{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows 8
  • Rasmus M
    Rasmus M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 31
    #1   13. sep 2012 Nej, som hvis du opgraderet fra Vista til Windows 7 gemte den dine nyværende indstillingerne, men plug-ins sku den gerne gennem, er bare om de er kompatibilitet til Windows 8 smiley

  • #2   13. sep 2012 Hvis din pc er kraftig og virker fint så vent med at installer win8..

    Kører med det officielle, fået det igennem dtu (har du måske også?) og det har det med at fucke lidt op pga drivere til tider..

    Men er du gal det fungere hurtigt smiley


  • #3   13. sep 2012 Emre, jeg kan også få det gennem min skole - gratis - (CBS). Min computer er begyndt, her på det sidste at fucke rigtig meget, så måske er det en god idé at installere det?


  • #4   13. sep 2012 Så lav en ren installation, men så skal du installere alt fra bunden igen.

  • #5   13. sep 2012 ja hvis den fucker vil jeg også anbefale dig en ren installation..
    Har aldrig været en fan af upgrade og ser det kun som en løsning hvis man virkelig ikk gider formatere lortet..

    Men hvis den fucker så smid det på.. smiley Det med at det failer til tider er bare at man lige tager sig sammen og henter de nyeste drivere.. Min pc er fra dengang vista var nyt så den er lidt gammel efterhånden.. smiley og det var bare problemer med wifi driveren ser det ud til.. Skulle være løst nu smiley


  • #6   13. sep 2012 Det er altid bedst med en ren installation, men det betyder også at du skal installere alt forfra.

  • #7   13. sep 2012 Ah møg..

  • #8   13. sep 2012 altså hvis din pc fungere af lort så kan du jo gøre klar til en ren installation med backup osv MEN prøve med en upgrade og se hvad der sker..

    Du skal jo i sidste ende formatere den lige meget hvad hvis den er lort at bruge smiley


  • #9   13. sep 2012 Mine erfaringer siger at opgraderinger sjældent går godt, og i hvert fald ikke gør det bedre. Så hvis din computer allerede driller, vil det nok ikke blive bedre med en upgrade. Men som Emre skriver, kan du jo tage backup og så prøve en opgradering. Hvis du er heldig kører det fint, og hvis ikke så har du heldigvis backup af al din data, så du kan lave en ren installation.

  • #10   13. sep 2012 Lad være med at opgradere. Lav en ren reinstall.

    En anden ting er at jeg tester pt. Windows 8, og der er absolut ingen grund til at opgradere fra 7 til 8.


  • #11   13. sep 2012 Altså min pc driller således: Når jeg eksempelvis hører musik på¨Youtube, og laver andre ting samtidig begynder den at hakke (musikken) og er altså blevet dårlig til "multitasking" -

  • #12   13. sep 2012 Allan N:
    Ingen grund? du ved godt hvor hurtigt win8 er iforholdet til 7eren..
    Det udnytter ressourcer en del bedre end hvad 7eren gør + det er 100 gange bedre bagudkompatible..

    Men ja du tester det jo og selvf er der ikke en grund til det.


  • #13   13. sep 2012 Emre, ehh jeg vil vove den påstand at du ikke kan mærke en skid performance forskel fra 7 til 8. Det kan jeg i hvert fald ikke. smiley

  • #14   13. sep 2012 sagtens.. især med en ssd.. men også fint med en normal disk
    Win8 fungere en tand bedre end 7eren.. Og kræver mindre hvis ens pc ikke har overskud til det..


  • #15   13. sep 2012 Okay, den står for din egen regning. smiley

    Af de 10 maskiner jeg har installeret det på performer det ikke anerledes end Windows 7.


  • #16   13. sep 2012 Allan N - det er da pretty easy at mærke forskel på Windows 7 og Windows 8. Der er en markant forskel på opstartstiderne, hvilket egentlig også er den eneste grund til, at flere af mine venner i de sidste par måneder har kørt med consumer preview. Selv er jeg 'Mac-mand', hvilket også er på grund af opstartstiden og selvfølgelig designet.

  • #17   13. sep 2012 Frederik, Windows 7 er faktisk ganske hurtig i opstart efter lidt omkonfiguration. På denne maskine med Windows 7 og SSD ligger den vel på ca 5-7sek fra start til login-skærm.

  • #18   13. sep 2012 Nu tog jeg heller ikke udgangspunkt i en fuldkommen optimeret maskine, som ikke består af standard udstyr og omkonfigurationer. Tager du en ældre Windows-baseret maskine, som ikke er blevet optimeret, er det nemt at mærke den markante forskel.

  • #19   13. sep 2012 Windows 8 er meget muligt hurtigere i boot og shutdown ud af boksen. Men de fleste ting skal man tweake efter installation hvis man vil have det meste ud af.

    Jeg er også sikker på at der findes tests der viser at browser X er hurtigere i Windows 8 end Windows 7. Men i brug i den virkelige verden vil jeg påstå man ikke kan mærke forskel hvis man har en forholdsvis ny pc.

    Det tager lidt tid at vænne sig til Metro-delen i Windows 8, men efter noget tid er det ikke så slemt. Dog er det røv og nøgler at bruge med touchpad hvis man ikke lige har en mus med. Det er i hvert fald en god motivation til at få lært shortcuts til ting. smiley


  • #20   13. sep 2012 metro er let at fikse..
    1: fjern alle deres lorteapps..
    2: smid genveje til programmer man bruger der ind..
    3: brug søgefunktionen som man faktisk bør kende til fra win7

    Så er det helt det samme smiley

    I brug vil det hjælpe rigtig mange skod pcer til at fungere bedre.. Prøv du at smide 8 og 7 på en skod pc og se hvor hvordan det fungere.. 8eren er lige en tand bedre.. smiley


Kommentér på:
Windows 8

Annonce