{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

Tv signal er svagt {{forumTopicSubject}}

Har et lidt underligt problem, og tror ikke min udbyder (Boxer) kan hjælpe her. Men jeg køre jo over alm antenne, som er gemt oppe på et loft. Mit signal har virket uden problem i over ½ år uden problemer. Men her for 2 uger siden, da der kom lidt regn og storm, blev signalet ringe på alle kanaler, undtagen DR kanalerne, TV2, Kanal 4 og Kanal 5. Zulu, MTV osv havde meget svagt signal. Når der så er sol, eller bare nogenlunde godt vejr, så virker alle kanaler, men regner det som det gør nu, så forsvinder de eller er meget svage. Alle kabler sidder som de skal, men det er mig virkelig en gåde. Vil også gerne helst undgå en dyr antenne mand, men nogle kloge hoveder der har en ide?

Mit signal kabel køre fra et loft ned i min lejlighed, til en boks der giver strøm (Digital antenne) og fra den videre til stuen og soveværelse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tv signal er svagt
  • #1   15. jun 2012 ja det var jo ellers i det dårlige vejr, man sku se TV he he .. men hva med en antene forstærker. mvh hc..

• #2   15. jun 2012 Det jo sådan set det der er på, ellers kunne jeg ikke se Boxer... Det underlige er også den virker fint når der er godt vejr, og skidt når det bare regner lidt... Det har nu ellers virket før i tiden om der var storm, sne eller regn... Men kan da godt ske forstærkeren er stået af ... smiley

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #3   15. jun 2012 ka være dit tag er blevet utæt, så der er vand i skidtet et sted ? eller måske en mus har taget en ledning ? smiley

så kan fugten da hurtigt drille smiley

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #4   15. jun 2012 efter jeg havde brokket mig gevaldigt mange gange til viasat over mit signal forsvandt på parabolen, fra dag til dag.

de mente det var fugle der fløj ind i parabolen så den skiftede retning, men den sad nu hvor den havde siddet de sidste 20 år ^^

det viste sig at være en kabel samling, der var gået lidt fra hinanden

ikke meget, men nok til det drillede når det var fugtigt vejr (det lå i skunken)

• #5   15. jun 2012 Ja det sgu svært at sige.. havde også overvejet om jeg skulle kravle der op og tjekke... smiley Må jeg jo nok gøre for at udelukke det. Tror også det har lidt med fugt at gøre måske...

Kommentér på:
Tv signal er svagt

Annonce