{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

HVAD SKER DER FOR FOLK HERINDE? {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg VIRKELIG ved at være træt af folk herinde, som bare byder i markeds annoncer for at byde !

1. Min powerhammer kondensator er jeg budt en pris jeg gerne vil sælge den for, jeg kontakter manden, og sender oplysninger osv.
Han vil så overføre om aftenen, men har intet hørt fra ham siden.
(Han læser brevene, men giver intet svar).

2. Min hybrid kondensator er jeg budt en pris jeg gerne vil sælge den for, jeg kontakter manden, men hører ikke noget tilbage.
(Han læser ikke brevene, eller skriver i tråden, selvom han har været online MANGE GANGE siden).

3. Har fået et bud på min Pioneer monoblok, som jeg syntes er oki når det er i hurtig handel, men gæt engang, jeg hører ikke mere fra manden !

Jeg vil ikke nævne nogle navne her i tråden, da man jo ikke må hænge nogle ud herinde.
- Heller ikke selvom lysten virkelig er der, da jeg ikke mener de folk skal handle NOGEN steder !

ALLE andre steder på nettet, er bud i annoncer, og auktioner bindende, og betaler man ikke, kommer man enten i Ribers, eller får lukket sin bruger.
- Herinde føler folk de vinder noget ved at byde højeste i en annonce, og derefter bare afbryder kontakten. Med mindre i betaler for varen og får den med hjem har i ikke vundet en SKID !

- Der er kun ÈN grund til jeg ikke har droppet siden her for længst, og det er, at der ind imellem stadig findes nogle virkelig seriøse og reelle personer herinde, som godt kan overholde aftaler, og står ved deres bud. Der bliver desværre bare længere og længere imellem disse personer.

HVAD SKER DER FOR FOLK ?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVAD SKER DER FOR FOLK HERINDE?
  • #1   13. okt 2012 hvis de ikke svarer må man da gå ud fra de ikke er intra aligevel det ikke mange steder hvor folk de skriver hvis de ik er intra aligevel

• #2   13. okt 2012 Sikken et øf, men forstår dig....

Det er lidt børnehave her inde.

For at få lidt mere seriøse købere så bruger jeg DBA.DK

• #3   13. okt 2012 kan kun give dig ret. har selv prøvet det samme med en bil det er så skide træls med de tabere.. kan slet ikke se hvad de for ud a det!!

• #4   13. okt 2012 Jamen hvis folk ikke er interesserede, hvad får dem så til at byde? Kedsomhed?

Og hvis folk nu HAR budt, og derefter mister interessen..
    - SÅ SKRIV DET DA !

Så kan begge parter sq da komme videre.
    Det er mega irriterende at gå og vente på svar, hvor man istedet kunne ha solgt den til anden side.

• #5   13. okt 2012 BG.dk = BørneGruppen.

• #6   13. okt 2012 smiley nemlig!!

• #7   13. okt 2012 Det er så plat sådan noget. Det kan jo "skræmme" en virkelig køber væk, da han måske ikkekan følge med til den pris alligevel og finden en anden et andet sted.

Jeg syntes når man byder som du selv er inde på, så er budet bindene, medmindre andet bliver aftalt i mellem køber og sælger.

Dette forslag må man kunne give videre via en mail til BG. og håbe der vil ske noget på market´s seriøsitet.

• #8   13. okt 2012 Tommy P -> PRÆCIS !
    - Når man så finder ud af ham med det højeste bud ikke er seriøs, og bare byder for at byde, kontakter man personen med det næst højeste bud.
    - Man finder så ud at denne person allerede har købt noget andet, da han ikke ville vente længere.

- Alt dette på grund af en ynkelig klaphat der ikke kan stå ved hvad han skriver !

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #9   13. okt 2012 Hvorfor så forsøge at sælge herinde og betale for det. Og hvor er det lige at f.eks et bud er bindende på DBA eller ? Og havne i Ribers ligefrem. Det da noget nyt er det ikke ?

Personligt har jeg aldrig haft problemer med at sælge herinde. Hverken biler eller anlæg.

• #10   13. okt 2012 Når folk har budt er det bindende, så bare send en regning og derefter inkasso, det er det eneste sådan nogen narrehatte kan forstå.

• #11   13. okt 2012 Allan(Kolding) R -> Min fatter er på din alder, og har præcis samme holdning.
    Det er bare en skam de fleste unge herinde, ikke har det mindste strejf af dette.
    - Og jeg har ikke mulighed for at sende en regning til dem, og tvivler på folk med den holdning betaler alligevel smiley

- Det er bare rart at blive bekræftet i at man ikke er den eneste der ser dette som et problem. Og et problem der med tiden vil gøre markedet her på siden vil blive brugt mindre og mindre.

• #12   13. okt 2012 Det er ikke min holdning, det er loven omkring aftaler og bud.
    Vil man ikke ha tingen alligevel må man jo lige melde sig og sige det.
    Havde en sag kørende med en kvindelig jurastuderende sidste år, bød en pris på min bil og ville ikke betale, det endte med at hun sagde hun fortrød, især da hun opdagede jeg kendte reglerne. Men synes det er skidt når en kommende jurist skider sådan på moral og regler, ganske skidt.

• #13   13. okt 2012 Bed folk om navn, adresse samt telefon nr. og meddel samtidig at bud er bindende så skulle der ikke være noget i vejen for en retssag, og useriøse bud vil nok ikke dukke op i samme grad mere.

• #14   13. okt 2012 Hvis du skriver det i annoncen så får du en sviiner med det samme, er set før.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#15   13. okt 2012 Allan et bud er ikke nødvendigvis bindende. Det kommer an på måden man byder på og skriver det på.

Og igen er folk utilfredse så findes der jo masser andre sider at sælge på. Tvivler dog på stederne er renset for mere eller mindre useriøse folk/købere alligevel.

Tag det som det er. Mistet interesse. Og vent på der dukker en op der faktisk vin handle. Være er det jo ikke.

• #16   13. okt 2012 Casper k -> Der vil intet godt komme ud af det, hvis jeg kommentere din kommentar..

• #17   13. okt 2012 Korrekt.'
    Byder 8.800,- kommer og henter idag.
    Kunne du være interesseret i at sælge for kr 8.800 hvis jeg henter idag?

Helt klart 2 måder at byde på, den første er et konkret bud, den anden spørger.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#18   13. okt 2012 Ralf Nå ! Er det fordi du ikke kan svare pænt medmindre folk bare giver dig ret.

Er din pris iorden så skal varen nok blive solgt. Og at der popper nogen enkelte useriøse bud op ødelægger vel ikke din verden. I så fald har du det sgu egentligt meget godt hvis et par useriøse bud på BG er din største hovedpine smiley

• #19   13. okt 2012 Min mening er at hvis man byder, altså begynder at slynge om sig med tal så står man ved, der er mange der nok lige skulle tage et par dybe indåndinger inden de spilder både sælgers tid og andre interesseredes, og det er sgu alle steder DBA, Guloggratis er ingen undtagelse...
    Så igen, kig i pungen, har du pengene nu eller vil du spilde folks tid til den første( hvis det ikke er imorgen)

• #20   13. okt 2012 Rødhætte
    Jow kig bare, der kunne jo være et billiger alternativ...ved hvad du mener smiley

• #21   13. okt 2012 Nu ved jeg jo at en af de ting du nævner drejer sig om mig og at det handler om en misforståelse og en besked der ikke er nået frem.....og jeg forstår dig godt noget hen af vejen.
    Men er også selv ofte ude for at man byder på noget her på siden hvor der går flere dage hvor sælger ikke svarer selvom man kan se de er på! Og ofte skyldes det de fisker efter bedre bud.det er skam også helt OK vi vil jo alle købe og sælge til den bedste pris men så må man også bare være instillet på når man først Reagere på et bud langt tid efter det er givet at byderen har søgt og måske købt en anden varer!! Synes det her emne gælder lidt begge veje.

Og det var ikke henvendt til dig Ralf det mellem os var jo som sagt en misforståelse.

• #22   14. okt 2012 Uanset hvad prisen er og hvor tæt den er på at være ok, så er der altid nogen der byder langt under, de vil så også have 3 uger at køre gratis i, og sælger vognen for et større beløb end de har givet, det er jo det man kalder en handelsmand.

Kommentér på:
HVAD SKER DER FOR FOLK HERINDE?

Annonce