Tv signal er svagt {{forumTopicSubject}}
Har et lidt underligt problem, og tror ikke min udbyder (Boxer) kan hjælpe her. Men jeg køre jo over alm antenne, som er gemt oppe på et loft. Mit signal har virket uden problem i over ½ år uden problemer. Men her for 2 uger siden, da der kom lidt regn og storm, blev signalet ringe på alle kanaler, undtagen DR kanalerne, TV2, Kanal 4 og Kanal 5. Zulu, MTV osv havde meget svagt signal. Når der så er sol, eller bare nogenlunde godt vejr, så virker alle kanaler, men regner det som det gør nu, så forsvinder de eller er meget svage. Alle kabler sidder som de skal, men det er mig virkelig en gåde. Vil også gerne helst undgå en dyr antenne mand, men nogle kloge hoveder der har en ide?
Mit signal kabel køre fra et loft ned i min lejlighed, til en boks der giver strøm (Digital antenne) og fra den videre til stuen og soveværelse.
nov 2007
Følger: 34 Følgere: 59 Biler: 2 Emner: 81 Svar: 2.223
sep 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 4 Emner: 219 Svar: 1.072
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
så kan fugten da hurtigt drille
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
de mente det var fugle der fløj ind i parabolen så den skiftede retning, men den sad nu hvor den havde siddet de sidste 20 år ^^
det viste sig at være en kabel samling, der var gået lidt fra hinanden
ikke meget, men nok til det drillede når det var fugtigt vejr (det lå i skunken)
sep 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 4 Emner: 219 Svar: 1.072
Tv signal er svagt