{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

problemer med bilgalleri osv? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.

her på det sidste, efter opdateringerne. er jeg så den eneste der har haft en masse problemer med bilgalleri?
jeg kan fx ikke se billeder af biler, bil galleri er uhyrlig langsom?

det er både på computeren, mobil og tablet?
er det kun mit udstyr, eller er der andre der har samme problemer.

synes det er ærgeligt at man betaler for VIP. men ikke kan bruge bilgalleri som jeg ku' før, inden de opdateringer.
uden tvivl at de er gode, men de forlanger for meget for det virker optimalt.

Dette burde ses af dem der styrer bilgalleri os, for i mister "fans/bruger" på dette jo..

- Nikolaj :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer med bilgalleri osv?
  • #1   7. okt 2012 samme her

• #3   7. okt 2012 Du er ikke den eneste. Der er oprettet mindst tre emner om det:)

• #4   7. okt 2012 lortet er blevet elendig

• Mathisen
    Mathisen Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #5   7. okt 2012 Har samme problemer.. gider sku snart ik betale for det længere. . Hvis der er oprettet så mange tråde vedr emnet fatter jeg ik Administrator ik gør noget.. Andre gange kan de nok få fingeren ud når nogle skriver skælds ord mm. ,

• #6   7. okt 2012 Er også meeega langsomt her. Billeder vil generelt ikke indlæses.

• #7   7. okt 2012 Problemet er det samme her, sidden er blevet alt for langsom efter de har lavet den om, det ik særligt godt.

• #8   7. okt 2012 Ja det ville være fedt fra galleri ejeren side, at komme med et udspil om hvorvidt der bliver gjort noget ved sagen eller om man skal lære at leve med det, bare for at vise en smule interesse i kundepleje..
    Et galleri hvor man ikke kan se billederne, er sgu da ikke et galleri!

KOM NU IND I KAMPEN FOR HELVEDE, OG FÅ DET LORT OP OG KØRE!!!

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #9   7. okt 2012 Ja det er begyndt at kører virkelig ringe smiley
    Halvdelen af billederne er 20-30sek om at loade, og resten kan ik ses!
    Og er ik pga langsomt net

• #10   7. okt 2012 Det også blevet meget langsomt ved mig, dog først sket her de sidste dage. Ellers kørte det meget fint.

• #11   7. okt 2012 Jeg har også meldt vip fra pga det .. Vil hellere bruge gul og gratis, det her er alt for dyrt og langsomt ..

• #12   7. okt 2012 Der har været en admin der meldte ud i en anden tråd, noget med at en af deres billede servere var gået ned og at de arbejder på det...

Men syntes godt nok at de tager deres tid med det..
    Der må falde noget rabat af på næste omgang VIP eller gratis i en måned eller lign

• #14   7. okt 2012 Sys også det er skidt at der så tit er problemer, når de selv kræver penge for det. Det virkede bedre den gang det var gratis. Har også fravalgt vip da jeg ikke syntes at sidens kvalitet hænger sammen med prisen. Lidt surt.

• #15   7. okt 2012 Skru ned for reklamerne, så kan det være at serveren kan klare sit job...

• #16   7. okt 2012 Kan jo heller ikke passe man skal betale for at se billederne store, DET ER ET GALLERI !!

• #17   7. okt 2012 Jeg har det bare sådan, at hvis bazoom vil tjene penge, bliver de nød til at hører på hvad vi kunder siger.. men føler ikke det bliver taget seriøst. Hvis de allerede er blevet oprettet 3 emner om dette, burde bazoom virkelig gøre noget ved det, men hvor er admins så henne?
    Nu har jeg været herinde noget tid efterhånden, og det er ikke tit folk klager over noget herinde som bazoom kan gøre noget ved. Men når vi gør, bliver der ikke gjort noget ved det. Men jeg vil personligt sætte pris på noget kundepleje her, og hvis de ikke ved hvad det er, kan de komme forbi mit arbejde så skal jeg vise dem hvad kundepleje er!!
    For vi er folk der betaler til ting her, og der sker intet..

Så må i give gratis vip indtil degnen virker 100%, men ejer af bazoom, hør for satan på dine kunder tak ;)!!

• #18   7. okt 2012 En simpel mail til alle, hvor der stod lidt om problemet, hvad de gør for at rette op på sagen samt at de beklager, kunne gøre mange glade, og man fik så fornemmelsen af at de rent faktisk gør noget ved sagen og at de tænker på deres kunder, og vi var fri for at oprette emner om..

• #19   7. okt 2012 Nu har jeg sendt link til supporten om denne tråd.
    For nu bliver de nød til at gøre noget for os kunder. Jeg er selv meget glad fir bilgalleri, men det skal laves om før jeg kan lide at bruge det igen, og vil jeg gerne hjælpe bazoom med!

Og ja, at de sender en mail med en masse information lm hvordan det hele står til, og hvad har de måske har tænkt sig at gøre for deres betalende kunder..

De skulle måske lave en ris/ros forum, som de læser.! Og gør noget ved det når der kommer noget derind, ligesom på nxgtn:)

• #20   7. okt 2012 køre også dårligt her, dog kun de sidste 3 dage tror jeg smiley

Og ja, lige en mail hvis det er at der er nogle problemer på siden så man ikke bare sider frustreret og prøver på at finde ud af om det er ens egen udstyr som den er gal med!
    HØR LIGE PÅ OS BAZOOM.DK smiley

• #21   7. okt 2012 Det er så fucking langsomt, det til og blive sindsyg af!.

• #22   7. okt 2012 har os frameldt mit vip.. det er sku til grin og betale for..

• #23   8. okt 2012 Nu har jeg fået svar fra supporten, det eneste de havde og sige var "vi er godt klar over problemerne, og vi har desværre nogle server problemer, som vi prøver at få løst, da det er det der gør at siden er langsom og ikke kan loade billederne" ..

Hmm, hvad så med os betalende kunder?
    Vi betaler bare til noget der ikke virker? Det er der ikke meget kundepleje over ...

• #24   12. dec 2012 Denne side kører stadig mega langsom

• #25   12. dec 2012 Siden kører en sjælden gang normalt, og så går det ned af bakke igen..
    Det er så irriterende at jeg ikke gider se biler i galleriet, se video og byde velkommen til nye biler, det går simpelthen for langsomt, så i stedet for at sidde og hidse mig op over det, vælger jeg bare ikke at bruge det..
    Og lige meget hvad, så bliver det ikke ændret...

• #26   13. dec 2012 Utroligt, der er vel en admin. Som vil gøre noget ved det?

Kommentér på:
problemer med bilgalleri osv?

Annonce