{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Crosser til hobby brug {{forumTopicSubject}}

Dav BG

Ved det burde være postet på mcg, men der er sjældent særlig meget aktivitet i forhold til herinde.

Jeg står og vil anskaffe mig en billig crosser til hobby brug. Ikke noget klub kørsel osv. Bare ude på marken.

Jeg havde i tankerne at købe en kina crosser, men man bliver jo nærmest svinet til hos en mc forhandler når man siger det.. På trods af det billigste han kunne tilbyde var en til 18.000kr..

Jeg vil gerne have en på 150-250ccm, gerne en med billige reservedele, men jeg er helt ny på crosser markedet. Aner ikke hvad man skal gå efter. Har i nogle ideer, til modeller der ville være værd at gå efter i den billige ende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Crosser til hobby brug
  • Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Svar: 11
    #1   25. jun 2012 Hej smiley
    - Jeg ville ikke anbefale dig at købe noget fra Kina af, så hellere køb en ældre japaner så ved hvad du får og det er noget der holder, du kan godt få nogle fornuftige til under 10.000,-

Mvh
    Mads

• #2   25. jun 2012 Havde nøjes med 125. Såsom Honda eller lign. Kan erhverves for rimelige penge.

• #3   25. jun 2012 Jeg har prøvet en kammerats 150ccm loncin kina crosser et par gange. Og synes de 150 er rimeligt, men ved ikk om man bliver for hurtigt træt af det. Derfor overvejede jeg en 250er

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jan 2012

#4   25. jun 2012 Havde det været mig, havde jeg gået efter noget 125'er eller 250'er 2 takt smiley
    - Men 450'erne 4 takter er også til at få til meget rimelig priser på dba smiley

• #5   25. jun 2012 Synes bare ikke der er så meget på dba, man skal op på næsten 10.000 hvor i mod en kina model kun koster ca 2.000.

Er de så meget dårligere? Den jeg har prøvet føles nu fin nok. Men har aldrig prøvet en "rigtig" crosser.

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jan 2012

#6   25. jun 2012 http://www.scootergalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1137572 tag et kig på den her smiley

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jan 2012

#7   25. jun 2012 Jeg vil personlig aldrig købe en fra kina, og det er udelukkende fordi at vi har været et par venner som havde en bane hvor vi lå og kørte og der var 2-3 stykker der kørte på Kina maskiner og de var også gode nok de først 3-4 gange så blev baghjulet rykket løst, karburatoren blev utæt, der var hele tiden et eller andet med.

Ps. det er hvad jeg har oplevet med Kina maskiner, jeg siger ikke alle kina maskiner er sådan.

• #9   25. jun 2012 Alt kan splittes af. Men det varer bare noget længere med kvalitetsmærker. Så undgår du desuden mærkelige fejl pga. dårlige samlinger eller materialer.

Og du kan få reservedele til dem.

• #10   25. jun 2012 Mads M

Har desværre ikkem ulighed for at hente i jylland. Det skal være på sjælland.

• #11   25. jun 2012 Martin G

Har godt haft kigget på den KTM, men hvordan er sådan en 450ccm til en nybegynder?

• #12   25. jun 2012 En Kina crosser kan du ikke bruge til noget. De skal kun bruges til pitbike.
    Find en lidt ældre 125 eller 250 2 takter. Nyere end 2000 dog.

4 takter er lidt dyrer at vedligeholde frem for 2takter.
    Tror egentlig slet ikke hvis du vil køre på bane at du får lov med en Kina cykel.

• #13   25. jun 2012 Jeg skal ikke køre på bane som jeg skriver, men kun på en mark.

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jan 2012

#14   25. jun 2012 En 450'er er rimelig voldsom hvis man ikke er vant til at køre, der kræves lidt mere af kørende fysisk efter som den har et noget større moment og hk smiley - men den er ikke umulig at køre overhovedet, man skal bare tænke sig om da den har rigtig mange kræfter! smiley

• #15   25. jun 2012 sådan en kinabike er nu ikke meget værd! De rasler fra hinanden, og holder ikke længere end et halvt års tid hvis du bruger dem aktivt.
    Køb dig en gammel Yamaha YZ crosser..

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #16   25. jun 2012 skal du frem i flokken skal der stå HONDA på blokken, ihvertfald indenfor 2 hjul smiley

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jan 2012

#17   25. jun 2012 Thomas J - Hver sin smag!

• #18   25. jun 2012 Kører mest på firhjulet. Men vil sige en 125 totakter af go kvalitet er rigeligt så, når vi snakker 2 hjul.

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jan 2012

#19   25. jun 2012 Jeg køre os primært firehjulet smiley

• #20   25. jun 2012 Den KTM der bliver linket til, er en ret spids maskine, den kan snildt give dig lange arme! Men til gengæld forholdsvis letkørt, da det er en 4-takter. Fordelen er, at den holder fornuftigt, og det er super nemt at finde reservedele, til fornuftige penge!

Køb den, den blir du ikke træt af foreløbigt, og når du gør, kan du stadig komme af med den. En "Kina-maskine" er altid i stykker, umulig at finde reservedele til, og er HELT umulig at sælge igen!

Vh en hobby KTM-kører!

Kommentér på:
Crosser til hobby brug

Annonce