{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

nej nej nej ændring på vej til bg nok øv {{forumTopicSubject}}

Kan se at de er begyndt at ændre mc galleri og lastbil galleri til noget være lort håber godt nok ikke bil galleri følger efter prøv i selv og gå ind Og se og skriv jeres mening om lortet sys det er fint som det er nu.
De gør jo kun tingene værre for hver gang de ændre ting her inde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nej nej nej ændring på vej til bg nok øv
  • #1   12. jun 2012 Ja så det godt på bilgalleri..

for satan, det ser meget meget mystisk ud..

Men hva, man vender sig vel til det

• #2   12. jun 2012 mcgalleri skulle der stå smiley

• #3   12. jun 2012 du kan da ikke bitche sådan uden at argumentere for hvorfor det bliver noget lort????

• #4   12. jun 2012 Forfriskende med nye design og underliggende system, så er der god grobund for et bedre marked, stemme system osv... Så rene thumbs up herfra

• #5   12. jun 2012 Det ser meget bedre ud, og det virker helt kanon på baadgalleri og cykelgalleri, så også thumbs up herfra

• #6   12. jun 2012 Hej allesammen,

Ja, det nye design kommer også her til BilGalleri inden længe. smiley

Vi håber, at I bliver glade for designet, når I har vænnet Jer lidt mere til det. Men vi vil meget gerne høre Jeres indtryk af, hvad det er I mener, der ikke fungerer - gerne med lidt flere ord, så vi evt. kan gøre noget bedre.

Mvh. Rikke/BilGalleri smiley

• #7   12. jun 2012 bliver noget sovs... ar leget lidt med markedsdelen og den er ikke bedre... søgefuntion i forum. ikke bedre... overskuelighed. ikke bedre (vane sag sikkert.) design ligener lort.

håber søgefuntionen bliver det bedste. lidt som dba´s bare med bedre udvalg så man kan søge på flere specifikke mærker og modeller samtidig.. sntes det er lækkert at kunne sortere biler fra man ikke er intrasseret i. og evt med modelbetegneleser sat i parrentes
    bmw E 46 36 29 60 osv..

• #8   12. jun 2012 Jeg synes at det er skønt med noget nyt.

Dog er farverne alt for lyse.. Man bliver ør i bolden af at se på hvid og lysegrå i flere timer.. der må godt være lidt mere farve på..

• #10   12. jun 2012 Folk er famne så bitre at det halve kunne være nok. Før man kan udtale sig om noget nyt det furngerer, skal man da i det mindste have brugt det. 1 dag er ikke nok, lad os tage den her snak 1 md efter det er blevet lanceret herinde (og ikke mcg/cykel osv). Alt andet er jo bare bitterhed, og postulater baseret på frygt for det nye, hvis jeg skal sige det!

• #11   12. jun 2012 halvandetben.. .det er ikke fucking facebook det her. hvad med at få relevante ting op at køre før man tilføjer disse latterlige funktionere...

er det svært for dig at skirve. God stil ******* eller Ikk Fedt ******

• #12   12. jun 2012 Åh hvor er forandring dog en fryd.. Jeg glæder mig til at se på et nyt design.

Det er sgu lidt komisk at høre må alle de kommentarer med "Åh nej, noget NYT?! DET vil jeg ikke ha" smiley

• #13   12. jun 2012 accepter det drenge, eller slet jeres bruger smiley

• #14   12. jun 2012 Har ikke været på have, bolig, hunde, katte og rcgalleri siden deres kønsløse lorte update kom.. Og har med vilje ikke opgraderet bilgalleri til VIP denne gang, da jeg ikke har intentioner om at komme her igen når det lort kommer herind også..

Det eneste positive må være at jeg har fået mere fritid til at lave alt mulig andet.. smiley

• #15   12. jun 2012 - En ting der er godt ved det nye er at skrift-størrelserne kommer op i nogle lidt mere læsevenlige størrelser.

- Hvis man ser på MC galleri er markedet blevet langt mere dominerende på hovedsiden. Jeg er godt klar over at det er der i tjener nogle penge, men det er ikke nødvendigvis særligt fedt for de bruger der er vant til at bruge sitet.

Folk er altid skrækslagen over ændringer til de sites de har brugt i lang tid, men som site-ejer må der bare en gang i mellem laves noget nyt. Og så viser det sig at folk rent faktisk finder ud af at bruge det nye efter kort tid.

• #16   12. jun 2012 jeg syntes også at det virker som noget lort. jeg har heller ikke været på traktorgalleri siden at det blev lavet om.

• DJo E
    DJo E Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 246
    #17   12. jun 2012 Jeg kan såmænd godt lide forandring, og synes nu ikke det nye er værst. Men der er en ting som burde fremhæves, og det er overskrifterne for hver kategori (Galleri, Marked, Forum, Album osv.), det som står øverst i hver kolonne. Det er slet ikke det første man lægger mærke til, hvilket jeg tror ville gøre det nemmere at overskue hvad der er hvad. Evt. nogle farver (ikke skrappe farver, men nogen som falder ind) i baggrunden af hver kolonne, som underbevidstheden efterhånden forbinder med de forskellige kategorier. Evt bare nogle farver som ramme omkring billederne i alle kategorier.

Det jeg ser, er bare en masse billeder, og omgående bliver det et roderi inde i hovedet, inden man så får set sig videre om, hvad det egentlig hører under. Og næste gang er det det samme igen, men skal ligesom først til at lave orden i roderiet inde i hovedet, før man så kan have et ordenligt overblik.

• #18   12. jun 2012 Jeg har intet mod at der skal komme nyt design. Syntes også det nuværende er ved at være lidt gammelt.

MEN nu har jeg set det nye design layout på mange af de andre sider og helt ærligt så spiller det slet ikke!! Det er alt for rodet og uoverskueligt. Og så syntes jeg der ser meget discountagtigt ud. Sådan lidt ala standard opsætningen på sådan en byg-din-egen-hjemmeside.

• #19   12. jun 2012 tror lige der går noget tid før, man bliver vand til det udsende

Kommentér på:
nej nej nej ændring på vej til bg nok øv

Annonce