{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Så blev det min tur... Indbrud. {{forumTopicSubject}}

Hejsa bilgalleri.

Så var jeg den heldige at vågne op til et telefon opkald hvor jeg får af vide at der hvor jeg har min garage har der været indbrud.

det er en gammel lagerhal der er blevet monteret ca 13 porte i og lavet 13 værksteder/garager, hvor jeg lejer den ene af dem.

jeg kører med det samme der ud og ser at de har været i samtlige 13 værksteder, og har smadret ruder og skillevægge for at komme ind. politiet kommer, tar lidt dna, fingeraftryk og billeder og forhøre os en smule, men siger at det højst sansynligt er østeuropæere der har været på spil. smiley

da politiet endelig er færdige med det de skal kommer jeg ind og ser at ALT mit værktøj er væk, og finder hurtigt ud af at det også er værktøj de er gået efter ved de andre, da fælge med nye dæk, massevis af bil reservedele og andre værdier ikke er rørt.

Ville egentligt bare skrive her inde hvis nogen opdager noget mistænkeligt, får tilbudt billigt værktøj eller sådan noget. og så ville jeg nok også gerne bare ud med det da jeg er pisse indebrændt over de svin der ikke kan kende forskel på dit og mit, og advare folk om at sikre sig mod dette, da jeg som tusind vis af andre altid har tænkt det sker ikke for mig men det gjorde det så.

der er blevet set en nyere rød varevogn på litaurske (Staves) plader på i området. vi snakker midt og vestjylland, og politiet der kan også kontaktes hvis nogen ser eller høre noget..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev det min tur... Indbrud.
  • #1   7. okt 2012 SUR RØV!
    føler med dig, har dog aldrig, prøvet det, men føler med dig!

• #2   7. okt 2012 Skide ærgeligt... De små bæster har nok for længst passeret grænsen, men man kan jo altid håbe de bliver taget med hænderne i kagedåsen... smiley

• #3   7. okt 2012 surt surt smiley

Ja hurra for de åbne grænser

• #5   7. okt 2012 Skal arbejde i Herning onsdag, hvis jeg ser vognen, kan jeg da lige nævne hvor den er smiley

• #6   7. okt 2012 tak gutter, det er bare surt at miste alt det værktøj man har gået og skrabet sammen, fået i gaver, købt løbende som man manglede det, og så se det hele forsvinde på en nat. og selvfølgelig har man ingen forsikring... så det er bare 5-7 års samling man lige kan starte forfra på. har ikke ligefrem været i det bedste humør i dag.

• #7   7. okt 2012 bor i herning, og hvis jeg ser vognen, tror jeg sku der er mig der ryger i spjældet og ikke dem.. sådan er vores land bare så godt skruget sammen, der er stort set ingen konsekvens for dem hvis de bliver snuppet, danske fængsler er jo en ren badeferie for dem og tyvekosterner er for længst gemt væk, eller sendt sydpå..

• #8   7. okt 2012 Nitte for dine ting. Hvorfor var der ikke forsikring på??? Hvor penge ville du sige der var værktøj for ??? Kom du fra herning ??? Ved ikke helt hvorfor jeg vil vide det smiley

• #9   7. okt 2012 forsikring, da jeg ikke havde råd til det, (kunne så godt have betalt sig nu)
    i håndværktøj, vil jeg skyde det til 8-10k, uden at have regnet på det endnu, og så syntes jeg egentligt det er umuligt at danne sig et overblik over det da der var rimelig mange ting, der blev også stjålet lidt kontanter fra en "Øl kasse", nogle kasser sodavand og lidt sprut jeg havde stående efter damens studenter fest i sommers.

+ jeg havde en helt ny og nylakeret forskærm som skulle monteres på poloen liggende de har sparket til for at kunne komme til at lave et hul i væggen ind til næste garage, så den skal også males igen, og en masse andet, + jeg havde en mappe med papire på min opel som også er væk, som jeg skal have skaffet nye papire på nu. men heldigvis har de ikke rørt hverken min gamle kadett eller min båd.

• #10   7. okt 2012 det værste ved det hele er tanken om at al din værktøj til værdi af 8-10 tusind bliver nu højst sandsynligt solgt for en plovmand til en eller anden hæler i østeuropa

havde selv indbrud i bilen en enkelt gang for 4-5 år siden, hvor fjolserne ikke engang kunne finde ud af at trække radioen ud, de har bare smadret vinduet og frontpladen på afspilleren, de eneste de stjæl var nogle småting, der lå i bilen til værdi af under 100 kr. Jeg stod så med regning på ca. 1600 for vinduet + 500 for en ny plade til afspilleren.

• #11   7. okt 2012 ville holde udkig på gul og gratis da det tit er der de sælger deres vare videre men sur røv har lige prøvet noget ligne hvor de havde smidt alt mit værktøj ind i min bil og så prøvede de på og få bilen op på deres ladbil men heldigvis for mig var der en der var ude og lufte hund i området som så kontaktede politiet og fik taget dem med hænderne i kagedåsen

• #12   7. okt 2012 ja det er bare skide surt, men nu er der da ønsker til fødselsdag og jul igen smiley

men der kommer video overvågning op der ude nu, og har allerede i dag nået at få monteret et stort jern gitter for vinduet, men hvad nytter det hvis nabo garagen intet gør og de går ind igennem skillevægs muren igen som de gjorde fra min til hans garage.

• #13   7. okt 2012 rwd is best siteways . fucking fedt at høre en historie hvor svinene rent faktisk bliver busted, og tak for rådet.. smiley

• #14   8. okt 2012 For 3 måneder siden prøvede mig og bette bror præsis det samme, er tog de vores lift og alle værktøjssæt og håndværktøj, man skal passe på når man begynder at tælle sammen hvor meget de er rendt med. vi troede først det var 10-20k vi havde for men da vi begyndte at tælle sammen havde der været for 42k værktøj. Vi havde så en almindelig indbo på men de ville ikke dække særlig meget af det da de mente det meste af værktøjet og liften ikke var til privat brug men derimod erhvers brug så man skal også virkelig tænke sig om når man tegner forsikring på sådan et hobby værksted/garage.

• #15   8. okt 2012 Fatter ikke, hvordan I kan sove roligt om natten, uden der er en alarm på værkstedet...
    13 værksteder og ingen af dem havde alarm?!

• #16   8. okt 2012 En af dem havde alarm og video, men alarmen var sat mod porten og den gik ikke af da de kom ind i den anden ende gennem væggen, men der så de kameraerne og lod den ene værre.

Men det bliver sikret bedre nu.

Kommentér på:
Så blev det min tur... Indbrud.

Annonce