{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.583 visninger | Oprettet:

Computer lagger i spil.....?!?! {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

kan starte med at spørge, hvad skal jeg skifte hvis den lagger når jeg spiller? eller hvad er de fleste årsager til det?

Den lagger for det meste når der sker en masse ting på skærmen, eller hvordan man nu skal forklare det!?
Kan det klares med flere ram, eller skal jeg opgraderer noget andet?
Har opdateret alle driverne...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer lagger i spil.....?!?!
  • #1   3. aug 2012 RAM og grafikkort

• #2   3. aug 2012 Skærm størrelse, grafikkvalitet, div. motion ting du kan ændre på. Alt sådan noget som flere lig i et skydespil. Ja, hvis PC'en skal præstere mere end den egentligt er bygget til, så kan det gå langtsomt. smiley

RAM og grafikkort er primært det man mest skifter, men en SSD harddisk kan også gøre lidt. Men skift det andet først.

• #3   3. aug 2012 Du kan starte med at skrive hvad du har af ting i din pc, samt hvilke spil det hakker i.

• #4   3. aug 2012 Ja vi kan ikke rigtig give dig en vurdering uden at vide hvad dine specifikationer er og hvilke spil det er du lagger i.

Men som du forklarer det er det højest sandsynligt ram/grafikkort.

Dog hvis du har 4gb ram er det nok grafikkortet der er bottleneck i dit system.

• #5   3. aug 2012 Skrug ned for indstillerne, så det gratis!

• #6   3. aug 2012 ofte grafikkort.. hvornår har du sidst opdateret dine grafik drivers?

• #7   3. aug 2012 Har fundet frem til at jeg Har følgende i computeren, :

Processor : Pentium(R) dual-core CPU E5700 - 3.0GHz
    Skærmkort : ATI Radeon HD 5570
    Ram : 3,1 (tror det er DDR3)

Kunne det hjælpe? (:

• #8   3. aug 2012 TheMan - For en uges tid siden (:

• #9   3. aug 2012 Hvad spil er det så det drejer sig om?

• #10   3. aug 2012 Emergency 4

• #11   3. aug 2012 Ja, du mangler at oplyse spil og ikke mindst hvilken opløsning du køre dem i. Men det er jo ikke en fuldblods pc, så start med at slukke for så mange detaljer i spillet som muligt, slå alt omkring skygger, lys ect. fra.
    Hvis det er noget den er begyndt på (altså har kunne køre dem uden hakkeri) kan du prøve at rengøre pc'en da der kan være varme den ikke kan komme af med grundet støv.

Held og lykke med det.

• #12   3. aug 2012 Leger du med mods? For der er nogle mods der er lavet så dårligt, at selv min PC kan lagge... smiley

• #13   3. aug 2012 Samme som Thomas S siger..

Det er virkelig ikke en gamer pc, og det virkelig noget oldtids hardware, så eneste umiddelbare mulighed er at skrue ned for så mange indstillinger som muligt.

Hvis du dog fx spiller meget og er interesseret kan jeg sagtens anbefale dig en ny computer, enten selvbyg eller købt så længe du giver mig et budget smiley

• #14   3. aug 2012 Thomas S - nej det self rigtigt, den er også ved at være 1-2år gammel, og er købt i aldi (en julegave fra de gamle, som ikke har så meget styr på det) Og vil jo helst køre med det bedste af det bedste, men såh skal man også til at ud og ofrer nogle mønter på det... men kunne jo være at det bliver det næste (:
    Det er godt nok ikke voldsomt det lagger, men en lille smule!. tror du man kan rede det med et andet grafikkort, eller kan det ikke betale sig?

Jesper M - jah det er kun i mods den lagger lidt, men der er jo også lidt flere detaljer i dem..! (:

• #15   3. aug 2012 Jeg ville skifte til en ny computer istedet. Det lyder som om alle dele trænger til og blive skiftet i den, hvis du vil have en chance for at køre nye spil i nogenlunde grafik.

• #16   3. aug 2012 Jeg kører på i7 2600K, GTX580, 8GB 1600 ram osv.osv. Når jeg lægger mods ind i nogle spil, så kan min også lagge. Men det er bare enormt dårlige mods, for den har aldrig lagget i andet. Selv BF3 med alt skruet op så det ikke kan skrues mere på en 40" fladskærm. smiley

• #17   5. aug 2012 jah okay, så kan det godt være mods'ene der er noget med måske :b

Kommentér på:
Computer lagger i spil.....?!?!

Annonce