{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scandyna Minipot højtalere erfaring ?
  • #1   29. okt 2012 de fungere bare super godt. har selv to og de kan fint spille højt og klart. har ikke rigtig nogen minusser

• #2   29. okt 2012 okay, hvad har de af tilslutning, er det bare + og - ligesom på andre højtalere
    så de skal på en fuld forstærker
    eller kan man godt foreksempel knalde dem på hoved telefon udgangen på en iphone eller andet

• #3   29. okt 2012 der er også en smallpot som er 1/3 mindre så vidt jeg kan se men ved ikke om den spiller lige få fint eller om den bliver tynd i lyden som en billig højtaler pga størrelsen

• #4   29. okt 2012 Den lille er ikke til noget seriøst, og de skal alle ha en forstærker til at trække dem.

• #5   29. okt 2012 hmmm lader også til det kun er hifi klubben i danmark der forhandler dem
    så er der nok ikke så meget at battle om prisen med mindre man kan finde nogle brugte i god stand

• #6   29. okt 2012 Og de kræver en sub hvis de skal bruges til noget som helst fornuftigt.

• #7   29. okt 2012 Jeg har dem i sorte og i surround , du skal vide at der ik er meget bas at hente i dem så uden en sub er de intet værd synes jeg , synes de er fine til film og til classic musik , men spiller du l.o.c og den dur lyder de en smule dåse agtigt , selv mine små dali concept 1 er bedre når det kommer til rap/techno, men det er jo også en plastik højtaller , men de ser mega godt ud smiley hvilket også er grunden til jeg har dem(har dog købt deres beslag og har dem hængene på væggen)
    men synes de er rigtigt gode til film og classic musik smiley og jeg kører dem over en marantz surround forstærker

• #8   30. okt 2012 John sahl Small pod + sub eller minipot + sub ?

hmmm i seee lasse
    ja det er jo svært der findes jo så mange højtalere
    og der er jo noget ganske specielt over designet på dem

går og roder med et meget lille hjemme lyd studie som jeg kan kombonere musik i af diverse arter og lige nu køre jeg på et par små gamle plastik pc speakers
    af tvivlsom beskaffenhed så er jo ude og kigge lidt hvad man skal se på
    og så er de jo super flotte også

• #9   30. okt 2012 uanset hvilket du vælger skal du ha sub til, ja findes mange andre til samme penge som spiller en del bedre smiley men de har bare ik dette lækre design hvis man er til det smiley
    synes de ser så stilrene ud og passer ind over alt og så er deres vægbeslag super fede til dem ,dog bare mega dyre smiley har for 1600 kr i vægbeslag til 4 højtallere

synes da du skal ta ind og høre dem derinde smiley så har du en ide om hvordan de kan lyde og køb mk2 versioen de er opgraderet lidt i bas er ik meget men stadig lidt mere end den normale version, plus de nemmere at sælge igen hvis det er smiley

• #10   30. okt 2012 okay jamen det er da et par tip at tage med på vejen
    i skal have mange tak for jeres tid
    nu vil jeg tøffe iseng

nat nat

• #11   30. okt 2012 Minipods har eksisteret siden "før krigen" smiley
    Jeg har et sæt med serienummer 243 og 244 og de er næsten 17 år gamle.

• #12   30. okt 2012 okay syret og hvordan spiller de så idag ?

• #13   30. okt 2012 Giver ret i at de kræver subben for at give et ordenligt lydbillede

• #14   30. okt 2012 Der skal nye enheder i før mine kommer til at spille ordenligt igen.
    Gummiet er mørnet og rynket og diskanterne er bulede.

• #15   30. okt 2012 okay trist det koster vel også en del at skifte dem ud

Kommentér på:
Scandyna Minipot højtalere erfaring ?

Annonce