{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SLRR
  • Soulen .
    Soulen . Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #1   16. jul 2012 nope fik selv problemet og trods jeg slettet det hele igen og lage de gammle filer ind i gen som man self altid gemmer. ikke engang det løste problemet en vej unstill og prøv igen og om ikke andet så drop de mods

• #2   16. jul 2012 naaah smiley så nøjes jeg squ med det jeg har smiley men tak smiley

• Soulen .
    Soulen . Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #3   16. jul 2012 held og lykke for dækkene i slrr bliver hurtig slidt og med den physe spillet er lavet på så skrider du det mindste ud = bang for det meste der er jo så mænge satans huse trær stakitter autoværn og lygtepæle for den sag skyld. vi hvade ellers lavet noget der hed nitro i stedet for at rette dette ( et hold jeg var med i da det kom ) men det blev droppet for det er sq ikke til at ændre uden du fucker det hele op så vi lavet vores eget spil nitro. som så åbenbart røg i vasken. jeg hvade pluslig ingen tid og da jeg skulle stå for selve hk og alt det script pis ud fra modeller der var lavet. og de fandt ingen der ville over tage da det ellers var lige til at gå til. selv en 10årige ville kunne ha scriptet det. for det var lavet rimilig simpel.

• #4   16. jul 2012 jah

Kommentér på:
SLRR

Annonce