktor, doktor, da jeg vågnede i morges bemærkede jeg, at jeg var blevet fed, at min hud var slap, jeg havde rynker under øjnene og mit hår så frygteligt ud! Er der noget galt med mig!?"

Lægen kiggede på hende og sagde så:
    "I hvert fald ikke med dine øjne..."

• Tobias S
    Tobias S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 110
    #6   8. jun 2012 Jeg lavede engang en kemi joke, men der var ingen reaktion.

• #7   8. jun 2012 To mænd er på jagt, da den ene pludselig falder om. Han lader ikke til at trække vejret og vender det hvide ud af øjnene. Hans kammerat griber straks sin mobiltelefon og ringer 112:
    "Min ven er død, hvad skal jeg gøre," råber han i panik.

"Rolig," siger damen i den anden ende.
    "Lad os nu først være helt sikre på, at han nu også er død."

Der er stille i telefonen et øjeblik. Så hører damen fra alarmcentralen et skud. Øjeblikket efter kommer manden tilbage.
    "Okay, hvad så nu?"

• #8   8. jun 2012 Dad: I have a question for you, son.

Son: Ok...

Dad: Did you know the average female breast weighs 3 pounds?

Son: Wow, no I didn't know that !

Dad: Do you know how much the average pussy weighs?

Son: No idea....

Dad: Then step on the scale and find out ! smiley

• #10   8. jun 2012 Hvor mange mænd skal der til, for at skifte en toiletrulle? Det findes der ikke et svar på, for det er aldrig sket.

En kone kommer smilende ind til sin mand i stuen, med et fræk glimt i øjet. -"jeg har barberet mig, dernede, det ved du nok hvad det betyder"
    Der går lidt, manden stryger hånden gennem håret og mumler: -"ja, så er afløbet stoppet igen!"

• #11   8. jun 2012 En lærer spørger: Jeg skød mod 5 fugle, og 2 af dem døde, så hvor mange er der tilbage?

En elev svarer: Ikke nogen. De andre fløj væk på grund af larmen af geværet.

Læreren: Nej ! Det er et matematisk proplem, men jeg kan godt lide din stil.

Eleven: Okay, så har jeg et spørgsmål til dig: 3 kvinder spiser is. En af dem slikker den, den anden sutter den og den sidste bider den. Hvem er gift?

Læreren bliver forlegen og svarer: Hende der sutter?

Eleven: Nej ! Hende der har en ring på sin finger, men jeg kan godt lide din stil.

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #12   8. jun 2012 kender i den med aben i fiaten, flodhesten på cykel, tre palmer og et postbud ?

• #13   8. jun 2012 Min nabo er en virkelig hot flot yngre kvinde En dag så jeg hende komme over gaden mod min dør, og så ringede hun på. Jeg for ud og åbnede. Hun så indtrængende på mig og sagde "Jeg er lige kommet hjem, og trænger grusomt til sex. Du ved en nat med masser af sprut og og elskov. Er du optaget??" Jeg skyndte mig at svare "NEJ jeg er ledig hele natten". Nej hvor lækkert sagde hun " vil du så ikke være sød at passe min hund??"

• #14   8. jun 2012 hvor mange mænd skal der til for at åbne en øl ?
    ingen, den skulle gerne være åben nu hun kommer med den.

Kommentér på:
Vittighed

Annonce