589 visninger
|
Oprettet:
Robotstøvsuger, noget der fungerer ?? {{forumTopicSubject}}
Vi overvejer at give et par, en sådan "skabning" i kobberbryllup/50- års gave.
Men man hører ofte, at de knap er pengene værd, og mest af alt, bare et supplement til den almindelige støvsugning.
Det skal nævnes, at de har trægulve, med enkelte tæpper liggende.
Men nogen herinde, der har positive erfaringer med sådan en ??.. Og i såfald, hvad mærke er det.
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 88 Svar: 1.125
Og de tager heller ikke helt inde ved kanterne.
Jeg købte en for 3,200 fordi jeg næsten aldrig er hjemme og så kunne den jo lige køre:)
Det endte med jeg tog støvsugeren når jeg var hjemme for at køre det over og at jeg kastede den umulige fremmedarbejder robot ud fra altanen på 3. Sal..
nov 2008
Følgere: 26 Biler: 12 Emner: 220 Svar: 7.548
Jeg har haft 2 af de bedste fra iRobot og nu har jeg ingen, for det er spild af penge.. og jeg har kun trægulve.
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 6.652
Vi har overvejet at købe en, vi har en unge på 9 mdr. som kravler over det hele, samtidig har vi katte som fælder, her tror jeg det kunne være genialt med en, som kan tage disse kattehår og små snavs. Konen støvsuger dagligt der hvor vores dreng nu kravler rundt, det kunne man måske undgå og så kun nøjes med at støvsuge et par gange om ugen.
Jeg tror også den ville være genial i ældre boliger, hvor man har rengøringshjælp en eller to gange pr mdr. her ville den kunne tage det værste støv snavs og støvmider fra evt. gulvtæpper.
Om det er en god gave til folk på 50år er et godt spørgsmål.
Dette kommer fra en som ikke har erfaring med dem, men har en mening og har overvejet selv at få en, så er det op til dig/jer om min mening er på nogen måde brugbar
Mvh.
maj 2006
Følger: 67 Følgere: 63 Emner: 90 Svar: 1.110
Hvor tit de skal køre er et spørgsmål om hvor meget man er hjemme, og selvfølgelig hvor meget man sviner
Jeg har en af ældre dato, og den tager fint det værste (og den kommer længere ind under sofaen end jeg gør når jeg svinger dne manuelt
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.895
Det er klart at hvis man har en masse stående på gulvet så der er mange små kroge rundt omkring, bliver støvsugningen elendig.
Jeg kender ikke nogen som ikke er glad for deres robotstøvsuger. Min kører 4 dage om ugen, så der altid er forholdsvis rent på gulvet, men nej, den kommer ikke om bagved højttalerne, ind under sofaen og helt ud i hjørnerne (gør de nye vidst!) - men den holder støv, sand osv nede på et niveau hvor det ikke er ulækkert og irriterende.
Jeg støvsuger aldrig, men vasker gulvet i stedet, bag højttalere og sådan, går jeg lige over med en våd klud...
Robotstøvsuger, noget der fungerer ??