{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Har du erfaring med at rejse til Phuket? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og vil til Thailand, og har fundet en billet til 6500 kr.

Skal være dernede i 16 dage, og det er kun mig.

Hvordan lever jeg billigt ang. ophold.

Er det billigst at finde en lejlighed man kan leje, eller skal jeg på hotel?

Fortæl gerne hvis I kender nogen der lejer billige lejligheder ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du erfaring med at rejse til Phuket?
  • #1   2. aug 2012 Alt er billigt dernede, men hvad regnet du med at en nat skal koste?

• #2   2. aug 2012 få en katoy til at forelske sig i dig så er den hjemme he he he

• #3   2. aug 2012 ps godt råd,, drengepigerne er mere lækre end pigerne.. bare så du ikke ender med en stift i asen...så gå efter de grimme når du shopper;-)

• #4   2. aug 2012 Haha, okay MacAllan. Skal nok gå efter de grimme smiley

Havde regnet med at man kunne finde et okay hotel værelse til måske 200 pr nat? ?

• #5   2. aug 2012 det er ingen problem. var i hua hin i marts og boede på et ok hotel med pool til 1200.- så dog senere at vi kunne bo i lejlighed til mellem 600-800. priserne er i bath

• #6   2. aug 2012 Kommer helt an på hvor sart du er:-) Kommer du ret meget under 200 pr. nat, så bliver det forholdsvis bagpacker agtigt. Og hvis det lyder for godt og billigt til at være sandt, så kan du være sikker på at det er det:-)

• #7   2. aug 2012 Rene S.

Har du nogle link til steder med lejligheder?

Det skal være i nærheden af nattelivet, og ud til stranden.

Men man kunne vel også bare tage derned, også sige til en taxamand at han skal køre til C, også holde ind ved et par hoteller?

• #8   2. aug 2012 det var ikke phuket jeg var i men hua hin. hotellet jeg boede på hed baan mantana. kunne forestille mig prisen er i samme leje i phuket. men bare ta afsted og så find et sted at bo når du kommer derned. husk at prut om alt...
    efter 15 min prutten fik jeg en taxa fra kl 10-19 hvor vi kørte ca 4-500km for 3000 bath.
    synes ikke det betyder det store hvor tæt man bor på alting. tror vi havde 5-700 meter til strand og ca det samme til markedet og nattelivet. men for 200 kommer du langt i en tuktuk. og grisebilerne koster 20 men så skal man være lidt kendt i byen ellers aner man ikke hvor man ender

Kommentér på:
Har du erfaring med at rejse til Phuket?

Annonce