{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.081 visninger | Oprettet:

Chef sletter vagter.. {{forumTopicSubject}}

Hej BG..

Jeg vil høre jer ad, om det er juridisk lovligt, at en chef sletter en arbejdsdag på en vagtplan som er udstedet og gældende?

Arbejder som ungarbejder over 18 hos Rema 1000, og har fået slettet en vagt i denne uge, da en praktikant er under oplæring. Men må han det? Jeg budgettere jo med de vagter jeg får, de snart svært. Har givet ham en opsang. Men hvis ikke det hjælper, hvad kan jeg så gøre? Glæde mig over at have et arbejde eller hvad?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chef sletter vagter..
  • #1   19. sep 2012 det skal blive løgn

• #2   19. sep 2012 Altså du får vel løn for den tid du er der? Du har jo ikke krav på et bestemt antal timer medmindre du er ansat til det.
    Arbejder selv i butik, og vi bruger jo også kun dem over 18 når der er brug for det. Vær glad for det du har, folk vil stå i kø for at overtage det fra dig

• #3   19. sep 2012 ja for den tid jeg er der? men jeg bliver ufrivilligt slettet, det synes jeg ikke man kan?

• #4   19. sep 2012 der ska jo tid til at oplære nye og nogen ska det jo gå ud over smiley

• #5   19. sep 2012 Jeg mener at det skal varsles 14 dage forinden hvis du får tvungen fri eller bliver tvunget på arbejde.
    Spørg din fagforening eller tillidsmand smiley

• #6   19. sep 2012 ringer til fagforeningen smiley