{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad i alverden sker der for folk!?
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   21. aug 2012 Copy_cat .
    Umuligt!
    Såen en flok aber skulle bare ha været skudt på stedet, den opførsel hører fandme ik til herhjemme! Latterlige xxxxxx!

• #2   21. aug 2012 Politiet skal bare have mere mulighed for at benytte noget af det de er trænet i..! Ikke nok med bare at trække en pistol..! De skal sku bruge dem, hvis de føler sig truet..!! Men så bliver de jo slagtet af den danske presse og regering som jo gerne vil fremme indvandringen..! Det ender med at vi selv må ordne sådant typer..!

• #3   21. aug 2012 det mærkeligt at de bare bliver ved med at smadre det vi betaler til ... godt nok er alle da ikke lige glade for panserne men man skal sgu da ikke smadre deres ting.. eller nogle andres ting,

håber sgu da at den flok idioter der har gjort det bare tænker lidt over det :S

• #4   21. aug 2012 det danske politi må jo ingen ting, så der er ingen der har respekt for dem så længe de er så mange.. måtte de trække pistolerne og rent faktisk også bruge dem, så var de nok ikke så kæphøje.. så skyd dem forhelved da bare i benene det dør de sku da ikke af!

• #5   21. aug 2012 Rasmus præcis.. og det er ligesom ikke fordi der sker det store ved at smadre der biler de løber sku nok ikke tør.. de sender dem jo bare på værksted og så kommer vi til at betale for dem i sidste ende..

• #6   21. aug 2012 det ender jo bare med at de så angriber på samme måde :S

• #7   21. aug 2012 sygt at sådan noget stadig sker man skulle tro at de levede i sten alderen seriøst...
    Jeg er selv invandre og flover mig nogen gange over at jeg er det smiley

• #8   21. aug 2012 Ja det er sku flot at alle vores penge går til ballade og optøjer, de sku fandme have 100.000 i bøde hver og 5 år i spjældet.

• #9   21. aug 2012 Sikke en dejlig kulturberigelse hallal hippierne har prakket Danmark på....

• #10   21. aug 2012 Ud af landet med hele lortet!

• #11   21. aug 2012 sådan er det med de Aber! hvorfor politikerne ikke fatter vi ikke skal blive ved med at lukke dem ind i landet, forstår jeg virkelig ikke!

• #12   21. aug 2012 Det man gør er følgene... hver gang man anholder nogle fra bande miljøet, indvander så som dansker... så smider man dem på en båd, sejler dem ud til Hesselø, giver dem en madpakke der kan holde 2 dage, udstyre dem med en kniv og et bat, og ja, så er det den stærkeste der overlever !!! har man så overlevet i 2 år der ude, kan må få en luksus celle de næste 20 år i fængslet uden nogen form for tidlig udgang! og husk nu på! de har fået en madpakke til 2 dage, så de bliver nød til at dræbe hinanden for bare at få lidt kød !!!

Primitivt men effektivt og vi slipper for al den bande kriminalitet !

• #13   21. aug 2012 Der kunne man godt bruge fremgangsmåden fra det amerikanske politi. Er de pressede, så trækker de deres våben, og bruger dem om nødvendigt. Det kan jo ikke være rigtigt at politiet ikke engang tør at komme i området. Bor selv kun 10 km fra Vollsmose, så er tit forbi området. Og der findes heldigvis også mange dejlige mennesker der af alle nationaliteter... Men igen, det her skal altså give en hård straf!

Mvh.

• #14   21. aug 2012 Tænk hvis man kunne donere 5 kr. I timen af ens løn, til engangsbiletter hjem til stenalderland.. Så kunne vi se hvor hurtigt alle var smidt hjem igen. Gav gerne 10 kr.

• Bjerggaards

#16   21. aug 2012 Jonas L
    Jeg ser et nyt reality show til tv3!? Og denne gang et jeg faktisk kunne overveje at se!

• #17   21. aug 2012 Per R... jeg har også skidt 2 gange i dag, det var faktisk bedre 2. gang, for der føltes det som om jeg rigtigt havde fået tømt ryggen...

• #18   21. aug 2012 Selvom jeg er indvandre ville jeg som udgangspunkt tage deres pass fra dem. Og så det ud... Jeg er selv træt af dem når jeg er på ferie i mit hjemland, der laver de også ballade. En gang bøller altid bøller

• #19   21. aug 2012 Piraten.. Ja, og da jeg skrev det først, skal jeg ha' penge for konceptet... !
    Men vi skal ikke sige til nogle, at jeg fik idéen fra en film smiley

• #20   21. aug 2012 Tror jeg holder min mening for mig selv...

• Bjerggaards

#21   21. aug 2012 Hehe kun en film!? ;D Kan komme i tanke om et par stykke med samme handling smiley
    Men vi siger det ik til nogen, og skal nok støtte dig, hvis tv3 kontakter dig ;D

• #22   21. aug 2012 Så skyd dog det rakkerpak. Patroner er billigere end deres billet hjem.

• #23   21. aug 2012 overlad dem et stadion i 3 dage med knive og køller. og derefter stil dem på række og skyd dem med et godt gevær. (på den måde er det muligt at ramme 15-20 med 1 skud og det er klogt da petroner måske er billige men stadig koster... de er alle gået ind til et miljø hvor risikoen for vold er ret stor så hvorfor ikke lade dem klare det værste selv.?

• #24   21. aug 2012 Jeg er ikke racist nem havde fandme skudt for vid og sans vis der kom sådan en stor flok mod mig smiley

så siger folk nok "godt du ikke er i politet så" og JA jeg giver dem ret.....sikke et rod der ville være smiley

• #25   21. aug 2012 Mrc: fuld respekt til dig! smiley synd ballademagere skal ødelægge det for gode nogle som dig..

Synes det er for galt, og politikerne er pisse naive og bliver ved med at lukke dem i d, sammen med øst arbejdere.. Vi bliver sgu over rendt af fremmede over det hele! Men så skal man høre på: "nej, det er synd for dem! Husk nu de er flygtet fra krig.. Her tag vores penge" - det giver dem så åbenbart eneret til at begå kriminalitet og rasere... Ud med dem der er kommet hertil, og så luk de grænser og f kontrol! (nej, det er også racistisk og synd)

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

Biler: 3 Svar: 347
    #26   21. aug 2012 MRC™ A

Jeg er glad for, at der også findes mennesker som dig. Det gør da, at Danmark ikke er helt fortabt endnu smiley Men tæt på dog.

• #27   21. aug 2012 F!@#ing_Polak: Hehe tak smiley

Ja selvom de kommer fra samme sted som mig synes jeg at det de gør er skidt, og det med krig, er den største grund til at de ikke skal lave ballade her.. Min familie stak selv af fra krigen. Men det er jo også forældrenes skyld, det eneste de tænker på er penge... og det siger jeg af erfaring, da næsten hele min omkreds var indvandrere

• #28   21. aug 2012 Kasper T: Jeg er ikke den eneste smiley Leder du skal du nok finde mange der har samme tankegang som mig :)... Jeg er også glad for at der er nogen her som ikke dømmer en ud fra navn og udseende smiley

• #29   21. aug 2012 Det med penge tror jeg gerne.. Har jeg også oplevet de sparer og snyder hvor de kan... Eller mange gør. Det der irriterer mig er, man ikke engang kan bede dem dæmpe sig hvis de er højrystede uden man får at vide man er racist og fucking dansker mand.. Selvom det ik har noget med det at gøre. Som Anden sagde i et af sine stand ups, der sker en kemisk reaktion når sådanne ord rammer det fsrvepigment så man få hvid hætte på og hagekors på armen og ordene racistiske

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

Biler: 3 Svar: 347
    #30   21. aug 2012 MRC™ A

Ved godt der er nogle stykker, så gudskelov for det smiley
    Jeg er sgu glad for pizza-manden og den lokale grønthandler! smiley

• #31   21. aug 2012 ib a.. Jeg er i princippet også perker, da jeg har en anden etnisk baggrund smiley
    Så jeg ser ingen grund til at jeg skal smides ud af landet smiley Der er også nogle såkaldte perker, der faktisk gør noget godt i Danmark, tager en uddannelse og hjælper dem der har brug for det.

• #32   21. aug 2012 Jeg skal fx til militæret her snart, jeg gør det ikke for at vise mig, men for at hjælpe DK hvis der en dag skulle ske krig eller generalt noget ondt for Danmark

• #33   21. aug 2012 Det værste er at politiet ikke har kontrol over det område.. Det er sku sygt at der findes sådanne områder i Danmark.. Men der er jo ingen som tør stille sig op..!!!

• #34   21. aug 2012 så nu truer de skide aber også politiet og journalister.. de tror de ejer det hele.. fatter ikke hvorfor de panserne ikke bar går ind og ryder hele lortet!
    http://ekstrabladet.dk/112/article1811418.ece

• #35   21. aug 2012 Ib A må da være perkerabe...

• #36   21. aug 2012 de har jo så lige bekraftet den ellers så omtalte biografs opslag

• #37   21. aug 2012 vil lige sige en ting om dette opslag

http://ekstrabladet.dk/112/article1811418.ece

vi forhandler ikke med terrorister så fuck off

• #38   21. aug 2012 Søren M helt enig.
    Står faktisk med en helt by på hånden som de kan flytte ind i fra dags dato den hedder Prypiat og så har man jo også sørget for de har et sted at bo til dem man smider ud af landet

• #39   21. aug 2012 Gad vide om man kan fodre svin med dem??

• #40   21. aug 2012 Man skulle ellers tro den ældre mand i Ib A's link skulle få aberne til at slappe af og ikke opfordre dem til ballade...

• #41   21. aug 2012 Dan

hvis politiet vil stille udstyr til rådighed, så møder jeg gerne op GRATIS, jeg vil ligefrem gerne give penge for at være med....

• #42   21. aug 2012 Ja jeg ville også hellere end gerne give penge for at hjælpe.

• #44   23. aug 2012 Tøm Bornholm for danskere lav hegn rundt om smid alle de fucking per**** der hen så kan de have deres eget land hvor de kan slagte hinanden i stedet for vi betaler for deres lort...... Danmark er sku ikk dansk mere.... Når de Perk*** er over alt.

• #46   23. aug 2012 de burde blive slagtet på stedet. den danske lovgivning er sku blevet for svag :S ! sådanne personer burde blive skudt på stedet. deres liv er sku knap nok værd den kugle man kunne bruge på dem.

og så kurs mod en skadestue, hvor der ligger direkte forsvarsløse mennesker, tør sku ikke engang tænke på hvor galt det kunne gå hvis der ikke havde været politi på stedet til at skræmme dem væk

• AZA /
    AZA / Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 38
    #48   23. aug 2012 Om man er dansk eller indvandrer så gør det ingen forskel! Vi kan alle være enige om at de hjernedøde idioter skulle skydes!!! Hvis jeg var indlagt med en bekendt som var syg og det så sker, havde fandme ik hold min kæft. Uopdraget svin ! Synd at det danske politi ikke har samme ressourcer som politiet i Mellemøsten eller USA, for så havde de ingen nosser til at opføre sig sådan bavianer!!

Man behøver ikke være racist fordi man hader de bavianer som er kriminelle, om de er hvide, gule, sorte osv! Ethvert menneske med fornuft vil hade dem!

Dette kommer fra en indvandrer !!!

• #49   23. aug 2012 Præcis. Det har intet med baggrunden at gøre, var det danskere skulle se også nakkeskydes.

• #50   23. aug 2012 Tænk nu hvis politiet opfordret civil befolkningen om at holde sammen mod sådanne tiltag fra under verdenen.

Gad godt at se den udvikling wow...
    Total krig i Odense smiley

Kommentér på:
Hvad i alverden sker der for folk!?

Annonce