{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo full sleve pris
  • #1   29. okt 2012 20000 hos en ordentlig tattovør

• #2   29. okt 2012 D afhænger af hvad der skal laves, hvor mange detaljer og hvor meget det skal fylde, plus at prisen er forskellig fra sted til sted.

Tjek evt. mit arbejde ud på facebook under Nørgaard Tattoo

• #3   29. okt 2012 Et sted mellem 15.000 og 80.000 ville nok være reelt.

Som tidligere skrevet, så afhænger det af så mange ting!

• #6   29. okt 2012 da jeg skulle have lavet min under arm, og viste et foto at det jeg gerne ville have lavet var priserne her i odense fra 12500 til 18000 kr. og den billiste pris ville der kommer noget mere oven i da det ikke var en fast pris

• #7   29. okt 2012 øhhhhh, det kommer jo tydelig vis an på hvad du skal have lavet??
    jeg gav 800kr for 3 timers arbejde. men selvfølgelig uden for lukke tid. det kan fås billigt selvom det bliver lavet ordentligt hvis man kender en.

• #8   29. okt 2012 jeg gir 500kr i timen og det er et kanon flot arbejde. antal timer det er der ingen der kan sige før du er igang..

ps har også før givet 1000kr i timen og det er bestemt ikke pænere end det til 500kr i timen, lad være med at se så meget på prisen det behøver ikke være lort til 500kr og det behøver heller ikke være guld til 1800kr i timen..

Find den stil det skal være og tjek så div tattovør's billeder ud for at se kvaliteten.

Du kender vel også nogen som kan anbefale et sted..

• #9   29. okt 2012 Slap nu af folk. Jeg er tusset i forvejen, så ved godt man regner i timer. Det var bare et spørgsmål på hvad i selv havde givet som ca pris.

Men tak for de gode svar smiley

• #11   29. okt 2012 jamen har givet 2500kr for den ene arm og er igang med den anden som nok ender i 10-12000kr

de priser hjælper dig jeg ikke overhovede når du ikke ved hvad folk har og hvor mange detaljer

• #12   29. okt 2012 Hvis du er dværg er det sikkert og billigere end at være Kim Kold. Der er så mange faktorer der spiller ind så det er der ingen her der kan fortælle dig.

• #13   16. nov 2012 Konklusionen er så bare at det er total overpris på dette arbejde.

Jeg kander ingen håndværker der tager 1000 i timen. Ikke engang hos mercedes med 3000kmv værksted med værktøj og test udstyr for flere millioner.

Jeg er smurt ind i farver og heldigvis for de drenge og mænd i udlandet der forstår at det er kunst og ikke kun en forretning. Jeg siger ikke de skal gøre det gratis. men 1000 i timer er fuck up. Det er 500 også.

• #14   17. nov 2012 Michael F
    det har jeg også undret mig over, for de har ikke mange udgifter til udstyr i forhold til mange andre erhverv.
    men til gengæld skal de jo nok ligge en del penge hos div. rockere for at få lov til at have deres forretning i fred

Kommentér på:
Tattoo full sleve pris

Annonce