{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Danske F1 aspiranter er på banen i weekenden {{forumTopicSubject}}

Hej folk !

For jer der ikke ved det, har vi to danske kører på banen i serien lige under Formel 1, - Formel Renault 3,5 World Series.
Der er tale Kevin Magnussen og Marco Sørensen. smiley

I weekenden køres på den flotte Paul Ricard bane i Sydfrankrig, en highspeed bane hvor kørerne har svinghastigheder på op mod 290km/t.
Det er super spændende da der stadig er chancer for at én, hvis ikke begge, ender højt oppe i mesterskabet.

For updates omkring Marco Sørensen, som lige nu ligger på en samlet fjerdeplads i mesterskabet, kan I følge med på fansiden på facebook hvis I har lyst.
Der er også billeder af hvordan det foregår inde bag kulisserne osv. smiley

http://www.facebook.com/pages/Marco-Sørensen-Fan-Page/150439831692633

Livetiming kan følges på http://wsr.alkamelsystems.com/

Der køres hele weekenden. Hav en god dag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danske F1 aspiranter er på banen i weekenden
  • #1   28. sep 2012 Det lyder for fedt, håber sgu det bliver til noget, synes vi mangler nogle danskere inden for F1 smiley

• #2   28. sep 2012 Det er for fedt at der er nogle danskere der trodser de latterlige køremuligheder på de danske baner, og den totalt manglende opbakning fra staten og forsøger at nå til F1..! thumbs up til dem, og fingeren til brokhoveder ved siden af racerbaner!

• #3   28. sep 2012 Jeg synes generelt at dansk TV mangler meget fokus på alle vores racertalenter ude i verdenen!
    Der er voldsomt mange klasser - men vi får aldrig lov til at høre om dem. Det er total sløjt.

Til gengæld kan vi bruge tid på at høre om 1. divisions fodboldkampe ... smiley

• #4   28. sep 2012 Jeg følger dem så godt jeg kan ihvertfald.
    Håber de begge kommer ind i F1, og mest lovende ser det jo nok ud for Kevin Magnussen som skal teste MacLaren senere på året.
    Er såvidt enig at man viser for meget bold i tv, og følger ligegyldige divisioner. Ikke engang i nyhederne er Marco og Kevin nævnt synes jeg at mindes.
    Men jo det koster jo penge at være de der steder, så jeg gad da godt at de store danske firmaer smed noglie skillinger i kassen og hjalp de to gutter videre.

• #5   28. sep 2012 Kevin er blevet vist i nyhederne da han testede en McLaren på silverston tidligere på året.. men nej der er for lidt dækning

• #6   28. sep 2012 Tja, dette står for min helt egen regning, men eneste årsag til at Kevin har været minimalt i TV, er hans far ...
    Uden Jan = ingen offentlig opmærksomhed til Kevin. Det er da sløjt!

• #7   29. sep 2012 Hvis man tager i forhold til superligaen, hvor der bruges en hel dag på en kamp, så måtte man sqi også gerne, på 3+, lave en hel motorsports dag for mig da.
    Nu det der initiativ som Jan Magnussen er med i om at bygge en F1 brugbar bane på Lolland Falster, det kan jeg bruge til noget. Bare de for den på F1 specs så, så Bernie Ecclestone evt. for øjnene op for lille DK måske.

Kommentér på:
Danske F1 aspiranter er på banen i weekenden

Annonce