{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Egen billeder VIP?
  • #1   22. aug 2012 lad være og piv og betal for det hvis du vil se store billedere !!

• #2   22. aug 2012 Eller ctrl og + hvis du virkelig vil se et større billede:)

• #3   22. aug 2012 Vil skuda ikke betale for at se på mine egne billeder jeg har haft herinde i årevis. Det har man da aldrig skullet før... Betaler gerne for at sætte ting til salg, for at mindske alle de sælgere der ikke er seriøse nok... Men havde godt nok aldrig troet at BG ville blive en betalingsside. Skam jer. I har helt sikkert mistet mig som bruger. Og jeg har været bruger siden 06

• #4   22. aug 2012 Stop med at betale.

Jeg nægter at betale for VIP herinde mere... Efter det nye design er alt gået ned af bakke. Så vil ikke støtte det mere.

• #5   22. aug 2012 Hørt, hørt. Jeg betaler intet... Var imod at betale for at sætte ting til salg til og starte med men gav mig eftersom det fjernede mange useriøse sælgere. Men at skulle betale for at se sine egne biler man har oprettet for flere år siden kan de glemme alt om... Jeg boykotter. Jeg nægter at betale... Så kan de for min skyld slette min bruger og alle de billeder af de biler jeg har, på deres hukommelse. Har ingen billeder af mine biler tilbage på min harddisk så bruger BG som en backup. Men det kan jeg vist godt glemme...

• zenza7
    zenza7 Tilmeldt:
    nov 2011

Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 213
    #6   22. aug 2012 ja det nye design var da det dummeste.... selv synes jeg det er total uoverskueligt, mine ældre kollegaer på jobber er helt stoppet med og bruge siden...

• #7   22. aug 2012 Tak det er rart med lidt forståelse... Jeg kan kun følge jer... Jeg er ked af, at det åbenbart skal ende sådan med bg efter alle disse år. Håber de kommer på andre tanker hurtigt. For de kan ikke få ret mange optimistiske responses på det her.. Var parat til og Inlægge en sjælden Ford Lincoln på deres side, men det gider jeg ikke nu når de nu ikke kan forlange penge nok af os... Bg var engang en side for alle os bil elskere, Uanset om det var brugte biler. Nye brugte biler. Eller projekter...

• #8   22. aug 2012 Syns da det nye er bedre end det gamle.
    Men betalingen syns jeg ikke om når man samtidig skal de på alle de reklamer .
    Min mening er ingen reklamer eller gratis bruger hele vejen

• #9   22. aug 2012 På det punkt er jeg også enig. Men uanset synes jeg ikke man skal af med penge for at se sine egne biler uanset hvad... Og hvorfor skal man betale penge for at se store billeder af hva andre har til salg??? BG tjener jo allerede penge på hva de andre har sat til salg... Ergo de tjener penge 2 gange på én annonce. Det er jo en pengemaskine. Det var ikke det bg startede med at være... Og langt fra det jeg oprettede mig for...

• #10   22. aug 2012 Storbilledvisningen (tilmed reklamefri ;-)) er en ny opfindelse og fandtes ikke i det gamle, så det er svært at lave en sammenligning på det punkt.

Mht. rimeligheden i, at man skal være VIP for at se egne store billeder, så er det en fair pointe. Vi kigger på en løsning.

Mvh

Kenneth - BilGalleri

• #11   22. aug 2012 Så er jeg mere frisk på sagerne. Har ikke selv brug for at se store billeder af egne biler, da man aldrig har kunnet det før... Hvis man kan, er det fint nok, men vil ikke betale for det. Med hensyn til andres annoncer ville det være fint at se større billeder da man i mange tilfælde kan finde flere fejl og udelukke useriøse sælgere. Men skal jeg betale for at sætte noget til salg over bg, forventer jeg også at folk kan se min annonce i vel og mærket store billeder uden og skulle betale for det. Større billeder sælger helt klart bedre. Men mulige købere der benytter bg efter min mening skal ikke batale ekstra for at der er en større chance for at jeg kan få solgt min vare. Det er bare min mening og der menes intet ondt med den. Jeg er glad for bg og har været bruger siden 06. Håber der findes en brugbar løsning der ikke rammer for mange på pengepungen smiley

• #12   24. aug 2012 Hej alle

Vi fik lagt nogle gode forbedringer live i går og fik lige sneget denne rettelse med.
    Man kan nu altid se egne billeder i stort format og alle kan se store billeder på markedsannoncer.

Tak for input, hyg jer.

Kenneth - BilGalleri

Kommentér på:
Egen billeder VIP?

Annonce