{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.183 visninger | Oprettet:

Nyt tag "tilbud" {{forumTopicSubject}}

Vil gerne have nyt tag på mit stuehus. Der er 120m2 tag ialt med én kvist. Der ligger bølge eternit på nu og jeg vil gerne have betontagsten på istedet. Der er nyere spær skruet på de gamle runde spær, og der er ingen overetage så kan se direkte op på spærkonstruktionen. Og det er perfekt i vater. Jeg piller det gamle tag og lægter af selv, så der skal bare lægtes om med undertag og så lægges betontagsten på. Fik en tømrer ud som gav mig et tilbud på det. Han og en lærling skulle bruge 3 uger, af 50 timer pr mand om ugen... Og han ville med sine procenter skaffe alle materialerne billigt... 2 mand, 300 timer og 3 uger. Han regnede med omkring 100,000 kr ialt. Er manden idiot eller er det en normal pris?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt tag "tilbud"
  • #1   15. jul 2012 Hvis du Bestiller materialer, osv kan jeg og en anden muligvis klarer den sort smiley langt billigere

• #2   15. jul 2012 Ring da til et andet firma... Vælg et ældre firma, og et der ikke er alt for stort... Tror jeg du kommer længst med.. Sort arb er nok ikke lige tiden at skilte med, for jer begge, men det styrer i selv

• #3   15. jul 2012 når man ikke for støtte fra det offentlige, pga deres regler og hvad ved jeg er jeg lidt ligeglad, og de ønsker mig ikke som dansk statsborger selvom jeg er født her, så er lidt ligeglad smiley

• #4   15. jul 2012 sys da ikk det lyder til at han er voldsom hurtig så... ved jeg da at min svoger gør MEGET hurtigere....

• #6   15. jul 2012 Morten D... var det taget, dig eller tømrene der havde "problemet" med den der rejsning? smiley muahahaha

• #7   15. jul 2012 Staten kan rende mig. De gør intet for nogen uden urimelig betaling, tværtimod. De stjæler alt så sort arbejde er mig en stor mulighed. Desværre er jeg gået fra at skifte tag foreløbig. Det var sådan set bare for at se hvordan andre ville reagerer på det såkaldte tilbud jeg fik... Men vil gerne indrømme jeg gerne vil have et nyt tag på hvidt papir på grund af garantien. Taget er vel 50% af udseendet på et hus så det skal være perfekt og med garanti hvis noget skulle gå galt. Overvejer og få malet det gamle tag. Taget er gammelt og nogle af spidserne på bølge eternitten er faldet af... Nogen der kan male det billigt? Gerne billigere hvis der ikke ydes garanti pågrund af standen på taget. Det er ikke utæt. Bare slidt og kedeligt og kigge på...

• #8   15. jul 2012 Præcis garantien jeg mangler... Jeg kan købe alle materialer der skal bruges for ca 30kg uden nogen form for procenter. Hvorfor skal en tømrer så bruge 3 uger med en lærling på at lægge det op. Efter jeg "selv" har pillet det gamle tag af. Og så have 60kg i arbejdsløn? Det her er ikke sjælland hvor time lønnen er meget dyr. Det her er nordjylland hvor priserne er nede... 60kg. Han og lærlingens løn ligger på 4000kr pr dagsløn. Og det skal lige siges at lærlingen kun skulle have 150kr sort i timen...

• #9   15. jul 2012 Alle laver, og alle får lavet sort arbejde. Det kan ikke udryddes med den stat vi har...

• #11   15. jul 2012 Torben, han kan vel få nummeret til ham du snakkede med smiley

• #12   15. jul 2012 Ring til munkholt.. smiley Det ligger i hjallerup er sikker på de kan give dig et godt tilbud.. smiley

• #16   15. jul 2012 Det kommer jo så også an på hvor meget der er i det.. Hvis der evt. er valme i gavlene eller hvis huset er et vinkelhus, så er der jo så også lige en skotrende, en del skæringer der skal laves og et par rygninger.. Og hvad med vindskeder og sternbrædder, rendejern eller konsoljern og tagrender, nedløb osv.. Hvor meget af sådan noget er med i tilbuddet? (:

• #17   15. jul 2012 Det er et lige hus med en kvist og en skorsten. Ingen valmet gavle og tagrender laver jeg selv... Der skal bare undertag på. lægter og betontagsten på. Kan ikke tage mange dage. Nettrælasten.dk kørte med et tilbud for undertag, lægter og Benders betontagsten for ca 35kr pr m2 på et tidspunkt. Ved ikke om de stadig gør det. Og ved også godt at udertaget ikke er godt nok og man skal have det lidt dyere så man kan isolerer helt imod undertaget. Og alt tilbehøret ved siden af koster knaster men stadigvæk...

• #18   15. jul 2012 Men skal heller ikke have nyt tag på foreløbig. Ville bare gerne have en ca pris på det.

• #19   15. jul 2012 Så syntes jeg, at det er langt tid at bruge 300 mandetimer på det!

Hent flere tilbud ind! Det må kunne gøres billigere..
    Jeg har en kollega der laver ca 140 m2 tag - dog decra tag med ALT på en 4-6 dage..

Det er ham selv og en lærling..

• #20   15. jul 2012 Mon der skal stilas op ??? for det koster altså..... 3 uger er alt for meget, burde nemt kunne gøres på 1,5 uge, der er altid noget ekstra der skal gøres når først man får åbnet, men ikke 3 uger smiley

• #22   15. jul 2012 ja, der er nogle regler der skal følges når det er et firma der laver det, om du så selv vil falde ned er jo op til dig smiley garanti koster jo også, der er nogle ting der skal regnes med..... prisen er ikke helt dum, men tre uger er tager det ikke, dog skal det siges at det kan være at de har nogle andre kunder de skal tage sammen tid, eller at det her i Danmark kan finde på at regne.... smiley

• #23   15. jul 2012 Husk også at i skal isolerer op så der er minimum 400 mm isolering

• #24   15. jul 2012 Der er da kun krav om 250 mm endnu ved renovering.. 400 er i nybyg

• #25   15. jul 2012 Undskyld det var så ikke 400 men 300

http://www.goenergi.dk/forbruger/vaerktoejer/tjek-energikrav/tag-og-loft/renovering

Så de fleste huse skal have isolering op.. så kan man lige så godt ligge 400 på hvis der er plads.

Kommentér på:
Nyt tag "tilbud"

Annonce