{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.862 visninger | Oprettet:

Ang. Honda sfx {{forumTopicSubject}}

Vil lige starte med at sige det ligger under off topic så sparbmig for latterlige kommentarer smiley

Står og skal have scooter da jeg skal i retten næste måned og mister højest sandsynlig kortet op mod et halvt år.

Har så fundet en her scooter Honda sfx her er lidt Info.

Lynet, Honda SFX, (km pt.20700) sælger min scooter da jeg måtte hilse på Politiet, og ikke gider bygge den tilbage til lovlig stand-- den køre ca 85Km/T- Motor renoveret ved 17000 km-- med ny racing krumtap, krumtaps lejer, og top performances 70ccm cylinderkit..gribehjul for kick starter-- Ny udstødning og bagstøddæmper ved 16000 km, ny udveksling(malossi) ipresset bagtøj,(giver et super optræk) køre med næsten nye dæk-- kåben har defekter/speedometer misviser--, alt mekanisk og el virker-- dog skal den havde nyt batteri for at selvstarter virker -- avis trailer og div reservedele medfølger-- byttes ikke med andre genstande---

Han vil så bytte med

iPad 2 16 gb wifi i sort fejler intet alt original emballage medfølger + en akai Dock højtaler kan både bruges til iPad iPhone iPod og så er der lader der i også plus der medfølger også et beskyttelses etui

Er det et okay byt eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Honda sfx
Kommentér på:
Ang. Honda sfx

Annonce