{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.447 visninger | Oprettet:

Rengøring af keramisk kogeplade? {{forumTopicSubject}}

Kan man egentlig bruge skurecreme/skurepulver på en keramisk kogeplade uden at det ridser eller ødelægger pladen? Der står intet i hverken komfurets brugsanvisning eller på skurecremens flaske om det er velegnet til det. Umiddelbart virker det jo ikke meget anderledes end det rens man køber til netop keramiske kogeplader?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøring af keramisk kogeplade?
  • #2   11. jun 2012 Du kan købe noget skum der er beregnet til det.
    Lad det sidde en time og tør efter med en fugtig klud. Resultatet er fantastisk

• #3   11. jun 2012 køb noget brun sæbe eller sæbespåner smør det på i et tykt lag dæg det til med noget plast eller film i et par timer og vask det af bag efter

• #4   11. jun 2012 Man kan sikkert også slå 57 æg ud på kogepladen, slagte 2 høns i måneskin og danse en regndans iført stiletter. smiley

Mange tak for jeres råd, men det er bare ikke dét spørgsmålet går på. smiley Er kun interesseret i at vide om man kan bruge skurecreme.

• #5   11. jun 2012 den med æggene og stiletterne har jeg ikke prøvet men har på fornemmelsen at det ikke hjælper :O)

men skure pulver er normalt et no go

• #6   11. jun 2012 Jeg plejer at bruge ovnrens på spray, lader det sidde lidt og så skraber jeg det af med en meget skarp skraber.

Umiddelbart ville jeg ikke bruge skurecreme, da det kan være fint sand der er i. Glas er lavet af sand bla., og glas kan godt ridse glas. Så jeg ville ikke tage chancen.

Kommentér på:
Rengøring af keramisk kogeplade?

Annonce