{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.181 visninger | Oprettet:

Sko såler/indlæg til sikkerhedssko? {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg som mange andre, døjer utroligt meget med at få ondt i fødderne/hælen af gå i sikkerhedssko på hård beton hele dagen. Især når man står det samme sted i længere tid.

Nogen der har haft samme problem, og har fundet en løsning på det?

Evt anbefale nogle gode såler?
Det lige meget om skoene er nye eller hvilke type det er så opstår problemet.

Dine personlige indlægssåler
Alle fødder er forskellige og træder forskelligt – derfor er det vigtigt, at dine indlægssåler er tilpasset til netop din fod. Vi tilbyder dig en gratis fodanalyse.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sko såler/indlæg til sikkerhedssko?
  • #1   17. okt 2012 der findes nogle der hedder my sole de er dejlige bløde eller også skal du bede din arbejdsgiver at få nogle skum/gummimåtter du kan stå på når du arbejder

• #2   17. okt 2012 jeg har haft samme problem og prøvet mange forskellige såler intet virkede.
    det eneste der har virket for mig er mine hjemme lavede såler ud af det gammelt stykke gulvtæppe og hvis skoene er gamle og slidte så to stykker gulv tæppe det virker for mig

• #3   17. okt 2012 Andreas - Dem der også hedder super sole? for dem havde jeg, ikke en succes. Har vi allerede.

• #4   17. okt 2012 Prøv evt disse : http://www.poseidon-dk.dk/

Det er vandfyldte såler, jeg har dog hverken brugt dem til arbejde eller noget, men bare for at prøve dem.

• #6   17. okt 2012 hvis du gerne vil det er billigt så vil jeg lige sige igen det med gulvtæppe var ikke joke det er seriøst jeg går selv med det og det virker

• #7   17. okt 2012 jeg har samme problem med mine fødder. har prøvet dem fra poseidon, de virkede nogenlunde de første par dage, så syntes jeg de blev ubehagelige at gå på, føles præcis som du har vand i skoene og de bliver meget varme. i mit tilfælde i hvert fald..

har også prøvet gele indlæg fra matas, men der kørte mine fødder frem og tilbage i skoene, men binder heller ikke skoene ret hårdt, men ellers var de rigtig gode at gå på..

pt bruger jeg en 4.5 mm skumgummi indlægssål fra xl-byg, de er de bedste jeg har gået på, men får stadig ondt i hælen sidst på dagen, men slet ikke som før. har så også en arbejdsdag på 12 - 14 timer.. er udeliggende tømrer.

min makker er tidligere håndboldspiller. de fik nogle fra sportmaster/sportigan som skulle varmes op i oven, så i skoen for at få form, og så i ovnen igen. dem var han vilde med, men kender dog intet til disse

• Rasmus M
    Rasmus M Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #8   28. apr 2015 Nu er det her indlæg 3 år gammelt. Andre der har haft problem med ondt under fødderne, som resultat af enten sikkerhedssko eller hårdt underlag, som beton?

• Mikkel C
    Mikkel C Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 12 Svar: 2
    #9   4. nov 2017 Det nye Brand AIRTOX laver sikkerhedssko med de nyeste teknologier af materialer, sådan at opnår max forkælelse på fødderne og så er de utrolige lette
    se alle modeller her: https://pro-dress.com/maerker/airtox.html

profilbillede
  • #10   5. nov 2017 Jeg går i Airtox på job og det er nok de fladeste såler jeg har haft prøvet i et par sikkerhedssko, så det er faktisk de første sko jeg har været nød til at putte ekstra såler i.... det blev til et par brynje såler da det var hvad jeg ku bestille gennem arbejde og de er okay, men tror nu der findes mange bedre såler smiley
    Og #9 prøv med marked!

Kommentér på:
Sko såler/indlæg til sikkerhedssko?

Annonce