{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.218 visninger | Oprettet:

Fdm Medlem {{forumTopicSubject}}

Hej bg'er.
Er der nogle af jer herinde der er medlem af fdm?
det er sådan at jeg kan få en rabat på 175,- kr. hvis jeg siger et medlemsnummer til dem og fortæller at det er den person der har anbefalet mig produktet.
Vi begge får 175 kr i rabat så hvis der er nogle friske så bare skriv jeres medlemsnr. til mig på pb også ringer jeg til dem med det samme.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have sat låger på integrerede fryser, køkeskab og opvaskemaskine. 1.690 kr.
  • Bore 2 hylder op samt spejl på badeværelset. 500 kr.
  • Utæt opvaskemaskine? 895 kr.
  • Skiftet 2 stikkontakter i kælderen ( kontor) 1.000 kr.
  • Udskift bundpakning i skylleventil i toilet 1.200 kr.
  • vaskemaskine vil ikke skylle ud 570 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fdm Medlem
  • #3   31. okt 2012 Dejligt ...
    Ringer til dem lige nu smiley
    Takker alexander smiley

• #4   31. okt 2012 kan også anbefale dem... billige forsikringer..og så er medlemsbladet ikke helt ringe... lidt morfar. men fint blad smiley

• #5   31. okt 2012 ^^ Haha smiley det er jo det smiley

• #7   31. okt 2012 ^^ Personer under 25 år skal kun betale 299 kr. for et helt års medlems-skab og hvis du bliver anbefalet af en for du 175 kr rabat og dermed ender med at betale 125 kr. for et års medlemskab..

• #8   31. okt 2012 mener da bestemt at de har lavet det om, så man ikke længere skal være medlem i 6 mdr. for at få forsikringerne.

• #9   31. okt 2012 ^^ Det skal man desværre nicolaj, men kun for dem der er under 25 år.

• #10   31. okt 2012 er også medlem.. skriv pm hvis det er smiley

• #11   31. okt 2012 arh.. hehe ok, havde jeg ikke lige set, men det er nu også et par år siden jeg var det .-)

• #13   31. okt 2012 Alexander @
    Og ville lige ændre teksten... det er desværre kun EN af os der for rabatten, troede ellers det var os begge, men hvis du ikke ønsker at jeg bruger dit medlemskab til at få et billigere selv, så respektere jeg self. det.

• #15   31. okt 2012 Bliver egentlig bare medlem fordi jeg synes man for gode fordele, ikke pga. af forsikringen smiley

• #16   31. okt 2012 Jeg blev medlem i feb. Fordi jeg skulle have ny bil og forsikring. Der fik jeg også afvide jeg skulle være medlem et halvt år før jeg kunne få en forsikring. Men efter 4 måneder købte jeg da en forsikring ved dem uden nogen problemer. Super billigt

• #17   31. okt 2012 Det er også en fin måde at få billig vejhjælp på. Jeg giver kun en brøkdel mere for medlemsskab plus vejhjælp, som vejhjælp alene koster gennem forsikringen inkl. rabat.

• #19   31. okt 2012 ^^ Morten hvad giver du årligt?
    bare nysgerrig.. smiley Vil vide hvad du synes er billigt. smiley

• #21   31. okt 2012 Takker Alexander P smiley Ligger jeg pris på smiley

• #22   31. okt 2012 Helt sikkert .. altid noget at jeg/vi kunne hjælpe.. du kan altid spørge herinde efter at få et medlemsnummer at give dem så du får de 175 kr. i rabat.
    Der er normalt mange flinke der gerne gøre alt for at hjælpe andre herinde.. Eksempelvis Alexander og emre og de andre tøser smiley

• #24   31. okt 2012 Brian, jeg har Falck super vejhjælp, da jeg synes det simpelthen er kanon.
    De henter HVILKEN som helst bil der er gået i stykker så længe DU er fører af bilen.
    Du behøver ikke kun at blive kørt EN gang pr rep.
    Eksempelvis hvis din bil går i stykker i kbh idag, kan du vælge at få den kørt hjem og dagen efter eller hvornår du vil blive kørt et andet sted og hvis du nu evt. også vil et andet sted igen så skal de hente dig og bilen uanset hvormange gange du gør det, koster omkring 2k pr år men det er sku det værd... lige under 200 kr pr måned er sku til at overleve smiley

• #25   31. okt 2012 Pernille @Ring til dem smiley Det er meget nemmere... men husk og sig til dem at du har en ven der har anbefalet, så de ikke bare giver den gas uden at få medlemsnummeret smiley

• #27   31. okt 2012 Bare iorden .. Lady smiley haha som min far kalder damerne når vi er på ferie et eller andet sted smiley

• #28   31. okt 2012 Mener det er Dansk Autohjælp som FDM arbejder med, og de kører også ens bil hjem fremfor nærmeste værksted hvis man ønsker det.

Jeg synes faktisk det lyder ret dyrt det der, for at være helt ærlig. 2000 kroner er mere end det tredobbelte af hvad et almindeligt vejhjælpsabonnement koster, så man skal alligevel køres en del rundt før det er hentet hjem. Medmindre der da er andre store fordele.

Men det er naturligvis hvad man har af behov, har du 500 kilometer til din arbejdsplads, er det vel en meget favorabel aftale. smiley

• #29   31. okt 2012 ^^ smiley haha .. men du skal tænke en som mig der køre rundt i forskellige biler konstant osv. og du får og 2 bilsyn gratis med i købet og du får biltjek gratis og de skifter også fra vinter til sommerhjul og omvendt. der er vist også mange andre fordele, men det kan du tjekke på falck.dk og de rep. også glas skader på din bil. smiley

• #30   31. okt 2012 Tror allerede pengene er hjemme første måned, med et par glaskader og kørsel fra kbh til lolland et par gange og et bilsyn smiley

• #31   31. okt 2012 Jeg har vejhjælp fra FDM, men det er FALCK ved mig i hvert fald.
    Men mener ikke, at jeg giver ekstra for vejhjælpen? Men hæng mig ikke op på det..

• #32   31. okt 2012 du giver sandsynligvis mere for vejhjælpen smiley

FDm har både aftale med Dansk Autohjælp og Falck, hvor Dansk autohjælp er lidt billigere.

Kommentér på:
Fdm Medlem

Annonce