{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

Kan kun se 15 hændelser af gangen. {{forumTopicSubject}}

Når jeg går ind og skal se mine hændelser så kan jeg kun se de "første" 15 og selvom jeg har eks. 23 så når jeg trykker side 2, så er siden blank?
Så jeg skal manuelt gå ind og "slette" hændelser for at se om jeg har fået et svar i en af mine annoncer jeg venter på (som ofte er den nyeste besked?!).
Er jeg den eneste med det problem eller gør jeg noget forkert.
Jeg bruger Google Chrome, kan det være det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan kun se 15 hændelser af gangen.
  • #1   8. sep 2012 Rødhætte:
    Det gælder jo så også mange af de salgsannoncer jeg følger med i.
    Er handelsmand, så har en finger på pulsen på mange annoncer.
    Samt de kommer efter forum indlæg som jeg også deltager i en del af.

• #2   8. sep 2012 Sån er det bare med det nye layout .. Personligt er jeg DØD træt a lortet .. Det ligesom facebook - de ændrer og "forbedrer" ind over en kant .. Og det blir kun værre og værre..

Jeg har slettet rigtig mange notifikationer efter det nye er kommet, jeg magter bare ikke molbo arbejde ..

• #3   9. sep 2012 Rødhætte:
    Nu er det sådan jeg følger med i en del, typisk lovmæssige indlæg osv. som jeg vil tjekke når jeg har god tid og andre kun når jeg keder mig, mens nogle venter jeg svar på som annoncer når jeg sidder i mine pauser, så det handler ikke om at jeg ikke gider læse/vil ha hændelserne, jeg vil bare gerne ku vælge og ikke skulle slette nogle jeg vil se senere for at få "lov" at se dem jeg skal se asap.

• #4   9. sep 2012 Men Luffe, du mener ikke det er min browser eller noget andet?
    Havde godtnok tænkt det måtte være en fejl i layoutet, men havde bare ik hørt andre brokke sig over det (endnu)

• #5   9. sep 2012 Forklarede egentlig bare MIT issue mere end jeg kommenterede dit hehe.. Ved sku ik om vi har samme issue.. Jeg er bare godt træt a det nye layout -_-'

Kommentér på:
Kan kun se 15 hændelser af gangen.

Annonce