{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grundlæggende vagtkursus - prøver
  • #1   4. okt 2012 kontak FNUG på min venneliste han er udddannet

• #2   4. okt 2012 der er mega nemt , meget sjældent nogen dumper

• #3   4. okt 2012 Har selv lige gennemført, ikke så slemt hvis man bare høre efter i timerne og er aktiv til den praktiske prøve smiley
    Held og lykke med det..

• #4   4. okt 2012 ///m5 har hørt nogen sige det du også siger. Fx spørgsmålene den teoritiske "hvad må du gøre mod indbrugstyven" 1. Tilbageholde ham 2. Lade ham være eller slå ham ihjel" altså lidt overdrevet... smiley

Kim N. Okay tak for motivationen ;-). Jeg hører efter alt hvad jeg kan. Vil det rigtig meget nemlig hehe

Vw power. Okay takker smiley

• #5   4. okt 2012 Det er nemt nok. Har selv uddannet folk i dørmandskursus som er meget samme måde prøven fungerer på. Der er ingen praktisk prøve kun en teoretisk medmindre de har lavet en masse om siden jeg tog grundvagt smiley

• #6   5. okt 2012 Ruben U.
    Okay. Jo der er en praktisk smiley

• #7   5. okt 2012 Hvad skal man til den ? Lægge en fuld grønlænder i aflåst sideleje ? smiley

Da jeg var afsted (2002) var der praktisk brandslukning og førstehjælp osv, men ikke noget direkte praktisk i forbindelse med vagt

• #8   5. okt 2012 Der er praktisk prøve forudgående for den teoretiske, og begge skal beståes. De har strammet noget op på regler, samt undervisning, dog er det dermed ikke sagt at det er svært eller godt tilrettelagt.
    Den praktiske prøve har noget med radiokommunikation at gøre og ellers 4 forskellige momenter der skal løses, heraf en værende brand. Ellers er der typisk håndtering af håndgemæng, alarm af- og tilkobling, narko osv. Alt sammen noget der er ganske let, hvis man har skruet hovedet ordentligt på.
    Den teoretiske er også ganske nem, men ikke desto mindre havde vi omkring 10 der dumpede (ud af 42) da jeg tog kurset for en uge siden. Igen hvis man ejer sund fornuft, og gider at høre efter i undervisningen, så er det ikke noget problem - så kan prøven tages på under 10 min. smiley

- mach

• #9   5. okt 2012 Vedr folk der dumper så havde vi også en ok dumpeprocent. Det havde vi også på dørmandskurset men det er ofte folk der er sendt ud af kommunen og overhovedet ikke har den mindste idé om hvad vagt / dørmand går ud på så det giver lidt sig selv.

Hvis man er ordblind får man hjælp til de teoretiske prøver i form af en der læser spørgsmålene op, så som Mach siger, ejer man sund fornuft og en rimelig dømmekraft går det altså ikke helt galt smiley

• #11   5. okt 2012 Nix nix nix maglites er blevet forbudt ! Man må kun have de helt små. Noget med en eller anden tumbe der overfaldt en vagt og blev slået til grønsag af en 50cm maglite så efter det blev de sgu forbudt smiley

• #12   5. okt 2012 Ruben U. Ifølge vagtloven er en lygte ikke et våben så :-). Den må godt bruges i nødværge fx. Paragraf 13 i vagtloven. smiley

• #13   6. okt 2012 Ja det må det godt. Men du må ikke gå med den da den anses for at være mere slagvåben end lygte når de er de størrelser som de har. Der var en stor sag der desværre skabte præcedens i Odense for nogle år siden.

• #14   6. okt 2012 Og det er så kun de helt store 50cm + lygter vi her snakker om smiley

• #15   6. okt 2012 Argh ja okay det er også en rimelig stor lygte smiley
    Jeg synes ikke at en maglite er noget værd. Så hellere en Led Lenser x21

• #16   6. okt 2012 Maglite er gode at slå med til gengæld smiley

• #17   7. okt 2012 Jeg var på det for ca 1 år siden, der var 8/ 25 elever der dumpede, personligt syntes jeg ikke det var særlig svært.

• #18   8. okt 2012 Jensen: okay det gode ved det er vel også at det er en "multiple choice test?" smiley

• #19   20. okt 2012 Yes sådan. Bestod mit vagtkursus :-). 0 fejl til den teoretiske prøve !

• Dejan A
    Dejan A Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #20   29. okt 2014 Hej derude,
    Jeg er igang med uddannelsen, og tænker meget på hvad de grundlæggende spørgsmål virkelige er, altså under prøven.
    Nogle der kunne give en hånd, og evt. fortælle om Jeres prøve.

• #21   29. okt 2014 Praktisk eller teoretisk prøve? Begge dele var forholdsvis nemme hvis man har læst på sine ting. Ligesom alle mulige andre eksamer. Er man forberedt osv så går det uden problemer smiley

• #23   10. jul 2015 Claus G Jeg mener det er lavet om til 7 uger i stedet for 3 smiley er ikke sikker. Ja der er da gode muligheder som vagt. Har selv haft 2 vagtjobs siden jeg fik det, og har stadig det ene efter halvandet år smiley

Kommentér på:
Grundlæggende vagtkursus - prøver

Annonce