{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.908 visninger | Oprettet:

25 år - Kanel? {{forumTopicSubject}}

Ja så er det min tur på Lørdag og hvad jeg kan høre kommer der vist en del kanel, men nu tænker jeg om der ikke er en af jer kloge hoveder herinde som har en genial ide til hvordan man gør det mest rart for sig selv?

tænker selvfølgelig at have noget knap så pænt tøj på indtil det er overstået men er der nogle gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  25 år - Kanel?
  • #1   29. aug 2012 IKKE varmt bad når du kommer hjem!! KOLDT bad!
    Ellers åbner porrerne i din hud sig og så bliver det først rigtig lort. smiley

• #2   29. aug 2012 Må indrømme jeg meldte ud til mine venner at jeg ikke ønskede at de kom med nogen ubehageligheder. Og hvis de alligevel gjorde, så behøvede de ikke at besvære sig med at dukke op.

Jeg syntes på ingen måde det er sjovt, en ting er at komme med en lille pose kanel, eller andet, der refererer til det, i forbindelse med gaven. Men det med at hælde kanel ud over fødselaren, tøjet og andet, syntes jeg ikke er sjovt, og jeg kunne ikke selv finde på at deltage i sådanne løjer.
    Men på den anden side, hvis du selv har deltaget i sådanne arrangementer, så tag det som en mand, tag et sæt gammelt tøj på, og hav noget ekstra tøj med dig, og sørg for at der er mulighed for at få bad.

• #3   29. aug 2012 Ta briller på, det er ik sjovt at få i øjnene heller....

• #4   29. aug 2012 Gør som mig

Jeg syntes det er en latterlig tradition som jeg ingen del vil have i.
    (nu har jeg så heller aldrig givet andre kanel)

Sig til alle venner og bekendte at hvis der var så meget som en gram kanel der røre dig eller dine ejendele vil du tage det meget personligt og ikke villle kunne svare for konsekvenserne.

Det samme gjorde jeg da jeg blev 30

og der er ingen der har prøvet på det mindste.

• #6   29. aug 2012 * Carsten T (CopyCat) * >> Fuldstændig enig.

• #7   29. aug 2012 det er bare kanel....ens tøj lugter af det, og det klør lidt når man sveder...så er det heller ikke værre...

Ikke noget jeg gad skabe mig over da...haha...

• #8   29. aug 2012 Det er bare kanel, ja, men hvor i ligger det sjove?
    Der er ikke rigtig nogen der får noget ud af at give andre kanel, andet end skadefryd, og hævn når det evt. bliver deres egen tur, det er utroligt barnligt, og de fleste i den aldersgruppe burde kunne finde på sjovere ting, som også den der er fødselar kan have det sjovt med.

Men man behøver jo ingen fjender, hvis man har sådan nogle venner. Mine venner, kolleger og familie sagde ikke noget til at jeg frabad mig den oplevelse, de respekterede det og vi havde så en god dag i stedet.

• #9   29. aug 2012 bare sørg for noget tøj du ikk regner med at skal bruge igen, det kan nemt sætte sig, især hvis de lige starter med at smide et par liter vand i hovedet på en først.

• #10   29. aug 2012 Brian O

Fair nok hvis man godt gider overhældes med kanel, så kør da los!

Men man har da hørt om tilfælde med biler der har fået ødelagt kabinen, folk der har fået det i øjnene, og voldsomme allergiske reaktioner og vejtræknings besvær.

Det kan jeg godt se er pisse sjovt

• #11   29. aug 2012 Jeg er sikker på at Guzze også undgik kanel....haha....

Det er jo bare tradition...har arbejdet et sted hvor man blev bundet til en palle, overspulet med vand og overhældt med kanel, uanset vejret...så kan man snakke om at gå over stregen...det andet er da bare sjov og løjer...

Hvis man er så nærtagende at man tror det handler om hævn og skadefryd, er det nok også bedst man bare frabeder sig kanel...hehe...

• #12   29. aug 2012 Jeg fik lige 2kg igår, meget koldt bad bagefter og så var der ikke nogen ubehageligheder ved det smiley

• #13   29. aug 2012 Jamen som jeg siger, hvis man selv er med på den så er det da bare at køre på.

Men hvis personen pænt fraber sig det, så skal venner og kollegaer sq acceptere det.

• #14   29. aug 2012 Carsten> jamen helt sikkert...:-)

• #15   29. aug 2012 Brian O >> Selvom du ikke er allergisk overfor kanel, så er det et kraftigt krydderi, som kan fremkalde en allergisk reaktion alligevel, og du kan ende med at blive allergisk overfor kanel, og diverse krydsreagenter. Det er der bestemt ikke meget sjov i.
    Der er mange her i området der bliver fejret med en pulverslukker med kanel i, det er der så vidt jeg kan se heller ikke noget sjov i.

I bund og grund har jeg meget svært ved at se det sjove i at hælde kanel ud over andre (eller peber for den sag skyld).

• #16   29. aug 2012 Jeg har sagt hertil mig 30års at jeg ikke ønsker og snart mest fordi der det skal holdes er der ikke mulighed for at komme i bad og jeg har 20km hjem og kan nok næppe selv køre og taxa kan man godt glemme

Jeg sagde til den ene af mine fættere som sagde det var han endelig lige glad , med at så må i få en god aften uden mig , for skal jeg først gå 20km hjem så tror jeg ikke mit humør er til mere fest den dag.

• #17   29. aug 2012 alt med måde jo...:-)....

• #18   29. aug 2012 Tag det som en sjov oplevelse!
    Det er bare kanel du får smidt på dig, det er sgu ikke så slemt.
    Bare lige husk at de har fået smidt alt kanelen på dig inden du smutter i bad. Det er træls at komme ud af badet og så du lige får mere.

Det med at man ikke vil have det synes jeg er noget fis, du ved jo det kommer. Det ville være det samme som at sige nej til at komme på polterabend, man kan jo resikere at blive drukket fuld.
    Hyg jer med det, få en pilsner og tag et par billeder, som du kan kigge på når du skal til at have pebber når du bliver 30. smiley

• #19   29. aug 2012 Godt nok nogen prinsesser der er herinde smiley Kanel hører sig til. I rigelige mængder! Hilsen en der blev 25 i juni. Ta det som en oplevelse for pokker. I dør ikke af det.

• #20   29. aug 2012 Kasper O

Bare fordi man ikke dør af det behøver man ikke finde sig i det?
    Hvis man ikke gider skal man ikke tvinges?
    Det er der vel ikke noget i vejen med?

• #21   29. aug 2012 martin h >> Umiddelbart er der mere sjov i en polterabend end i at blive overdænget med kanel/peber, men jeg syntes de der har lyst til at deltage i det, og som deltager når andre får kanel/peber, de skal også bare have lov til at "nyde" denne form for morskab. Det kan kun være fulde mennesker der kan se det sjove i det smiley

Men hvis man ikke har lyst, så skal man også være fri. Det samme gælder i øvrigt også hvis man ikke har lyst til at drikke til en eventuel polterabend. Der findes mennesker som aldrig rører alkohol, dermed ikke sagt at de prædiker, men der er mange som ikke bryder sig om det, tro det eller lad være.

• #22   29. aug 2012 Haha, det havde vist bare virket modsat at spille prinsesse i min vennekreds - det gør det bare endnu sjovere at give kanel smiley

Jeg ved udmærket godt, at I så vil mene, det er dårlige venner osv. Det mener jeg ikke. Jeg mener til gengæld, man har et kedeligt venskab, hvis man ikke gensidigt tillader at tage lidt pis på hinanden i ny og næ...

Jeg er med på det hold, der synes, det hører sig til. Men der skal da være plads til forskellighed. Jeg var dog ikke klar over, at der fandtes <i>så</i> fintfølende mennesker herinde, at de ikke kan se det sjove i en gang kanel én enkelt gang. Det er jo ikke just noget, der sker hver weekend.

• #23   29. aug 2012 fatter ikke folk hyler over, fik også kanel i stride strømme (3 gange den dag) og svine-bundet i baghaven, pulver slukker osv osv.

Den dag i dag når jeg tænker tilbage på kan jeg nu ikke lade være med at grine over det smiley Så spænd lige hjelmen og kom ind i kampen istedet for at hyle. Nutidens ungdom er fandme nogle svat hvis de ikke kan den lille prank.

• #24   29. aug 2012 Arbejde det sted Brian O fortæller om da jeg blev 25. Stripset fast til en palle og fik spande med vand direkte fra brand hanen og så godt med kanel.

Så ud i bad og ind og drikke en øl med gutterne. Sku ikke så meget hokus pokus i det. I sku nogen prima donnaer hvis ik i kan tåle lidt værksted humor. Det er jo ikke noget folk gør for og nedværdige jer eller noget. Det er blot en sjov tradition

• #25   29. aug 2012 Nå ja og har fødselsdag i december så vandet var mere end rigtigt koldt

• #26   29. aug 2012 slap af det er kanel. jeg fik 2 gange af en ombygget pulverslukker. så er kanelet det mindste at tænke på. for 18 bar. og så kanel det sandblæser på kroppen. så slap nu af prinsesser det går over inden i bliver gift.

• #27   29. aug 2012 hvis du virkelig ikke vil have kanel, skulle du blive gift smiley

• #28   29. aug 2012 Steffen J

Aaaaarrrggh det var osse en drastisk løsning smiley

• #29   29. aug 2012 Min kære broder har truet mig med peberspray på min 30års...så jeg gifter mig sgu proforma...:-P...tror dog godt han selv kan se at det nok liiiiige er grov nok...:-P

• #30   29. aug 2012 Det er jo dårlig nok en tradition.. det er nogle stive idioter der ville have en undskyldning for at være irriterende mod deres kammerat..

• #31   29. aug 2012 Altså nu har jeg selv været med og er klar på at det selvfølgelig også bliver min tur, sådan er det nu engang at blive 25 i min omgangs kreds...
    Jeg har mulighed for bad og har meldt ud at alt kanel skal klares af en omgang så jeg ikke skal have ti sæt tøj med...

Den med et koldt bad vil jeg huske, lyder som en god ide

• #32   29. aug 2012 Godt råd, har du græsplæne så vær opmærksom på at kanel dræber græsset der hvor du får det smiley
    Og din indkørsel kommer til at stinke i flere uger efter, det gør min nabos stadig efter vi gav ham i sidste uge smiley

• #33   29. aug 2012 Er det ikke kun en sjov tradition for bonderøve og fantasiløse Jackass-wannabes? Ligesom den der hjernedøde ide med at plante olietønder med cement, gamle bilvrag og våde rundballer hos folk?

Iiih, hvor er det bare skideskægt og hyggeligt. Så kan "vennerne" grine af én imens de står og bæller deres lukne Slots-dåsepilsner. Ja, Polle fra Snave har ikke eksisteret forgæves.

• #34   29. aug 2012 Jeg forstår godt dette bliver kaldt børnegalleri, når det er sådanne ting der skal til for at folk morer sig, der er lidt stenalder over de traditioner, men så længe i holder dem for jer selv, så må i selv om det. Men lad være med at brokke jer, hvis i ender med allergi eller andre gener...

God fornøjelse

• #35   29. aug 2012 Tror mest af alt det er en tradition i landområderne - Kender ikke en eneste fra kbh. der har fået kanel da de fyldte 25! Om det er sjovt, det må jo være om til den enkelte at bedømme, ønsker man det ikke, så er der jo ikke noget forgjort i det, så find på noget andet! Personligt ville jeg også helst have været fri, havde det nu været en tradition da jeg fyldte 25, for år tilbage!

• #36   29. aug 2012 er ikke sikker på jeg forstår hvorfor folk skal nedgøres pga.en forholdsvis uskyldig tradition....

Personligt er jeg da fra Kolding, som der ikke er sådan voldsomt meget bonderøvsby eller "polle fra snave" over...

Det svarer sgu lidt til at nogen siger at brænderpladsen til DHB er for tabere uden liv(nu synes jeg selv den er superfed)...men det er jo en tradition, uden noget decideret formål, udover at vi kan have det sjovt....

• #37   29. aug 2012 Brian O:

Det var måske også lidt en provokation til dem der mente at man var en prinsesse og en Gustav-klon hvis man ikke synes om traditionen. smiley

• #38   29. aug 2012 hæhæ....overvejede at hævne mig i din cykeltråd...;-)....kender dig jo efterhånden herindefra så tog det ikke så tungt som det måske lyder...:-P

Kommentér på:
25 år - Kanel?

Annonce