{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.110 visninger | Oprettet:

Argh en kedelig historie med de damer -.-'! {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge, har sku lige brug for at komme af med kaoset oppe i hovedet men før i forstår det, ville jeg gerne lige dele historien med jer så i ''Måske'' kan forstå det.

Da jeg havde for mange problemmer hjemme hos mine forældre valgte jeg at flytte hjem til svigerforældrerne efter jeg fik tilladse fra kæresten selvfølgelig, jeg følte sku jeg havde fundet den rigtige pige hun var så sindsyg sød og dejlig og var virkelig osse sindsyg glad for hende, efter et halv års tid hos sviger mekaniken fik mig og kæresten tilbudt en 3 Værelses lejlighed i Holbæk som vi sagde ja tak til, Jeg var ude og skrabe penge sammen til Indskud på næsten 17.000 skulle dog kunne finde penge til halvdelen så 8500, samt en halv husleje, madpenge og budget konto, Alt sammen på fælles kontoer. Efter en måned i lejligheden finder jeg ud af hun skriver med sin Ekskæreste og spørg naturligvis hvad det handler om ? Hun siger det kun er venner men da ham fyren har slået hende og dvs ting syntes jeg det lyder rigtig mærkeligt. På et tidspunkt troede hun jeg hende utro og ville tjekke min mobil og det fik hun osse lov til, da jeg ikke har samvitighed til at bolle uden om, men det sjove i det her cirkus var at jeg spurgte om jeg godt måtte se hendes beskeder som hun havde sendt til ekskæresten Rasmus og det måtte jeg ikke og tænkte det var satans.. Selv når vi var gået i seng fik hun beskeder fra ham om natten og blev mega rassende.. Efter et par dage fortæller hun mig at hun ikke havde flere følser for mig men at hun stadig elsekde mig....( Hvordan fanden i helved kan man det ?) Hendes grundlag var at jeg arbejde for meget og samtidig med at jeg gik i skole. Jeg prøvede at fortælle hende at jeg skulle tjene til huslejen og dvs ting men det fattede hun ikke.. Dette er osse lige meget.. Jeg gik ned i den lokale blomster forretning for at købe en rose til hende for at sige til hende at jeg elskede hende overalt på jorden men dette var heller ikke nok.. Jeg tog min skoletaske på skulderne og tog hjem til mine forældre jeg var mega trist og ked af tingene og skulle fra holbæk til Slagelse og hun sagde at jeg skulle tage ALLE mine ting med hvordan fanden havde hun tænkt sig det ? Jeg smed nøglerne i lejlighed ( Her starter helved ) Jeg kontaktede hende flere gange for at sige jeg ville hente mine ting om et par dage.. Så siger hun at jeg skal betale 5000 for at få mine ejendele tilbage + opsigelse af lejligheden + Hun har rippet ALLE pengene fra vores fælleskontoer smiley ! Hun sagde oven i købet at der kom nogle drenge og hentede mine ting inden et par timer.. Selvfølgelig bliver man bekymret for sine ejendele.. Jeg kontaktede en Låsesmed og et par venner.. for at få åbnet lejligheden. Inden låsesmeden åbnede døren råbte jeg ind til hende at hvis hun ikke åbner døren åbner låsesmeden døren for mig og råbte det flere gange til hende og finder osse ud af at hendes mor er inde i lejligheden. Jeg kommer ind og lejligheden for at hente mine ting og betaler låsesmeden 1000 Kr for at finde ud af at jeg kun kan se mit fjernsyn og et par bukser ellers var ALT væk, samtidig med det står hendes mor og tager billeder af mig oppe i min EGEN lejlighed. Efter 10 minutter smutter mig og vennerne igen og kontakter flere venner. Vi finder så ud af at de fleste ting ligger nede i kælderen men hun har været fræk nok til at ribe de ''Værdifulde ting'' Og jeg prøvede osse at kontakte strisserne for at få hjælp men INTET kunne jeg gøre. Da mig og drengene stod ude foran lejligheden har ekskæresten åbenbart set os og derefter ringet til politiet.. Hun ringede 1 gang og jeg har ringet til 8 - 10 gange og kunne ikke få hjælp ! Politiet kommer og de siger til mig og vennerne at vi har lavet hærværk, indbrud, trusler på livet og det eneste jeg gjorde krav på.. Samtidig med at jeg blev slæbt ind i patjule vognen sider kællingen oppe på altanen og griner af mig.. Hun har selv rippet min sparegris til håndørerne !

Jeg har haft en kæmpe kamp med hende og hun var virkelig gjort med stresset også har hun været fræk nok ( igen ) og ikke kunne give mig et kald når jeg havde fået post så en af mine regninger har jeg ikke fået betalt i tiden fordi koen ikke kunne ringe ...

Jeg har 1 ting at sige til myndighederne :

#Fucklovgivning og FUCK strisserne.

En lang og kedelig histore at læse og meget overskueligt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh en kedelig historie med de damer -.-'!
Kommentér på:
Argh en kedelig historie med de damer -.-'!

Annonce