{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.150 visninger | Oprettet:

klumper i internet forbindelsen? {{forumTopicSubject}}

Oplever ofte at jeg ikke har adgang til den trådløse forbindelse - Har været i kontakt med Stofa et utal af gange og haft tekniker 2 gange. De oplyser mig blot at min forbindelse er helt ok. Har dog trådløs router koblet på og de vil derfor ikke yde support længere end deres modem (ok, fair nok)..

Nogen der kan forklare hvorfor jeg oplever SÅ mange udfald (kan være alt fra 0 til 20 x om dagen og alt fra 2 sek. til jeg genstarter modem,router og pc, så kører det igen) Har denne router "Netgear WNDR3700" der skulle være ganske glimmerende og den skal kun dække 70 kvm.

Kan min router være knofigureret forkert?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klumper i internet forbindelsen?
  • #1   21. okt 2012 Det falder os ud på Iphone når jeg kører Wifi - men oplever ikke at Routeren blinker anderledes i udfalds perioden.

Jo, tror de kører med noget trådløs, men har næsten lige købt denne router, så har ikke undersøgt det andet nærmere..

• #2   21. okt 2012 Både jeg og min bror jeg fuldstændig samme problem, også med stofa...
    deres hastighed holder heller ikke med det lovede... Men stofa har monopol på det hele her i nørresundby/aalborg, så vi er desværre bundet til dem smiley

• #3   21. okt 2012 Har haft samme problem men fandt ud af at den router vi havde fået af stofa var meget dårlig så jeg købte en D-link som gjorde at internettet virker perfekt og med den hastighed som stofa lover

• #4   21. okt 2012 De har overvåget min forbindelse og registrede et problem, men det blev løst med et besøg fordi den tidligere montør ikke havde samlet kablet korrekt.. men ikke efterfølgende..

Har dog aldrig oplevet det så meget som efter jeg overgik til Stofa smiley

Mit modem har jeg dog ike lige holdt øje med, da det ligger bag reolen..

• #6   21. okt 2012 Ganske alm. etagebyggeri - men prøver at lave en update af både pc og router.. og så se om det ikke hjælper lidt..

• #8   21. okt 2012 Efter min bedste overbevisning er problemet klart....
    Netgear.... Jeg har også netgear og den gør det samme. Jeg har læst om netgear og de har umiddelbart mange problemer med at miste forbindelsen kort flere gange.

• #9   21. okt 2012 pil det det netgear fra og smid den af h til for det er bare noget lort også op med en link sys har self haft net gear og har ikek haft andet end problemer med det har i øje blikket d-link router og den syntes jeg heller ikke godt om de falder osse ud af og til har dog ikke prøvet og opdatatere firmwiren på den op det hjælæper problemet det kunne du osse prøve på din net gear som en start også få firmwiren opdateret på den

• #10   22. okt 2012 Tommy .. Der er ingen antenne og den står oven på skænken midt i stuen, dog er selve signalstyrkeb ikke et problem ..

Læste tests af den inden jeg købte den og der fik den ret gode bedømmelser.
    Men nu ser vi de næste dage - har prøvet lidt andre indstillinger og en Update..

• #11   22. okt 2012 Prøv evt at låne en anden af en kammerat og se om det hjælper...

Kommentér på:
klumper i internet forbindelsen?

Annonce