{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.395 visninger | Oprettet:

Opvarmet Garage {{forumTopicSubject}}

Kære BG

Jeg er desværre havnet i den ærgerlige sitiuation, at jeg er blevet fyret fra mit arbejde. Indtil videre er jeg ikke klar over om jeg har råd til at beholde min bil. Derfor vil jeg være på forskud med, at finde en opvarmet garage hvor jeg kan have min gamle Golf 2 stående indtil sommeren 2013.

Er der nogen der kender nogen eller nogen der har en garage jeg kan leje?

Mvh Sean Dolleris

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opvarmet Garage
  • #1   3. nov 2012 Opvarmet finder du næppe, men efter min mening er det nu heller ikke nogen synderligt stor fordel. Kulde får ikke biler til at ruste

• #2   3. nov 2012 Hvor i landet??

• #3   3. nov 2012 Er det ik lidt meget spildte penge op mod 4-500 om måneden for at få opbevaret en ganske almindelig goft?

Men hvis jobbet afgør om råden til beholde den klasse bil,så tyder det mest på du har sat dig enorm stramt hvis det fra dag kan påvirke mht beholde bilen.

Synes bare i mine ører meget spildte penge at bruge på få den bil opbevaret i varmet garage, brug hellere de penge på noget vigtigt?

• #4   3. nov 2012 kan det svare sig? er det ikke bare med at få den skudt af også købe en igen når du er kommet til penge ? smiley

• #5   3. nov 2012 Både og Anders, hurtige temperatur svingninger danner kondens = rust
    Det kan jo jo være manden ejer et meget fint eksemplar af en af toér

• #6   3. nov 2012 Peter i: i en lukket men ikke opvarmet hal, sker der ikke hurtige temperatursvingninger. På min g1 har selv skiverne været næsten rene selvom den har stået vinterennover uopvarmet

• #7   3. nov 2012 synes os tit man hører at der kommer mug i kabinen når den står fugtigt i så lang tid.

• #9   3. nov 2012 det er jo bare en gammel spand af en golf 2, jeg kunne forstå hvis du havde en fansy slæde eller en gammel klassiker. Sælg pisset og køb en ny til den tid

• #10   3. nov 2012 okay hvad kalder du så det når solen står op og rammer tagfladen på måske 300m2, så stiger temperaturen, og dvs. luften i laden stiger hurtigere end metallet på bilen og så vil der dannes kondens det er et faktum, grunden til det så ikke sker i dit tilfælde kan skyldes at den lade du har parkeret i er godt ventileret...

• #11   3. nov 2012 men vores lille debat får Sean nok ikke meget ud af, for hvis Jesper har ret, at det bare er en alm. toér så sælg dog bilen og køb noget nyere og bedre til foråret

• #13   3. nov 2012 Det er sådan at jeg bor hjemme, og arbejder ved siden af studiet. Uden arbejde, kan jeg ikke betale mine afgifter. Det er uanset om det var en golf 7 eller 2. Betaler noget mere i forsikring trods min alder som 19 årig.
    Ved ikke, men mente bare at en opvarmet var bedst mod mug?
    Ja, det er et pænt eksemplar af en golf 2, og jeg har passet meget på den siden jeg fik den for 2 år siden, og vil blive ked af, at se den ruste eller mugne væk. Nok er der en gammel satan, men jeg er glad for den, og har lagt lidt flere penge i den normalt. Derfor emnet er oprettet. Tak for ellers gode råd

Kommentér på:
Opvarmet Garage

Annonce