{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

Hvor findes de billigste flybilletter? {{forumTopicSubject}}

Jeg har søgt og søgt og søgt efter billige afbudsrejser til Thailand eller for billige billetter dertil.

Jeg mener at have fundet en ret billig hjemeside nu hvor de tilbyder flybilletter.

Hvis jeg vælger en rejse mellem Danmark og Bangkok så er det lige meget om jeg vælger 2 uger eller om jeg vælger 1 måned og 20 dage.

Her kan i f.eks se.

http://peecee.dk/uploads/072012/pris1.jpg

Taster jeg 14 dage ind som er total dage i min rejse, så vil prisen være den samme.

Jeg tror ikke det kan findes billigere, men er her nogle som VED det kan findes billigere? :o)

Og hvis ja, hvor henne så?

Jeg ønsker et sted hvor det er billigt og hvor der er mulighed for at købe med det samme hvis det nu endelig sku være.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor findes de billigste flybilletter?
  • #1   19. jul 2012 det er en jungle det der,men pas på med de billigste,der er mange fusk firma iblandt,bla tyrkieteksperten har man hørt meget dårlig om.

• #2   19. jul 2012 Bruger www.flybillet.dk

Men har kigget på trustpilot og det ser ikke så godt ud.

Nogle siger at den giver en rejse 1 måned senere end man har bestilt, og så siger de at det bare er ærgeligt.

Nu skal jeg kun have flybillet dertil og hjem igen, men vil ikk smide penge ud af vinduet :o)

Sidst kom jeg afsted i 14 dage (i december) for 2799 kr + 200 kr i kort gebyr halløj.

Det var dog en afbudsrejse på turist hvor det bare var fly med sæder og intet andet, hverken skærme i sæderne eller noget. Jo, man ku købe høretelefoner så man ku høre musik.

• #4   19. jul 2012 Følger jeg hvad der står på trustpilot så kan jeg ikke stole på mange af dem der kommer på momondo eller ligende, fordi der er dårlig service eller en aflysning så folk er strandet osv..

Nu handler det kun om en billet tur/retur jeg skal have, men vil bare ikke have at rejsen er 1 måned senere end planlagt eller sådan noget ;o)

Har dog fundet ligende pris på rejsefeber og den sku være ret positiv på trustpilot :o)

• #6   19. jul 2012 Hehe, har kun været ude og rejse 3 gange.
    2 gange for under 1 år siden og så til Gran Canaria for nogle år siden med familien.

• #8   19. jul 2012 De er nemmere nok at finde. Det er bare det med om jeg tør kaste mig ud i det når jeg har læst alt det på nettet :o)

• #9   19. jul 2012 Nu ved jeg ikke om det til nogen hjælp,men hørte i går der var mange der rejste fra hamborg,måske det er billiger men aner det ikke.

• #10   19. jul 2012 Ikke en mulighed. Bor i Nordsjælland, 45 min fra KBH.
    Skal jeg rejse fra Tyskland så skal jeg enten flyve dertil først, ellers skal jeg rejse hele Danmark igennem og så ind i Tyskland for at komme dertil.

Og tror ikk det vil blive billigere af den grund så ;o)

Slet ikk hvis jeg kan komme afsted for 4500-4600 kr på præcis de dage jeg selv ønsker ;o)

• #11   19. jul 2012 Okay hehe det kan jeg godt se smiley

• #12   19. jul 2012 www.momondo.dk

• #13   19. jul 2012 Rasmus

Læs min nummer 3 besked.

• #15   19. jul 2012 Morten

Hvis jeg bestiller en rejse i August så er prisen den samme som hvis jeg bestiller den i December / Januar, ihvertfald på de sider jeg har fundet :o)

• #16   19. jul 2012 Tjekker altid momondo.dk og mrjet.dk, finder så de billige ruter, går derefter ind på flyselskabets egen hjemmeside og søger efter det fly, tit og ofte er det lidt billigere at bestille direkte i stedet for igennem sådan en fly mægler...

• #17   19. jul 2012 Jeg besvare jo bare dit indlæg.
    Selvfølgelig kommer man da hjem igen , det er jo også for dumt at tage på ferie uden en ordentlig rejseforsikring

• #19   19. jul 2012 Swag dit nummer 3 indlæg er smiley
    "Hehe, har kun været ude og rejse 3 gange.
    2 gange for under 1 år siden og så til Gran Canaria for nogle år siden med familien"

• #20   19. jul 2012 Flybillet.dk har vi her i huset også kæmpet lidt med. Vi købte en rejse, til Riga, og undrede os over hvorfor vi ikke fik en mail med vores køb, næste dag ringede vi til firmaet, eller prøvede at gøre det, ikke nogen som tager den overhoved. Dagen der efter ringer vi til selve flyselskabet, for at finde ud af at flybillet.dk bare har afbestilt den rejse vi bestilte. Dog mistede vi ikke penge, men flybilletten var 300 kr dyrere. Så ikke skide godt førstehåndsindtryk.
    Synes nu din billet du har fundet lyder ok billigt, rejser aldrig selv dertil, men dem jeg kender der har gjort, lå også i den pris gruppe.

Kommentér på:
Hvor findes de billigste flybilletter?

Annonce