{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.883 visninger | Oprettet:

Sporing af stjålet iPhone. {{forumTopicSubject}}

Var så uheldig at få stjålet min iPhone i nattens mulm og mørke igår aftes. Har prøvet at spore den via iCloud, men den siger enheden er offline. Er der nogle der har en god idé til hvordan jeg kan få fat på den igen? Eller evt. spore den på en anden måde? smiley

Tak for hjælpen.
Daniel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sporing af stjålet iPhone.
  • #1   29. sep 2012 den kan spores via en anden iPhone mener jeg. på det der hedder find iphone smiley

• #2   29. sep 2012 Den kan kun spores, når 'tyven' er tilsluttet et internet. Om det så er en 3G-forbindelse eller WiFi spiller ingen rolle.

• #3   29. sep 2012 men hvis det er noget han har prøvet før, så ved han også at han kan slå sporingen fra på den.. hvilket er åndsvagt lavet smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #4   29. sep 2012 Tlf skal være tændt for at det virker ja, og tlf skal bare nulstilles (Tager 10min?) og så er lortet slået fra.. Så er faktisk ubrugeligt, og kender ik mange der har fundet deres tlf, via det "prog" ;D

• #5   29. sep 2012 Desuden er det så upræcist at det er ligegyldigt. Hvis den nu skulle befinde sig i et lejlighedskompleks så finder du den aldrig.

• #6   29. sep 2012 Det kommer jo an på hvordan man har sat sin telefon op.

Har man aktiveret "begrænsninger" på den og låst vitale funktioner, så kan man ikke slå hverken gps fra eller nulstille telefonen uden en kode.

Desuden kan telefonen spores uanset om den er på Internettet eller ej så længe den er tændt og gps er aktiveret på den.

Man kan desuden låse telefonen og få telefonen til at larme på kommando via en anden iOS enhed, så burde ikke være umuligt at finde ens telefon med lidt vilje, og korrekt opsætning.

Kommentér på:
Sporing af stjålet iPhone.

Annonce