{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
32.071 visninger | Oprettet:

Natarbejde. hvor meget tillæg? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen.

Jeg sad og kiggede lidt på nettet ang. hvad ens tillæg burde være når man er på fast nattearbejde.
Det eneste jeg har kunne finde er skifteholdstillæg og weekendstakst.
Jeg kan absolut intet finde på 3f.dk
Nogle der ved hvad nat-tillæget er for lagerarbejdere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Natarbejde. hvor meget tillæg?
  • #1   3. jul 2012 ca 35kr.... men vær obs på at det kan være du har mindre end 37 timer, og så forsvinder noget af fortjenesten...

• #2   3. jul 2012 Ahh okay. Så kan det vist godt passe med ca. 37.15kr.
    Men ved det står der kun at det er til skifteholdsarbejde. Troede nattillæg var lidt højere.
    Og ja, man er der kun 35 timer. Men har rig mulighed for flex/overarbejde smiley

Jeg takker for dit svar.

• #3   3. jul 2012 hehe - kommer helt og aldeles an på hvor man er ansat, og under hvilken overenskomst...

Personligt får jeg 18,96 kr i nattillæg.. arbejder jeg om søndagen, får jeg også søn- og helligdagstillæg (tak til Jesus K og co)

Så når jeg arbejder om natten om søndagen, får jeg hele 127, 96 kr, hver time. At være handicaphjælper er absolut ikke det man bliver millionær af :((

• #4   3. jul 2012 58 kr ekstra på arla

• #5   3. jul 2012 da SQUIRREL - sælger forsikringer. PM = tilbud _
    Nu er det jo gennem 3f. Så det er industriens overenskomst. Arbejder jeg fra søndag aften til mandag morgen står der 79.65kr i tillæg.
    Og på almindelig aftenhold (som åbenbart også er nathold) er det 37.15kr ekstra.

Heldigvis har jeg også en personlig del som fylder ganske acceptabelt da jeg har fået relativt gode karakterer gennem hele min uddannelse. Så det trækker skam også godt op smiley

Og jeg har arbejdet som personligt hjælper, så jeg kender udmærket lønnen. Den er desværre ikke noget at råbe hurra for smiley

• #6   3. jul 2012 da SQUIRREL ... Jeg ville føle mig røvpulet med den løn...

Da jeg var på lager og ikke lavede andet som at sidde på en truck da havde jeg 136kr som grundløn + div. tillæg f.x. nat

Kommentér på:
Natarbejde. hvor meget tillæg?

Annonce