Så er den helt gal igen :-s. {{forumTopicSubject}}
Til dem som ikke kender mig læs venligst min gamle tråd først: http://www.bilgalleri.dk/forum/off-topic/348701-forvirret
Til de indviede kan jeg sige at så er den gal IGEN !!!.
Oplysning vi bor stadig sammen men nu er hun begyndt at brokke sig, hun siger at det er for hårdt med det brænde og om vi ikke kan få et pillefyr...... ( hun aner tydeligvis ikke hvad sådan en satan koster) for hun syntes hun knokler med det brænde hele tiden og at vi ikke har tid til at nyde hinnanden og være sammen når vi har fri.
Jeg kan jo faktisk godt li hende lidt og hjælper jo gerne til som jeg plejer at gøre, derfor har jeg ringet og arangeret at hendes gamle forældre kommer og hjælper hende med brændet en uges tid så vi kan få en weekend på sofaen sammen og se lidt tv osv. ( og måske blive lidt ny forælsket igen )
Jeg roser hende meget feks siger jeg altid nej når hun spørger om hendes røv ser stor ud til den her indkøbsvogn når vi er i fleegård og handle lidt.
Har også hjulpet med brændet, jeg fortalte at hvis hun rensede fyret ordtenligt kunne hun spare ca 10% af brændet hvilket kunne give en del tid til at hygge os sammen en weekend eller 2 om året.
Nå men problemet består i hvordan for jeg sagt til hende at jeg ikke syntes hun for renset fyret helt i bund ??.
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 68 Svar: 2.525
dec 2003
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 382
Så siger du bare om hun ikke kan give fyret samme behandling
ps. imjokin
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 296 Svar: 1.321
Brok, brok, brok hele tiden og når man kommer med gode råd hører de ALDRIG efter ???
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 21
Så siger du bare om hun ikke kan give fyret samme behandling"
ps. imjokin
Du tror ikke fyret begynder at sode endnu mere hvis hun begynder at guffe fyret ??
dec 2003
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 382
okt 2007
Følger: 57 Følgere: 60 Biler: 5 Emner: 67 Svar: 458
Ej, vis hende en pris på et pillefyr ? Køb en automatisk brænde kløver ?
Så er den helt gal igen :-s.