{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kongerne af Rømø på Kanal 5 !!
  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #1   31. jul 2012 "gentage succesen"?!

Der har da aldrig været nogen succes i de programmer! xD

Det er da kun hyped netop fordi det er moderne den slags programmer som det, Paradise Hotel og lignende smiley

Godt jeg skal bruge de næste 8 måneder på en kaserne xD

• #2   31. jul 2012 Hvordan kan man glæde sig til sådan noget?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   31. jul 2012 VW T - Køn: Mand

Sikker på det!? Der burde være en lov imod sådanne programmer!

• #4   31. jul 2012 hold da op det da hammer grineren at se smiley

• #5   31. jul 2012 Sikke da en gang pis, ud med alt reality fis, så vi kan få noget kvalitets TV igen.

• #6   31. jul 2012 Jeg ville også kalde det lort...... Med lort på...

• #7   31. jul 2012 Knaldperlen er da det hele værd! CULT-SHAKER!

• #8   31. jul 2012 Min fætter er chefproducer på programmet og min bror er tekniker, så jeg har lidt insider viden og en ting jeg kan sige er at det ER en succes, hvis man ser på hvor mange der sidder klistret til tv'et for at se sådan en omgang bæ-tv..

Hvorfor får det så en af dk's dygtigste producere til at lave det?? - fordi det er en
    udfordring at producere reality tv og fordi der er penge i det!

- det ændrer dog ikke på at jeg ALDRIG ville bruge 5 min. på at se det og at jeg synes det er en kedelig tendens..
    Men jeg håber bare på at "survival of the smartest" virker, for så ser vi da ikke noget til nogen af deltagerne i fremtiden smiley

• #9   31. jul 2012 JesperS

Man behøver ikke nogen insider viden for at finde ud af at det var en succes.
    Ellers ville de nok ikke lave en sæson 2 -.-

• #10   31. jul 2012 Jesper H, nej det er rigtigt, men det mest chokerende er at det vitterlig ER reality tv, de bliver ikke instrueret i det mindste og det er mig en gåde at nogle mennesker opfører sig så hjernedødt af egen fri vilje og så nærmest ikke tjener noget på det..

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #11   31. jul 2012 Jesper det er for at finde den gyldne grænse smiley for med nutidens humor så kan du blive rig på at overskride grænsen for hvor dum man må være...

Der er en grund til at Paradise Hotel, Kongerne af..., Klovn, Langt fra Las Vegas, Drengene fra Angora er så populært... Jeg kunne blive ved for den danske humor er generelt latterlig lav og er man dum så er man på toppen smiley

Jeg synes humoren er forfærdelig, men hver sin smag - dog smager dansk efterhånden dårligt smiley haha

Jeg hørte faktisk noget jeg kunne nikke meget genkendende til her for nogle dage siden...
    En superkraft som nogle helte har bliver kategoriseret ved at det en en sjælden set evne - derfor er "almindelig sund fornuft" efterhånden ved at blive betragtet som en superkraft smiley haha

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #12   31. jul 2012 Skal da se når Fissan bliver anholdt for voldtægt, gudskelov er Prada ikke med kan bare ikke klare den " mand "

• #13   31. jul 2012 Ja, det bliver sgu godt tv!

• #14   31. jul 2012 Klovn, langt fra las vegas, Drengene fra angora burde ikke være i samme kategori som PH, og Kongerne af Marienlyst smiley

• #15   31. jul 2012 Slet ikke, det ene er fiktion, det andet er reality

Kommentér på:
Kongerne af Rømø på Kanal 5 !!

Annonce