{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jem og fix laminat gulv
  • #1   8. okt 2012 kan jeg fortælle imorgen da jeg lige har købt 50m2 af det det fix-it gulv til 35,- m2 smiley

Men til prisen, tror og håber jeg det er helt fint smiley

• #2   8. okt 2012 Jeg har kig på det til 70 pr kvm

• #3   8. okt 2012 Har du haft det til og ligge rune ?

• #4   8. okt 2012 det er muligt at kvalliteten er fin nok til prisen men husk at de ofte køber restpartier og derfor ikke kan skaffe mere når der er udsolgt og så er det sku træls at have købt for lidt eller gerne vil have samme gulv i et andet rum så er det ikke sikkert at de har det samme 3 mdr efter

jeg arbejder på tømmerhandel og oplever det ofte at folk kommer og har problemer med at de ikke kan få mere af en vare de har købt i jem&fix silvan og bauhaus

så enten tager man chancen og køber nok eller også køber man hos den lokale tømmerhandel som ikke skifter vare så ofte

• #5   9. okt 2012 Kvaliteten af tømmerhandlers billige laminat gulv er vel ca samme som feks jem og fix?

• #6   9. okt 2012 Regner med og købe til alle rum der skal ha i 1 hug

• #7   9. okt 2012 martin p

helt ening kvalliteten kan godt være den samme som på en tæmmerhandel det var mere en hjælpende hånd angående deres opkøb af restpartier som kan give problemer

• #8   9. okt 2012 hvad har du så af erfaringer med det billige gulv. Har i mange klager på det?

• #9   9. okt 2012 jeg tror faktisk ikke jeg har modtaget en klage på noget gulv billig som dyrt i de 6 år jeg har været der

vi forhandler følgene
    Pergo
    Paradoor
    molan
    Alloc
    wiking
    skagen

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

Biler: 3 Svar: 347
    #10   9. okt 2012 Laminat er ikke noget man som sådan kan slide op. Mener faktisk, at Silvan har 50 års slidgaranti på deres smiley Men taber du en gryde eller noget i den stil og der kommer et hak i gulvet, så er det bare ærgeligt, for du kan ikke slibe det som man kan med plankegulv smiley

• #11   9. okt 2012 Har på 6 år det billige laminat gulv, som ligner klinker, og kan ikke se at hunden render rundt med beskidte poter, og jeg selv ikke altid er lige god til at sætte fodtøjet inden jeg vader ind i huset, så kvaliteten fejler ikke noget, men det med suplerings mulighederne kan variere lidt.

• #12   9. okt 2012 Lige nu render jeg rundt på et gulv til 2 Euro, og det er jeg vildt imponeret over faktisk.
    Det blev skiftet fra et Jem og fix i samme pris kategori.
    Det var 5 år gammelt, og fyldt med ridser.
    Slidstyrken er langt fra den samme som eks. Pergo og alle de andre.

• #13   9. okt 2012 Træk en stol henover det laminat pis og der er riser.Har 4 børn hund og kone så klart det bliver brugt og mit gulv ligner lort købt i jem og fusk det ligger på 4 år. Der hvor min computer er har jeg en kontor stol som har slidt sig igennem laminat til det gamle gulv så nu bliver der støbt gulve og lagt klinker med gulv varme over alt

• #14   9. okt 2012 Pris og forventning til varen skal jo altid gå hånd i hånd.
    Det er jo som med biler. Køber man en Kia har man jo ikke de samme forventninger som når man køber en Audi.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

Biler: 3 Svar: 347
    #15   9. okt 2012 A KING: TEAM LARSEN f

Det lyder som en dyr fornøjrelse med det der gulvvarme smiley Jeg har desværre også ridser i mit køkkengulv efter stolene.... Det er heldigvis hverken dyrt, eller omstændtigt at lægge et nyt smiley

• #16   9. okt 2012 nej det er det ikke for det er penge som jeg ikke kommer til at mærke noget til men jo ville osse bare prøve det billige til at starte med men som skrevet længere oppe køb kia det slet ikke som audi så nu har eg audi mangler bare gulvet

• #17   9. okt 2012 Endte med og købe et pergo sat ned fra 160 til 100 tak for hjælpen

• #18   10. okt 2012 super

Kommentér på:
jem og fix laminat gulv

Annonce