{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

er du skarp til IT - grafikkort {{forumTopicSubject}}

er der nogen der kan hjælpe mig med at løse et problem min computer er begyndt at lave..

computeren er en dell d630 serie
windows 7 home styresystem
NVIDIA Quadro NVS 135M grafikkort

problemet er skærmen er delt op i 2 (på langs af skærmen) hvor den viser billedet dobbelt
har forsøgt mig med diverse drivere,ingen driver,og nyt styresystem og på den måde starte forfra..

nogle gange kommer billedet på skærmen fint tilbage uden problemer men for det meste starter den op med fejlen (lige fra computeren tændes og den stadig er i BIOS)

windows melder fejl 43 under enhedshåndtering
nogen der kender en mulig løsning

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fældning af træ 1.200 kr.
  • Udskiftning af ventil i toiletcisterne 600 kr.
  • Ordne gulvplaceret Ifö- toilet, der løber 900 kr.
  • Dryp fra vand rør i badeværelse 1.200 kr.
  • HHjælp til at samle et PAX/forsand garderobeskab 200x60x236 1.700 kr.
  • Relæet i eltavlen slår fra når Vaskemaskike starter 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er du skarp til IT - grafikkort
  • #1   16. jun 2012 Et billede ville være topdollar, men synes det lyder som skærmen der er små død. Dog er det en bærbar, så ved ikke lige om skærmene står af på sammen måde, som normale skærme. Du kan vel prøve at sætte din bærbar til en rigtig skærm og se om det samme. Der er ikke andet at gøre end at prøve forskellige ting og snævre sig ind på hvad fejlen kan være..

Kender ikke noget til fejl 43, lige umiddelbart. Sikker på det har noget med billedet at gøre?

• #2   16. jun 2012 om det er selve skærmkortet der er færdig har også være i mine tanker,men burde den så ikke konstant vise billedet sådan..?

skal se om jeg kan lave et skærmprint

• #3   16. jun 2012 Ikke nødvendigvis. Taler selvfølgelig af egen erfaring, men har før haft en skærm hvor billedet begyndte at hoppe og danse og vise alting dobbelt. Der hjalp det til tider at tæve den ind i muren, så stoppede det. - Andre gang hjalp det ikke, hvor man så bare måtte vente til den opførte sig normalt igen. Der var det skærmen der var døende.

• #4   16. jun 2012 Selvfølgelig KUN af egen erfaring.*

Kommentér på:
er du skarp til IT - grafikkort

Annonce