{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger folk fra rejsebranchen
  • #1   28. okt 2012 Det behøver du sku ik booke 1 år før, jeg har været overalt , asien, usa australien og østen.
    Det du kan risikere 1 år før er mpske falder priserne næste år helt vildt så står du der næsten holdes for nar,
    Samtidig du skal ind på nærmere by og rute for at kunne få præsis svar.
    Og USA er værre end EU det vil sige du kan betale depositum nu på bestillinger og april er de konkurs, så kan du vinke farvel til de penge

• #2   28. okt 2012 Okay... det er i Miami / Orlando, og havde planer om at købe flybillet gennem Momondo og hotel ville jeg booke gennem hotels.com

• #3   28. okt 2012 usa er det netop hotels.com som første valg.

Hvor mange er i? tag ordentlig mother fucker truck mens i er der;)
    benzin 1 gallon 1 dollar er fanme til leve med, 1 gallon = 4 liter.
    Husk nu lad være forsøge køre 200 efter speedometer, det er MPH ikk km/t

• #4   28. okt 2012 Man kan undgå problemet med konkurser mv, hvis man køber rejsen igennem et dansk rejseselskab der er medlem af rejsegarantifonden.

Vi tog selv til USA sidste år, og vi bestilte igennem DANexplore, og vi bestemte selv indholdet af rejsen.
    Fordelene ved at booke igennem et rejseselskab er at du slipper for mange af bekymringerne, og de kan i mange tilfælde booke hoteller billigere grundet samarbejdsaftaler.
    Hvis jeg regner sammen hvad hotellerne kostede pr overnatning var det væsentlig dyrere end hvad vi gav samlet for alle overnatninger.
    Vi lod DANexplore finde hotellerne, dog ønskede vi en enkelt ændring, da vi ikke havde læst reviews af alle hoteller, så vi kom til at bo på Excalibur i Las Vegas i stedet for Circus Circus.

Jeg kan klart anbefale DANexplore, Rasmus gav utrolig god service, og gjorde at turen blev en kæmpe succes: http://danexplore.dk/om-danexplore/hvem-er-danexplore/hvem-er-vi.aspx

• #5   28. okt 2012 Vi er 2 der skal af sted... Eneste vi ved allerede nu er, at vi vil have en Mustang Cabriolet... 21 dage kan findes for små 5000,- med fri kilometer

• #6   28. okt 2012 Det nemt >> Hvornår har du sidst været i USA ? en Gallon koster væsentlig mere end 1 gallon, lige nu ligger det i $3.50 og opefter, det gjorde det også sidste år, når det var billigt, mens det på øde steder og steder med mange turister kommer tættere på $5.50

http://www.californiagasprices.com/

Det er stadig billigt, men ikke så billigt som du henviser til. Derudover er fartgrænsen de fleste steder 70 mph på motorvejen, det vil sige 112 km/t, hvilket også er rigeligt mange steder.

• #7   28. okt 2012 21 dage, så har i fire ugers ferie ? For i skal jo også derover, og hjem igen smiley

• #8   28. okt 2012 21 dage ialt inklusive rejse... så vi har 19 dage derovre

• #9   28. okt 2012 texax 2010 kostede det sku dælme 1,2 for gallon. D kan ik regne med netpriser, de har næsten halv pris hver aften mange lande vele mod ksyterne

• #10   28. okt 2012 Okay, det var cirka det samme vi havde, det blev 18 overnatninger.
    Jeg kan anbefale at flyve med KLM, men prøv at undgå deres Delta afgange, da de er knap så gode.

• #11   28. okt 2012 Det nemt >> Det kan nok være, men vi så på intet tidspunkt priser under $3.39 i 2011 i Californien, Nevada og Arizona.

Men det kommer selvfølgelig an på hvor man skal hen derovre.

• #12   28. okt 2012 Prisen for benzin er over $4 pr. gallon p.t. her i Californien. Jeg kender ikke ruterne til Florida, men prøv så vidt muligt at undgå stops i USA. Det er aldrig til at vide hvor lang tid turist security check tager, og jeg har før været nødt til at løbe hele vejen til gaten for at nå det næste fly (de problem har jeg heldigvis ikke mere som permanent resident).

Jeg vil tro at 2-3 måneder før afrejse er et godt tidspunkt at se på billetter. Jeg har før set billetter falde med tiden, sikkert fordi flyselskaber lægger lidt ekstra på på de tidlige bookinger, for at sikre at evt. stigninger i brændstof priser er dækket.

• #13   28. okt 2012 Der er iøvrigt et trick. Bestil billetter om tirsdagen. De fleste flyselskaber frigiver nye billetter til salg om tirsdagen, så de falder typisk lidt om tirsdagen. Jeg har lige bestilt billetter til DK, og sparede omkring 800 kr. på to billetter ved at booke på en tirsdag.

• #14   29. okt 2012 Okay, tak for input... Jeg vil nok afvente bestillingen lidt så

• #15   29. okt 2012 USA er så billigt at flyve til at det er begrænsen hvor meget billigere billetterne kan blive, men de kan derimod stig en hel del hvis man kommer for tæt på rejsen.. men 2-3 mdr er et godt bud..

Jeg har lige bestilt en rejse igår til Malaysia og Singapore, og skal først afsted til marts..

• #16   29. okt 2012 Tja, lige nu kan jeg finde 2 returbilletter fra København til Miami til samlet 10.000,- MEGET billigere bliver det jo nok ikke.

• #17   29. okt 2012 nemlig... jeg ville købe nu, ja det kan godt være at det bliver 500kr billigere, man sandsyndligheden for at det bliver meget dyrere er større..

• #18   29. okt 2012 Det har du nok ret i Mirza... Jeg må vist have Visakortet op af lommen.

Kommentér på:
Søger folk fra rejsebranchen

Annonce