{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.017 visninger | Oprettet:

Mistet et nært familiemedlem? {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens jeg sidder her i min egen lille verden og kom til at tænke på der må være andre herinde som har oplevet noget i stil af det jeg blev mødt af sidste lørdag.

Mistede det værste man kan tænke sig nemlig min yngste datter. Jeg går lidt rundt og føler lidt det ikke rigtig er gået op for mig endnu selv om vi står med en begravelse på lørdag. Og jeg tror først jeg bliver rigtig klar over det der. Ved ikke helt hvorfor jeg poster dette indlæg, men tror bare behovet for at lukke det ud er kommet.

Jeg har lavet en lille side til minde om hende og vi har meldt os i foreningen til støtte omkring spændbørns død. Hendes afsked var fuldstændig uventet fordi hun var sund og rask. Vi havde så bare valgt at lade en veninde passe hende op til hendes barnedåb så vi kunne handle uden at stresse hende. Og veninden vælger så at lægge hende i en voksendyne på maven.

Sorry for indlægget men havde lige behov for at dele det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistet et nært familiemedlem?
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #1   30. okt 2012 Aldrig mistet nogen så nært. Dog en masse venner. Men føler sgu med dig. Må være noget af det værste man kan opleve.

• #2   30. okt 2012 Den er sgu svær at kommentere på, men de bedste tanker herfra til dig og din familie.
    Håber i klarer jer igennem den hårde tid på bedst mulig vis.

• #5   30. okt 2012 Har mistet min mormor, morfar og svigerfar.. Det er det nærmeste jeg kan komme.

Har selv 2 knægte og vil slet ikke kunne sætte mig ind i din smerte. Min største frygt, ville være at miste et barn, så jeg føler godt nok med dig/jer.

Men jeg håber også samtidig, at i ikke bebrejder veninden, da hun måske ikke har haft den fornødne viden, til at det kunne være farligt. Hun må også have det ekstremt dårligt oiver det skete.

• #6   30. okt 2012 Uha det er nok noget af det værste jeg kan forestille mig som du har oplevet.
    Uden at have stået i en lignende situation kan jeg kun forestille mig at det må være en "underlig" situation at stå i i forhold til følelser osv. Jeg kan forstå på dit indlæg at i har andre børn, jeg tror det er vigtigt at holde fast i dem og fokusere på det.

Jeg mistede mine forældre ret groteskt døde de begge af kræft med 6-7 måneders mellemrum da jeg var 23 år. Det var også ret hårdt men slet ikke at sammenligne med det i har oplevet der.

Jeg tror det er en rigtig god ide at få noget hjælp til at komme igennem det via psykolog. At gå til psykolog er ikke ensbetydende med at du / i fejler noget, men det har en tendens til at være tabubelagt. Få alt den hjælp i kan få (lægen kan henvise til 10 psykologkonsultationer til hver af jer for sig, eller 10 sammen når der er god grund til det).

Min dybeste sympati.

• #7   30. okt 2012 X, undskyld min lidt kolde og lidt kyniske kommentar lige nu, men jeg er faktisk ligeglad med den veninde lige nu. Jeg føler sådanset det er hende der har lavet noget forkert ved at vælge at vende vores datter fra ryggen til maven uden at holde hende under opsyn. Vores datter var 14 uger gammel og var af veninden lagt i en voksendyne i hendes barnevogn og så lagt til at sove.

• #8   30. okt 2012 Det lyder bare så frygteligt. Sikke en tragedie smiley Jeg må kondolere!! Har selv en lille pige på 5 mdr, og kan ikke sige hvad jeg ville gøre hvis vi mistede hende!

• #9   30. okt 2012 Jeg kondolere med alt jeg kan.
    Jeg kender din følelse af at man ikke helt forstår det endnu. Mistede selv min far i en ung alder (kan overhovedt ikke sammenlignes), men jeg kunne ikke græde eller føle noget før begravelsen. Det er bare din måde og reagere på.

Når du på et tidspunkt reagere på smerten, så bare sørg for hele tiden at have nogen du kan snakke med, så du ikke sidder alene med tankerne.

• #11   30. okt 2012 Gør mig ondt at læse...
    Bare ud med det,,,, Hvis det hjælper, så gør det.
    Om det så er herinde eller du råber det på gaden,, så ud med det du har brug for..
    Jeg håber i kommer hele igennem det hele.
    pøj pøj

• #12   30. okt 2012 Det er jeg ked af at høre ( far til en på 7 måneder ) og kan slet ik forstille mig hvad du/i går igennem, håber i kommer ovenpå igen selv om vejen er lang.

husk at passe på jeres veninde, som må havde det ekstremt svært osse, selv om det kan være svært...

ved ik rigtig andet at skrive, prøv at hold familen tæt og bearbejd det og pas på med at få depression gælder jer alle, så i ikke for skilsmisse og andet grimt oveni

Rip til jeres lille og god bedring til jer andre.

• #14   30. okt 2012 Helt forfærdelig oplevelse, føler med dig. Jeg fandt min far død i hans seng sidste år, han havde ligget der i en uge ca. Synet og lugten hænger stadig ved. Har aldrig snakket med nogle om det, andet end overfladisk. Mit råd er at snakke om det og få bearbejdet sorgen, jo længere tid man venter jo svære bliver det. Jeg går desværre med sorgen alene og kan ikke snakke med nogle. Så synes det er kanont du skriver herinde, og kommer ud med det.

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #15   30. okt 2012 Ej hvor frygteligt. Har selv en på 2 år og en mere på vej. Jeg føler virkelig med dig. Jeg vil ikke stikke dig pladen med jeg ved hvordan du har det, for det ved jeg ikke. Jeg har ganske enkelt ikke fantasi til at forestille mig hvordan det må være.
    Min verden ville ganske enkelt bare gå i stå tror jeg.
    Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive faktisk. Dumme klicheer har du nok ikke brug for PT,

• #16   30. okt 2012 mange mange mange tak for alle beskederne... det varmer sgu i en ret så kold tid.

• #18   30. okt 2012 Gør mig virkelig ondt at læse.
    Har aldrig prøvet at miste nogle rigtigt, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig.
    Håber alt godt for dig og din famile.

• #19   30. okt 2012 Sådan noget er det hårdeste man kan komme ud for. Mistede min mor (kræft) og min lillebror 4 måneder efter (trafikuheld) for 6 år siden.

Ingen mennesker takler sådanne tab ens, men det vigtigste for mig var at tale om det og være åben omkring det. Og at had ikke føre til noget som helst godt.

Føler med dig og din partner og håber at I kommer godt videre.

• #20   30. okt 2012 Rødhætte, må jeg så spørge dig om en ting. Jeg er da helt sikker på at hun har det skidt og det er hun i sin gode ret til. Men det er for det første ikke hendes barn der har mistet livet. Hun sad ugen forinden og gjorde sig selv til den perfekte børnepasser som havde passet over 200 forskellige børn igennem tiden. Lige nu har jeg ikke overskud til at tænke på andre end mig selv og min familie. Jeg er sikker på der er nogen til at hjælpe veninden og så må vi se med tiden om der kan genoprettes en kontakt eller den er tabt for altid

• #23   30. okt 2012 du får den dybeste medfølelse herfra. det må være en enorm smerte. har selv en dreng på 7 måneder og får det skidt bare af tanken om der skulle ske ham noget.

kan godt forstå du ikke har overskud til at gå op i hvordan og hvorledes med barnepigen.

tror det vigtigste i kan gøre nu er ikke at glide fra hinanden.

• #24   30. okt 2012 X, vi har en pige der blvier 4 til januar. Det gør det ikke nemmere at skulle se hende blive ked af det i tide og utide fordi hun savner sin lillesøster og bare vil have hun skal leve. Sådanne ord fra en lille pige skærer i hjertet smiley

• #25   30. okt 2012 Dette gør mig ondt at høre , må simpelthen kondolere ... kan kun sige det eneste jeg sådan har oplevet af den slags var da jeg var en dreng at min far døde foran mig, men det kan slet ikke sammenlignes med dette her.

Og det bedste du kan gøre er at komme ud med det , så du skal slet ikke undskylde dit indlæg

Nu vil jeg se til min søn

• #26   30. okt 2012 kender følsen... mistede i foråret en utrolig tæt person som altid har været midtpunkt i min familie, han døde i en alder af 33, jeg må være ærlig at indrømme at det stadig er noget der tager hårdt på mig, da jeg ikke mener det er en alder man bør dø i, han efterlod 2 børn i alderen 5 og 7 og en forlovede

er utrolig ked af at høre det med din lille pige.. håber at både dig, din kone og selvfølgelig hele din familie kommer igennem det her uden alvorlige men

derudover den dybeste respekt for at du vælger at dele historien med os

• #27   30. okt 2012 X.. Det er lidt synd at ødelægge et ellers sørgeligt indlæg, med radikalt meningsskift, som du udøver i dette indlæg.

Når alt kommer til alt, så er der ingen af os der kan rådgive dig rigtigt. Håber bare du tager det rigtige valg, både med veninden og bearbejdning af din sorg.

• #31   30. okt 2012 Hold kæft hvor må det være forfærdeligt at miste sit lille barn. Føler virkelig med dig og din familie og sender de bedste tanker! Har selv mistet både min far og stedfar inden for det sidste år, så kender følelsen af at miste.

Håber i klarer jer igennem denne svære tid.

Og tak fordi du deler historien. Døden burde ikke være et tabu!

• #32   30. okt 2012 Tak alle....

Rødhætte...kan godt se hvor du vil hen men det kvindemenneske bliver ALDRIG igen en del af mit liv! Kun hvis obduktionsrapporten kommer retur med besked om en uopdaget hjertefejl eller lign. så det ville være sket uanset hvad.
    I min verden ligger man ALDRIG et spædbarn (14 uger og 3 dage) på maven i en barnevogn uden konstant opsyn og aldrig, aldrig, aldrig ovenpå en voksendyne der kan gå op omkring hendes ansigt! Veninden var primært en veninde fordi vores store pige er glad for hende, hendes bedrevidende opførsel overfor mig som mor omkring hvordan jeg skulle passe mine piger faldt ret meget til jorden med et brag d. 20...
    Vi afleverede en (så vidt vi ved) sund, rask, glad, stærk, sovende lille pige og kom tilbage til beskeden om at hun var død... Det er ikke noget jeg ønsker min værste fjende skal gå igennem og jeg er ærlig talt fuldstændig ødelagt og holder mig kun oppe af hensyn til vores store datter der har behov for os mere end noget andet!

• #33   30. okt 2012 Kan slet ikke forstille mig jeres smerte, har selv to børn. Jeg føler virkelig med jer...
    Må kondolere...

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

#35   30. okt 2012 X . Kan du ikke bare holde dig ude at tråden med din ganster mentalitet. Der skal ikke slagtes nogle eller gøres noget andet.
    Skaden er sket og det sucks. Det bliver ikke bedre for nogen at "hævne" ulykken.
    Man må videre og sådan er det. Man har stadig forpligtelser overfor partner og andre børn. Det bliver nok ikke bedre af at skulle 12 år i skyggen bagefter

• #36   30. okt 2012 puha føler meget med jer. det er virkeligt hårdt. mistede selv min lille pige i maj så ved hvordan du føler. sørg for at få snakket meget om det men også sørg for at kunne snakke om andet. spædbørnsdød er en god forening og havde det ikke været fordi det altid forgår i århus og jeg bor i haderslev havde vi også deltaget i noget af alt det de laver. men det er vigtigt at få snakket om det..

har virkeligt ondt af dig og din familie og virkeligt en hård måde det er sket på.

• #37   30. okt 2012 -jubidition
    Skulle læse det op for konen, og det med din ældste datter der siger de ord, det var svært at læse op uden knæk i stemmen.
    Har satme den dybeste følelse med jer, har 2 børn selv, en datter på 2 og en søn på 2 måneder! Kan ik forstille mig den tid du går igennem, det er uden for min fantasi ! Det bedste jeg kan gøre, er at håbe du/i kan komme igennem det her!
    Det er en ringe trøst det her, men føler med jer smiley

• #38   30. okt 2012 til orientering går vil til psykolog som resultat af krisehjælpen. Og børnehaven er meget forstående og behjælpelige samt og vores store pige har fået af vide det er okay at sige hvad man føler uanset om man er glad eller ked af det så skal vi kunne snakke sammen om det.

• #39   30. okt 2012 Ja den var sku nok ikke lige så god smiley men skal jeg være ærlig så vidste jeg heller ikke det barnepigen ikke vidste.. Men skub hende til side.. det kan være du/i på et tidspunkt faktisk for brug for at snakke med hende om de tanker hun går med og har brug for at fortælle hende hvilke tanker i går med.

Jeg har aldrig mistet en så nær.. og håber aldrig det kommer til at ske.. vi ved det kan ske.. men opfatter det aldrig rigtig når det først ER sket..

Jeg kondolere og må jeres lille guldklump hvile i fred!. Jeg er sikker på hun er et rigtig godt sted, der hvor hun er nu!

• #40   30. okt 2012 Rødhætte...jeg kan yderligere fortælle at hun har tænkt sig at dukke op til begravelsen på lørdag, på trods af at jeg har udtrykt meget klart at jeg virkelig ikke ønsker at se hende... Det kan sagtens være hun har behov for at sørge (det ved jeg hun har) men lige den dag hvor vi skal være sammen med familie og venner ønsker jeg slet, slet ikke at se hende...

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

#41   30. okt 2012 Drenge stop nu. Forældrene sørger. Tag jeres crap et anet sted hen

• #42   30. okt 2012 føler med dig,

• #43   30. okt 2012 Æ'schmidt! . - det er også helt fair at folk ikke ved det.. Men hun har passet over 200 børn (siger hun) gennem sit liv. Så det burde være almen viden lige for hende og gør derfor så meget mere ondt på os der nu sidder her tilbage uden vores lille prinsesse...

• #44   30. okt 2012 Føler virkelig med dig.. der er meget at bearbejde..

Min svogers søster har mistet sin 6 måneder gamle datter på samme vis.. manden stod op om natten fordi hun græd, lagde hende i deres senge hvorefter både moderen og faderen falder i søvn, hvilket resultere i moderen får lagt sig oven på hende..

• #45   30. okt 2012 Thomas og Rødhætte >>

Smut nu med jeres attitude, der er ikke behov for små børn som jer i denne tråd.
    Smut et andet sted hen og mål jeres lem.

• #46   30. okt 2012 ej hvor er det synd. jeg kan ikke forstå det her ? hvorfor bruger hun en voksen dyne i en barnevogn ??? var der ikke nogen dyne ??

• #47   30. okt 2012 Det er jeg ked af at høre. Det må være frygteligt ! jeg kondolere.

• #48   30. okt 2012 michael...grundet en misforståelse havde vi glemt babydynen der hjemme. Veninden sagde at det var fint at bruge voksendynen og da vi tog afsted var det med hendes forsikringer om at alt skulle gå fint, at vi ikke skulle være urolige og at hun havde styr på det. På det tidspunkt lå hun på ryggen..

• #51   30. okt 2012 R.I.P

• #53   30. okt 2012 Kondolerer med dig og din familie! Det må være det mest frygtelige nogen nogensinde kan blive udsat for.
    Håber i klarer jer gennem den svære tid, varme tanker herfra!
    Og tager hatten af for du trods situationen har overskud og lysten til at komme ud med det, især et sted som dette, der ofte er en børnehave.

• #54   30. okt 2012 Hvis nu bare de to ynkelige jyder med små tissemænd ville smutte ud på marken og grave et hul.

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

#55   30. okt 2012 X Selvfølgelig ville jeg ikke finde mig i det, men vi snakker ikke overlagt mord. Så var jeg også gået amok, men man må jo huske på at det er en ulykke. En dum og meningsløs ulykke som kunne have været undgået. Der er for mig at se ikke noget at hævne da det ikke var en bevidst handling. Jeg ville aldrig gøre veninden noget, men jeg ville formentlig aldrig tilgive hende og ville nok heller ikke have noget at gøre med hende efterfølgende da det var hendes "svigt" der slog mit barn ihjel.

• #56   30. okt 2012 Det ændrer ikke på faktum.

• #58   30. okt 2012 Synes i er så respektløse at sidde og svine hinanden til og diskutere med hinanden i en tråd hvor et par lige har mistet deres datter , har i ingen respekt for andre , føj jeg ville ha det dårligt med mig selv hvis det var mig !!!!!!!

Gør mig virkelig ondt at læse smiley Føler med jer

• #59   30. okt 2012 Må jeg kondulere.

Det værst tænkelige overhovedet..
    Mistede selv min mor som 10 årig også de efterfølgende 4 år alt hvad der hed bedsteforældre, onkler og tanter.. Også senere diverse venner og bekendte.

Føler virkelig med dig og de øvrige efterladte

• #60   30. okt 2012 Til at starte med vil jeg kondolere, kan ik selv sætte mig ind i hvor ondt det må gøre, da jeg læste tråden i gennem løb det mig koldt ned af ryggen og tårerne kiggede frem.

Næst vil jeg sige at finder det direkte ulækkert og respektløst at folk begynder at spille Brian midt i sådan en tråd her? Hvad tænker i da på?

Undskylder min ellers ret meningsløse kommentar.

Håber i kommer gennem denne svære tid.

• #62   30. okt 2012 Der skal to til et skænderi....jeg bliver fandme flov på mine mendmenneskers vegne når to voksne mennesker kan sidde og diskutere som to små børn i en tråd om en babys død....

Så rødhætte, Thomas K mfl. tag jeres skærmydsler med andetsteds, for det er sgu for meget det der....

Jubidition> jeg kondolerer....har mistet mennesker nær mig, men aldrig så nær...håber i kommer ud som hele mennesker på den anden side, det fortjener både i og jeres andet barn....

• #63   30. okt 2012 Jeg kondolere.. Det gør rigtig ondt at læse..

• #64   30. okt 2012 RIP !

Rødhætte luk nu røven. Ingen gider hører på dit evige pis.

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #66   30. okt 2012 Jeg er meget ked af at læse om jeres tab, jeg har selv en søn på 7 år som jeg slet ikke vil undvære... Noget af det der hjælper er at få talt med venner og bekendte om tingene, nogle gange virker det også udmærket med vildt fremmede mennesker... Jeg skal gerne melde mig til at skulle lægge ører til hvis i mener det nytter noget...

• #67   30. okt 2012 Det er nok noget af det sørgeligste jeg længe har læst!

Føler med dig, det er klart der vil gå lang lang tid før du kommer over det!
    Man kan på ingen måde have det godt efter sådan noget eller tilgive personen som er skyld i det

RIP.

• #69   30. okt 2012 Og alligevel endte du med at ødelægge tråden, sikke dygtig du er, lille højtråbende barn.

Forresten tør jeg godt sige det til dig hvis jeg stod fran dig..... Haha

• #71   30. okt 2012 Årh nej !
    Mikkel og Kamilla - jeg kondolere ! Det gør mig så ondt at læse at i har mistet jeres lille datter, og så de omstændigheder! Det hjerteskærende !
    Har mistet folk mig nært, men kan slet ikke forestille mig jeres smerte !
    Ved i har været sammen i mange år - og det godt i holder sammen og snakker og får noget hjælp igennem dette..
    Mine tanker er hos jer ..

• #74   30. okt 2012 Kamilla V og Jubidition jeg bliver sq helt ked af det på jeres vegne smiley
    Håber I kommer gennem den svære tid med hinanden i god behold.

Kan ikke på nogen måde forestille mig at skulle fortælle min datter på 4 år at lillebror (på 2 år) ikke kommer hjem mere - <i>bare</i> <b>tanken</b> presser vand i mine øjne!

Om det går rigtigt op for dig at hun er væk "bare" fordi hun bliver bisat på lørdag er ingen garanti - mistede min svigerfar forrig år, og det er stadig ikke helt virkeligt at han ikke er her mere...

I juni måned i år mistede jeg en kusine på 33 år grundet sygdom helt fra barndommen, når jeg snakker med hendes bror kommer jeg stadig til at sige at han skal hilse hende... det er heller ikke helt faldet ind i sindet at hun ikke er her mere...

• #75   30. okt 2012
    Har selv 3 børn, og ord kan vel ikke beskrive hvordan I har det nu, jeg føler med jer helt ind i mit hjerte.. Thomas.

• #76   30. okt 2012 Kære Kamilla og Jubidition. De dybeste medfølte tanker herfra.

- Og samtidig må i være stærke for jeres anden datter!

• #77   30. okt 2012 det gør mig rigtig ondt at hører, føler virkelig med jer. kan desværre ik sige eller gøre noget der gør det bedre, men har jo aldrig være god til det der, det ved i jo.

i har mine dybeste føleser, håber i klarer jer igennem det

Anders

• #78   30. okt 2012 Det lød lidt underligt, har aldrig været god til det med at sætte ord på føleser var vist det jeg mente.

• #79   31. okt 2012 rest in peace, må være så utrolig hård for jer,

• #80   31. okt 2012 Anders, vi ved hvad du mener kender dig jo smiley

• #81   31. okt 2012 og tak til alle... det er rart med noget medfølelse og at få sine tanker lukket lidt ud. Og samtidig er det også rart at se der kun er en i denne tråd der har oplevet noget tilsvarende. Det betyder at det er noget der heldigvis for andre sker tæt på aldrig. Men det gør det også bare så sværere at acceptere at det lige skulle være os og vores dejlige lille pige det gik ud over.

• #83   31. okt 2012 jeg kondolerer.

jeg har selv prøvet at miste en datter. I vores tilfælde var hun hjertesyg allerede fra fødslen, så vi var forberedt på det kunne gå galt. Men vi nåede kun at få 14 dage med hende før hun gav op og sov ind i fred og ro. Hun nåede aldrig hjem fra sygehuset.

Man glemmer aldrig sorgen og tabet, men man lærer at leve med det.

Heldigvis har vi en datter mere på nu 4 år. Hun havde også hjerteproblemer efter fødslen, men er vokset fra det og er nu sund og rask.

• #84   31. okt 2012 Hey syntes bare du skulle komme ud med dine følser og jeg har været ved og miste min far og mor. Min far har haft blodpropper og min mor har forsøgt på selvmord så kender godt din følse

• #85   1. nov 2012 Som jeg skrev til dig i PB kondolerer jeg mange gange, og ingen burde gennemgå sådan en situation smiley

Mistede tilbage i 2008 min far, som var mit et og alt. Han var først og fremmest min far, men var samtidigt min bedste ven. Vi kunne snakke om alt, og imens jeg skriver dette tænker jeg tilbage på de MANGE timer vi rendte rundt i værkstedet sammen. Han var elsket af alt og alle, og især af mig. Han var og er det eneste forbillede jeg nogensinde har haft. Jeg husker dagen tydeligt, som startede underligt ved at jeg havde sovet af helvede til. Drager efterfølgende på mit nye arbejde jeg har fået dagen forinden han dør. Min mobil dør for strøm lige før kl.08, og mine forældre kan ikke lige huske mit Firmas telefon nummer. Og da jeg kommer hjem, så er det for sent. Min mor siger så til mig, at da hun fortæller min far at hun ikke kan få fat på mig og det "okay" han giver slip, fælder han en tåre. Derefter ét lang Biiiip!

Det jeg forsøger at sige er, jeg kan næsten forestille mig hvor f'cking hårdt du har det!

• #86   1. nov 2012 Blev far for en uge siden og er fuldstændig lamslået! Et barn er det største man kan få og opleve og jeg kan kun forestille mig hvordan i føler!

Jeg kondolerer!

Mht barnepigen og hun har passet 200 børn, så burde hun vide at man IKKE lægger et spædbarn på maven og slet ikke i en voksendyne i en barnevogn, Det kan i værste tilfælde føre til vuggedød.

Igen, jeg føler sku med jer!

• #87   1. nov 2012 jeg sidder virkelig med tåre i øjnene lige nu, har så ondt af jer og ville slet ikke vide hvad jeg ville gøre hvis det skete for vores søn på på 18 uger.

mistede min storebror som blev skudt for øjnene af mig da jeg var 15 men kan alligevel ikke sætte mig ind i følelsen at miste sit barn.

forstår godt jeres valg med veninden, ligemeget hvad havde hun påtaget sig det ansvar at passe på jeres dyrebare guldklump. den opgave har hun ikke kunne klare og skulle derfor aldrig have pådraget sig den. hun har fuldt fortjent at leve i skam resten af sine dage.

mine kone og jeg kondolere med det størst ønske om i klare jer i gennem denne meget svære tid sammen, selvom det uden tvivl bliver rigtig hårdt.

vi er virkelig kede af jeres tab.

kærligste hilsner sonni og jeanette.

• #88   1. nov 2012 har selv en lille datter og kan da slet ikke forstille mig hvor ondt dette må gøre på dig føler virkelig med dig de bedste tanker herfra til dig og familien

utroligt der ikke er flere dumme kommentar her i denne tråd end der er syns altid der plejer og være flere dumme onde kommentar en venlige og rare beskeder så findes der måske voksne mennesker alligevel på bg

• #89   1. nov 2012 det varmer stadigvæk enormt at i skriver som i gør. Selv om det ikke ændrer på det der er sket bliver man lidt rørt inden i når man læser jeres kommentarer.

• #90   1. nov 2012 man vil aldrig kunne ændre det der er sket, trods det er det eneste man ønsker i hele verden.

er sikker på jeg taler på alles vegne når jeg siger at vi kun ønsker det bedste for jer alle, og er glad for at vi bare kan lyse jeres hverdag en lille bitte smule op med vores bydeste medfølelse, trods denne tragiske hendelse.

det hjalp mig altid at tænke på at grunden til det med min storebror skete, var fordi gud havde brug for et godt menneske i himmelen. (troede ikke særlig meget på gud men det er rart at have et sted at placere ens savnede mit valg var himmelen)

• #91   1. nov 2012 Det er godt nok en af de hårde... smiley

Men jeg synes nu også de kommentarer om veninden er for grove... Hårdt men sandt er det desværre et uheld. Din datter kunne også være kommet galt af sted i børnehaven om nogle år eller løbet ud foran en bil i trafikken. Uheld sker om vi vil dem eller ej.

Men jeg forstår godt at man forsøger at finde nogle at give skylden... Men veninden ville gøre det bedste for jer... Glem ikke det. Og hvis var i tvivl om andet skulle i nok ikke overlade et spædbarn til hende.

Og ja jeg har selv mistet lige så tæt på...

• #92   1. nov 2012 Ham X, jeg er ikke uenig med dig, men samtidig vil jeg påpege at vi vel alle prøver at beskytte vores børn på bedste vis. Hvis man føler forsømmelse på dette punkt fra en man stolede på så er det nok meget naturligt at have den reaktion vi har? smiley Ud over det har vi en obduktionsrapport til gode. Som formegentlig afgiver svaret.

• #93   1. nov 2012 Føj for satan en historie smiley Sidder og får en klump i halsen. Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at miste et barn.

Kondolerer.

• #94   1. nov 2012 har aldrig selv mistet nogen så tæt, kun nogen kammerater i mc uheld og en farfar til kræft.

jeg kondolere så meget som jeg overhovedet kan på jeres vejne, og håber alt det bedste for jer fremover..

nu da jeg er asatroende vil jeg sige at hun bliver passet godt på i valhalla af Odin.

• #95   2. nov 2012 Det var en træls en.
    Men som de andre skriver så få snakket med nogle om det man ellers kan blive syg af det.
    Jeg har selv to drenge, 3.5år og 5år. Det værste var nok at miste dem, så nok heller konen hvis det skulle være...
    Jeg har mistet mange i mit liv. Men dog ikke børn, men kender nok lidt til det da jeg har haft en kollega der mistet en 6årig dreng ved en lastbil uheld. Det var klamt da han fortalte om det.

Men til alle. Husk at alt i livet i til låns, så husk på at man kan miste det hele på et split sekund, så derfor nyd livet og hinanden hele tiden.

• #96   2. nov 2012 At miste en til alderdom,er "nemt" at komme over igen. Et sygdomsforløb er noget værre. Det værste er en pludselig død især for en hvis liv endnu ikke rigtig er startet. Jeg fældede en tåre af denne meget triste historie. Jeg føler virkeligt med jer og håber kun det bedste for jeg fremadrettet. Og håber at i kommer ud på den anden side af sorgen på den bedst mulige måde.

• #97   2. nov 2012 Jeg kan slet ikke holde ud at læse din historie. Jeg har mistet min storesøster for få år siden. Hun blev dræbt. Den var / er også en grim én.

Nu har jeg selv fået børn - kan slet ikke klare tanken om noget sådan skulle ske dem.

Mine tanker går virkelig til dig og moderen til den lille pige. Jeg kan virkelig slet ikke holde det her ud - føler virkelig med jer..........

• #99   3. nov 2012 Sikke en forfærdelig ting at opleve, både med nær veninde og miste noget så nært;(
    Håber i finder en vej ud af det hele og midt i så meget ulykke så har i en datter til holde ekstra godt fast i.
    Vil gavne jer på sigt få ny lille.

Har mistet min barndomsveninde i 2007, har foto med hende fra vi var 1 år legede sammen til som 18 årig boet sammen, ferie sammen og skole. Som teenager lovet holde fast uanset hvad livet langt. Men i 2007 døde hun i en ulykke hvor jeg var med på hospitalet mens der blev slukket for respiratoren.
    Det er 5 år siden og må da indrømme jeg den dag idag savner ligeså meget hvis ikke mere;(

• #100   3. nov 2012 Vores prinsesse blev begravet kl 13 i dag og det var helt fantastisk. omkring 120 mennesker i fremmøde og endnu flere blomster. Hvor det varmer mit hjerte at den lille skat havde rørt så mange mennesker. Folk jeg ikke har set i 15 år kom for at vise deres respekt. Og jeg må indrømme der trillede mange tårer og der vil trille mange flere... Man bliver aldrig hel igen men man lærer at leve med det med tiden.

• #101   4. nov 2012 smiley

• #102   5. nov 2012 Jeg kondolerer, i har min dybeste medfølelse...
    Ingen forældre skulle opleve den smerte at miste et barn.

Hvis i har lyst til at tænde et lys for jeres lille pige, så er der Mindet.dk

• #103   5. nov 2012 Tænker på jer!!!!!

• #104   5. nov 2012 Tak Jesper...

• #105   5. nov 2012 I skal noko komme over det før eller siden dog vil savnet aldrig forsvinde;( Jeg kom aldrig over miste min bedste veninde;/

• #106   5. nov 2012 Det er svært at sige, men tror man lærer at leve med sorgen og med tiden kan man måske få det vendt til noget positivt. Kan da sige at jeg er utrolig glad for den tid jeg nåede at have med hende...

• #107   5. nov 2012 Ja din tid var kort, jeg mistede en pige jeg havde holdt i hånden fra 1 års dagen til hun blev 27 ,opvokset med, boet med, bedste ven, en ny søster. Desværre kunne jeg kun kigge på da de slukkede respiratoren. Det syn forsvinder aldrig fra mit liv.
    Jeg håber du kommer over det, gem billederne godt så på papir og fil, og lad mindet blive, det modsatte vil gøre mere ondt;)

• #108   6. nov 2012 Vores børnelæge har lige haft ringet... han havde snakket med obducenten og Julie havde intet fejlet. Alt var så flot og uden fejl... Hvorfor skulle hun så forlade os? Det eneste de havde fundet var meget ilt i hendes lunger. Han havde også snakket med politiet og de vidste ikke om de ville gå videre med sagen. For der var nogle væsentlige ting som ikke var helt efter bogen. Blandt andet det at hun var blevet lagt på maven oven på voksendynen i sin barnevogn, samt det faktum at barnepigen beskrev hende som blå om øjnene og på læberne hvilket taler imod vuggedød da de normalvis er blege og ikke blå. Altså har der været tale om iltmangel. Og så det faktum at barnepigen valgte at gå ind til naboen og drikke kaffe selv om Julie havde sagt en lyd. Og først 15 minutter efter vælger at lave en flaske og kigge til hende.

Vi overvejer lige nu om ikke vi skal bede dem gå videre med sagen. Ikke for vores skyld men for Julies skyld. Men det hele virker bare så meningsløst lige nu. Hvorfor lige Julie?

Hvad ville i gøre i sådan en situation?

• #109   6. nov 2012 havde helt klart gået videre med sagen, det er jo ikke bare fordi hun var intet andende, hun har handlet fuldstændig uccaceptabelt og uansvarligt.

hun fortjener en straf af en art for bare at have ignoreret julie og gået ind og drukket kaffe og for at påtage sig et ansvar som hun godt vidste hun ikke kunne klare.

• #110   6. nov 2012 jeg havde helt klart gået vider med det. især når der er så væsentlige ting der ikke er efter bogen.. det er på ingen måder fair det der er sket og vi sender de varmeste tanker fra sønderjylland. og nej man kommer aldrig over det men man lære at leve med det..

• #111   6. nov 2012 Kan kun være enig med de andre der har svaret - jeg var helt klart gået videre med det da det lyder som om hun helt klart har handlet uansvarligt.

Vil også mene hun skal have en staf af en art for det, u ansvarlighed hun har udvist.

• #112   6. nov 2012 uansvarlighed med døden til følge skal straffes, det kræver stort ansvar tage et job som passe et barm der er så betydningsfuld, der kan man ikke svigte i den grad

• #113   14. nov 2012 Gør mig ondt at læse jeg kondolerer, i har min dybeste medfølelse.....

• #114   15. nov 2012 Du har min dybeste medfølelse! Blev selv far for blot et halvt år siden også til en lille datter og jeg kan levende sætte mig ind i hvordan du må have det! Jeg håber på alt det bedste for dig og din familie, husk at gøre lige præcis hvad du har gjort med dette indlæg! Tal om det så ofte du overhovedet orker det og så meget du har behov for! Savnet forsvinder aldrig, men sorgen bliver heldigvis mindre som tiden går!

Det er en ringe trøst, men den eneste der er...!

• #115   16. nov 2012 det er nok det værste forældre kan komme ud for jeg kondolere og føler med hele jeres familie jeg håber at i kan stå i gennem det sammen

er selv far til 5

• #116   15. feb 2013 Jeg kondolere. De varmeste tanker herfra om en lys og kærlig fremtid. Det gør mig virkeligt ondt.

• #117   15. feb 2013 Det er ved at være længe siden der har været nogen der skrev i dette indlæg og fred være med det. I skal alle have tak for jeres tanker og ord. De betyder mere end jeg kan sætte ord på. Den dag i dag er jeg faktisk ikke kommet meget videre. Chokket har lagt sig, men det betyder også at de rigtige følelser kommer til udtryk. Og det er svært at forstå hvordan man det ene øjeblik kan være super glad og hygge sig for så pludselig at falde sammen med tårerne trillende ned af kinderne. Livet er sgu ikke altid fair: Ville sgu hellere have det var mig der var fløjet til himmels end en så lille pige der havde alt at leve for. Jeg har da i det mindste oplevet en masse.

Endnu en gang tak for jeres støtte

• #118   15. feb 2013 Jubidition .- Du vil aldrig nogensinde komme dig over, eller hele efter tabet.. men du vil lære at fortsætte dit liv, verden går desværre ikke i stå fordi man har oplevet det, hvor end man gerne ville have det. Der er ikke nogen herinde der kan sige eller gøre det nemmere for dig at komme videre, tiden heler ikke alle sorg, men tiden kan få tingene lidt på afstand.

Jeg føler rigtig meget med dig, og sådan et tab var ikke noget jeg ville ønske for min værste fjende. Jeg har selv mistet en del, inklusive min egen far.. men at skulle miste en datter .. det er ubeskriveligt.

Kommentér på:
Mistet et nært familiemedlem?

Annonce