{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Så er den helt gal igen :-s. {{forumTopicSubject}}

Til dem som ikke kender mig læs venligst min gamle tråd først: http://www.bilgalleri.dk/forum/off-topic/348701-forvirret

Til de indviede kan jeg sige at så er den gal IGEN !!!.

Oplysning vi bor stadig sammen men nu er hun begyndt at brokke sig, hun siger at det er for hårdt med det brænde og om vi ikke kan få et pillefyr...... ( hun aner tydeligvis ikke hvad sådan en satan koster) for hun syntes hun knokler med det brænde hele tiden og at vi ikke har tid til at nyde hinnanden og være sammen når vi har fri.

Jeg kan jo faktisk godt li hende lidt og hjælper jo gerne til som jeg plejer at gøre, derfor har jeg ringet og arangeret at hendes gamle forældre kommer og hjælper hende med brændet en uges tid så vi kan få en weekend på sofaen sammen og se lidt tv osv. ( og måske blive lidt ny forælsket igen )

Jeg roser hende meget feks siger jeg altid nej når hun spørger om hendes røv ser stor ud til den her indkøbsvogn når vi er i fleegård og handle lidt.

Har også hjulpet med brændet, jeg fortalte at hvis hun rensede fyret ordtenligt kunne hun spare ca 10% af brændet hvilket kunne give en del tid til at hygge os sammen en weekend eller 2 om året.

Nå men problemet består i hvordan for jeg sagt til hende at jeg ikke syntes hun for renset fyret helt i bund ??.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er den helt gal igen :-s.
Kommentér på:
Så er den helt gal igen :-s.

Annonce