{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Ny tlf.. {{forumTopicSubject}}

Som over skriften siger, skal jeg ha mig ny tlf..
havde den gamle nokia arbejdsmobil.. men ville godt være med på moden og købte mig en smart phone. først en htc desire s.. men var ikk helt tilfreds med den.. købte så en samsung galxy x cover, har været ok tilfreds med den.. men men.. der er intet plads på den til noget somhelst. 148mb i selve mobilen, lidt træls... men jeg bruger den nu mest til at ringe, sms, spille lidt, tage billeder facebook og web surf.. .. bruger ikke så meget video. kiggede nemlig lidt på den nye samsung 3. men den er vist rigtig meget beregnet til video brug. nogen der har lidt forslag til en ny mobil?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny tlf..
  • #1   6. aug 2012 I følge dine krav synes jeg du skal vælge en iPhone.. den kan ikke alle de magiske ting som den nye Slll kan - men det er heller ikke noget du skal bruge, som du selv nævner..

    Mit forslag er at måske finde en brugt iPhone 4/4S og så finde ud af om det overhovedet er dig med iPhone smiley Men ellers var den et fint forslag.. smiley


  • #3   6. aug 2012 prisen er næsten lige meget.

  • #4   6. aug 2012 Syntes også en Galaxy S2 er super. Den nye S3 er også fin og total dejlig tlf. Den er ikke til speciel film optagelser. Den er all round den bedste tlf på markedet til det hele, men alligevel beholder jeg min S2 som jeg er super glad for. Den har været på gulvet nogle gange uden der er sket noget. En Iphone ville allerede være total skadet hvis jeg havde sådan en. Tror også en S2 er lidt mere solid end en S3

  • #5   6. aug 2012 min kami har en s2. hvor skærmen er revnet, han var nok bare uheldig.. men hvodan er batteri tid på sådan noget. for den jeg har nu. kan dårligt holde en dag.

  • **FROST* *
    **FROST* * Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 80
    #6   6. aug 2012 Efter det nye styresystem kom på S2 har den ikke rigtig kunne holde på strømmen mere end 1-2 dage. Det kommer selvfølgelig an på hvad du laver på den. Jeg valgte at købe S3 og har ikke fortrudt det, da den ligger rigtig godt i hånden og kan holde batteri i lang tid.

    Jeg ville nok gå efter S2 eller S3 da de begge er nogle super dejlige mobiler. Jeg bruger nu mest min S3 til de samme ting du nævner smiley


  • #7   6. aug 2012 Til video findes der kun én telefon og det er en Sony Xperia S. Jeg nævner den dog på trods af, at du ikke umiddelbart har brug for videofunktionen, bl.a. fordi den kommer med 32 GB plads, tager fantastiske billeder, har HDMI-udgang og er fantastisk at surfe på. Vigtigst af alt er dog, at den er en 4S, SG3 og One-X-konkurrent, men koster en del mindre end disse.

    Den findes i øvrigt også i en "arbejdsmobil"-udgave kaldet Go, der dog har lidt "ringere" specs.

    Men vil egentligt anbefale dig at hoppe ned i din lokale mobilpusherbiks og prøve forskellige telefoner, da man klart får det bedste indtryk selv ved at rode med dem smiley


  • #8   6. aug 2012 jeg har sige solgt min iphone og købt mig en samsung s3 og deet er deet bedste skift jeg længe har gjort.... er mega tilfreds med s3´eren helt klart den du ska købe efter min mening smiley
    håber du finder hva du søger smiley


  • #9   6. aug 2012 sælger tlf til hverdag, og kan se en del af de tlf du har haft har være håndværker modeller?
    skal det stadig være det for så holder en s3 og iphone ikke til noget..
    så skal du over i den nye Sony Xperia GO eller ACRO S som begge kan tåle vand, støv osv.
    men hvis det er lige meget så helt klart en s3. den er kåret til verdens bedste og hurtigste tlf og er ikke uden grund. er den tlf jeg sælger mest og har selv købt den da jeg var nød til og se om den var så vild... OG DET ER DEN!!!


  • #11   6. aug 2012 Thomas : Det er hurtigheden og menuen/opsætningen der er helt suveræn på den.
    Du oplever bla hurtigheden når du har mere end 3-5 ting åben samtidig. Der kunne min gamle Galaxy S ikke have mere en to ting åben på en gang uden det gik kraftigt ud over hurtigheden. Min S2 har jeg ikke oplevet lag med og S3 skulle være helt syg hurtig.

    Kenneth : Det med at du ikke har plads på tlf. Det afhjælper du med at sætte et ekstra SD kort i. jeg har sat et 16gb i min og har næste problemer med at kunne fylde den halvt op. smiley


  • #12   6. aug 2012 nogle ting som en s3 kan -

    er lavet til børnefamilier - hvis man kan sige det sådan, det er den tlf. der er hurtigst fra lås skærm til og starte op og tag billedet..
    den har en funktion der gør man kan holde en knap inde og den tager 20 billeder eller den kan tage 8 billeder og vise det den mener, er bedst og derefter slette de andre 7.
    den han ansigts genkendelse, så hvis du før har tagget et billede og sagt det var din mor under tlf. bog. så vil den frem over at tagge billedet + kan sende det med det samme hvis man vælger dette.

    andre ting er f.eks. hvis du skriver sms og ikke gider skrive mere, så tager du bare din tlf. op til dit øre og den ringer her efter op til den du var ved og skrive til.. smiley


  • #14   6. aug 2012 Lyder lidt mærkeligt da det er helt nyt inde for telefoner..

  • #16   6. aug 2012 nu har jeg sd kort i den!. men nogen ting skal ligge på tlf for at virke! og der er kun 148mb i selve tlf..

  • #17   6. aug 2012 Der er meget mere plads i de nye tlf'er.
    Mener jeg har 8 eller 16 GB intern plads på tlf plus mit SD.
    Bare husk at opsæt den til at bruge SD kortet.


  • #18   6. aug 2012 siden hvornår har en 4s kunne det?? står med det hver dag og har aldrig set det i andre tlf??

    der ligger 16 gb i en s3 + du kan sætte sd kort i smiley


  • #19   6. aug 2012 Martin K : En iphone har det hele. Den får det jo automatisk inden nogen anden tlf får de forskellige ting via sin automatiske usynlige opdaterings anordning.

  • #21   6. aug 2012 Det har jeg sku ikke set men sælger Dem jo bare. Har ingen live modeller så jeg kan afprøve det. Men dem jeg kender der har iPhone har alle sagt det var fedt den kunne fordi deres ikke kunne?

  • #23   6. aug 2012 S3 er jo midt i en besked hvor du bare tager den op til øret også ringer den op

  • #24   6. aug 2012 Martin : Man kan bare ikke diskutere med Iphone brugere om deres verdens telefon. Det er bare den bedste telefon på markedet. Der er intet der overgår den slut færdig.
    De to telefon typer kan ikke sammenlignes og dog. Det du beskriver har Iphone bare ikke, slut færdig. De har måske et system der ligner lidt, men det er også det eneste.. Nogen kan lide moderen og andre kan lide datteren.


  • #26   6. aug 2012 Nop. Har selv været tæt på at købe Iphone da jeg syntes den er fed. Endte så bare med Samsung da jeg fik et godt tilbud og da jeg ikke kunne få iphone pga udsolgt. Det er to telefoner der kan sms og alt muligt. Det er designet og brugerfladen der er forskellige og det er lige netop en smags sag.
    Nu forholder jeg mig bare til de test der er, og der har Samsung vundet flere gange over div telefoner og Iphone. Både i Chrash test og hardware test. Software er jo vidt forskellige. Men Iphone er nok forgangsmand inde for det, hvor de andre telefoner bare kopiere og ændre/forbedre..

    Syntes bare det er lidt sjovt at når der diskuteres telefoner. Så er grænserne ligepludselig tegnet godt op mellem Android og Apple. Det er det jeg syntes er lidt sjovt at stikke til da det egentlig er lige så latterlig diskution som hvad der er bedst af tyske og japanske biler.. smiley


  • #28   6. aug 2012 Nu var jeg sammen med dem der køre rundt for Samsung i DK her i weekenden og de sagde en s2 og og s3 er kun navnet og android der var det samme eller var alt andet skiftet.der her også Quattro processes

Kommentér på:
Ny tlf..

Annonce