{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

A traktor {{forumTopicSubject}}

ja nu er jeg voldsom træt af at køre scooter selvom der kun er 6 måneder til jeg begynder på kortet så er jeg begyndt at overveje en A traktor fra sverige som jeg kom til at huske fra Vmax 119. jeg synes jeg har kigget overalt på skat's hjemmeside og har ikke fundet noget på færdselsstyrelsens hjemmmeside. så nu spørger jeg jer. er der nogen af jer der ved om det er mulig her i danmark at man må kører en A traktor som 17 årig hvis man får hentet en A traktor fra sverige hvor man må køre i dem som 16 årig og skal man ikke bare have traktor kørekort ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  A traktor
  • #1   16. jun 2012 tror ikke de regler findes i danmark

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 16
    #2   16. jun 2012 Nej

• #3   16. jun 2012 så det kan slet ikke lade sig gøre ?...

• #4   16. jun 2012 Det kan du godt glemme alt om, de er ikke lovlige i Danmark, hvi du vil køre på noget med 4 hjul er det en traktor og deette skal du også have kørekort til, hvis du ønsker at køre på offenlig vej
    vh

• #5   16. jun 2012 det koster ikk så meget at tage traktor kortet men sån en kører MAX 4km/l
    Så der er en dyr luksus og man skal jo også lige anskaffe sig en først

• #6   16. jun 2012 jeg har traktor kørekort... kører en A traktor kun 4 km literen ? det tror jeg sku ikke på ?... er det kun fordi den er så begrænset i gearkassen og i pumpen eller hvad ? det lyder noget mærkeligt...

men det er ikke lovligt i danmark.... fu.. hvorfor fuck skal dk være så nedern...

• #7   16. jun 2012 Det ku være fed hvis vi måtte køre A-Traktor her i DK.
    Men det kommer aldrig, ALDRIG til at ske

• #8   16. jun 2012 det ville have været rart... skal køre 30 km hver vej for at komme ud til min læreplads.. på en scooter.. og skal selvfølgelig igennem en by så tunet er ikke rigtig en mulighed... den fejl har jeg lavet før...

• #10   16. jun 2012 Puha, det er da godt at den slags ikke findes herhjemme, det ville da være et helvede. Der er da rigeligt med langsomt kørende ting, man skal uden om.

• #11   16. jun 2012 morten d
    har jeg sagt at jeg har det dårligt ? nej det har jeg ikke. jeg synes bare vi har for mange regler, for mange afgifter osv. vi er det land i verden med flest afgifter, højst afgifter og højst skat. men det er jo det der skal til at for at opretholde vores velfærdsystem... men jeg har ikke sagt jeg har det dårligt. jeg har sagt jeg synes at dk er nedern fordi de har for mange regler. så luk røven om jeg skal flytte hvis jeg ikke synes om det.

anders n. du har sikkert ret men på den anden side så er det nok god træning til de 16 årige inden de får kortet som 18 årig med noget som kan køre 200 km/t smiley

• #12   16. jun 2012 Jeg syntes personligt også at det er godt at vi ikke har A-traktor herhjemme, det ville fylde vejene med masser af biler som ville sænke trafikken voldsomt.
    Derudover ville du intet vinde ved det udover at du fik tag over hovedet, en traktor må ikke køre mere end 30 km/t, så det tager en time på din scooter, men det vil tage ligeså lang tid i en traktor.

Glem den tanke, og spar sammen til dit kørekort, bil og forsikring til du bliver 18...

• #13   16. jun 2012 brian d
    ved godt at de ikke må køre mere end 30. men hele idéen med det var jo at få et tag over hovedet, evt varme, og kunne fragte ting. og så er det alt for rocker nedern at køre scooter. selv med 100 er det kedeligt...

jeg har penge til kørekort, bil og forsikring. har endda råd til at købe en bil til 100 kg og stadig havde råd til det andet.. så det er ikke det der trykker.. og nej det er ikke mine forældre der har givet mig pengene fordi jeg er forkælet. at priotere hedder det..

kim p
    har du kørt i sådan en ? jeg vil hellere gå de 30 km så..

• #14   16. jun 2012 Så må du jo til at gå, hvis du virkelig ikke kan tåle at køre på din knallert i et halvt år mere.
    Ellers køb en cykel, med en cykeltrailer eller en Christiania-cykel, så kan du også fragte ting.

Man skal være 18 år gammel før man må køre bil i Danmark, så må man acceptere det, eller flytte.

• #15   17. jun 2012 brian d
    jeg kan godt overleve med at køre knallert i 6 måneder mere men det er kedeligt, træls og da jeg er i lære som mekaniker så er det også træls at høre på jokes hver dag om at man ikke kan køre bil...

• #16   17. jun 2012 Sådan er livet nu engang...

Jeg ved godt hvor træls det er at køre på knallert, men om ikke andet så er det noget billigere at køre på knallert.
    Drillerierne vil helt sikkert ikke blive mindre i en traktor/a-traktor... smiley

Kommentér på:
A traktor

Annonce