{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Automontør uddannelsen - videreuddannelse? {{forumTopicSubject}}

Hej BG. smiley
Når man er uddannet automontør, hvad kan man så læse videre til?
Jeg er SKP'er (skole praktikant), og det er ikke sikkert, at man får lov til at uddanne sig videre til personvognsmekaniker, det er noget skolen skal vurdere.

Så mit spørgsmål er sådan set bare, om man kan læse videre til noget specielt med en automontør uddannelse?

Mvh. Krogh. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Automontør uddannelsen - videreuddannelse?
  • #2   8. aug 2012 Jeg er i lære som mekaniker, og er på h3 lige nu og citere lige min lære "man kan ikke bruge sin uddannelse til en skid, som skolepraktikant"
    Man lære absolut intet, iforhold til at være på et rigtig værksted! Hvis det kan lade sig gøre så for Guds skyld søg noget læreplads! Det andet får du intet ud af smiley

• #3   9. aug 2012 Man laver netop INTET som skolepraktikant! Vi sidder bare og piller næse og spiller pik, det er surt.. Og når man så er på hovedforløb, så for man INTET lært, i forhold til alt det hvad lærlingene prøver, på deres hovedforløb...
    Jeg skal på H3 her til september og så varer det ikke længe før min automontør-uddannelse er færdig. smiley

Kommentér på:
Automontør uddannelsen - videreuddannelse?

Annonce