{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Når en lejlighed skal udlejes. (pris) {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lejlighed på ca 70 kvm der skal udlejes om kort tid.

Lejligheden er ikke registreret som lejlighed men indgår under boligen jeg selv bor i. Det er en 1-sals lejlighed naturligvis med eget køkken og bad ,samt et soveværelse. Køkken og stue er ud i et men med mulighed for at bygge skillevæg om man ønsker.

Hvordan prissætter man sådan en pr mdr ??.

Vi er mellem køge og næstved hvis det har betydning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når en lejlighed skal udlejes. (pris)
  • #1   28. jul 2012 Du bestemmer selv huslejen..
    Hvad koster det for dig at have den + lidt ekstra til dig selv.

Husk, at det du tjener på huslejen skal der betales skat af.

• #2   28. jul 2012 Hvor ligger den præcis og har du fundet en lejer til den ?

• #3   28. jul 2012 Den ligger i Rønnede og nej den er endnu ikke slået op til udlejning.

Jeg tænkte der nok var en kvm pris ,men det er da muligt jeg tænkte forkert :-).

• #4   28. jul 2012 Det kan gøres sort (ulovligt) og så får skat jo intet at vide, og du skal derved ikke tænke på at de skal have en del af kagen. Men i sådan en situation så har lejer ingen beviser hvis du en dag skifter af mens alle hans ting er i lejligheden, og så har han ingen sikkerhed for hverken at få depositum eller sine ting tilbage. En lejekontrakt er et must ;o)

• #5   28. jul 2012 Er der ikke noget med at det kommer an på hvornår husstanden er opført? Jeg mener at det skiller omkring 90-92... Før da er der begrænsning på hvor meget man må tillade sig at kræve i husleje, efter er der ingen begrænsning....

• #6   28. jul 2012 Lasse RS S

Det kan også godt være, men det er de færreste lejligheder som kan udlejes for 1500-2000 ren udgiftmæssig. (70 kvm)
    Du kan ikke tjene 1500-2000 kr i husleje og ikke betale skat. Om du så tjener 500, så skal du betale skat.
    Nu lejer min far en lejlighed ud og har haft en boligblok med adskillige lejligheder i, så har da fået lidt at vide smiley

• #7   28. jul 2012 Du skal stadig betale skat af den fortjeneste du har på lejligheden. Om den er 500 eller 2500.

Nu ved jeg ikke hvordan det udregnes, men ofte så hvis man skylder penge i det, så får man en snak med banken om hvad huslejen skal være for at det går i 0. Er den f.eks. 3000, og du tager 4000, så skal du betale skat af de 1000. smiley

• #8   28. jul 2012 Ja okay, så er vi enige smiley Troede bare du mente, at du måtte have en fortjeneste på op til 2000 uden at betale skat og det må man ikke smiley

• #9   28. jul 2012 Hvis vi nu siger, at man har købt en lejlighed og har et lån på ja, 5 år. Så skal du jo betale renter osv., så finder man jo ud af med banken hvor mange penge det vil koste pr måned og så tjener man måske selv lidt.

• #10   28. jul 2012 evt kontakt lejernes lo smiley de har helt tjek på alt sådan noget og husk at få alt skrevet i kontrakten så der ikke er tvivl om forbrug osv

• #11   28. jul 2012 Okay, jeg har ikke spurgt så meget til det, men hvis du siger det.. Det er også ligegyldigt. smiley

Kommentér på:
Når en lejlighed skal udlejes. (pris)

Annonce