{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

forstand på fladskærms tv? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et tv inde i soveværelset med indbygget dvd og det er af ældre dato (ca 5år) hvis ikke jeg sidder lige for har jeg problemmer med at se de sorte nuancer, hvilket er ret irriterende. så overvejer at skifte det ud. Evt med det her, men vil jeg så undgå det med de sorte nuancer? ved godt det ikke er verdens bedste tv. men det er kun til soveværelset. hvis i har andre tv i vil anbefalde så kom med det smiley eneste krav 26"-32" og indbygget dvd.

http://www.harald-nyborg.dk/p3663/denver-32-lcd-tv-m-dvd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forstand på fladskærms tv?
  • #1   23. nov 2012 det svært finde en top model med indbygget dvd.. eg har lige købt et Samsung 32" i el giganten til 1800 uden dvd men den fåes jo ved siden af til 200kr. det har jeg gjordt til mit soveværelse smiley

• #2   23. nov 2012 vil gerne ha det indbygget i, da jeg ikke rigtig gider at se på en dvd maskine eller har plads til den.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

Biler: 3 Svar: 347
    #3   23. nov 2012 Det tv i linket er vel fint nok? Det eneste der skulle være er, at det ikke har DVB-T2 indbygget, så er du boxer kunde vil der være en del kanaler du ikke kan tage. Men det kræver jo bare at du køber en modtagerbox smiley

• #4   23. nov 2012 Har bare helt alm. kabel tv fra you see....
    Kasper T>> Du spørger mig om det er fint nok, men det er jo det jeg spørger jer om? smiley Du kan da ikke svare et spørgsmål med det samme spørgsmål...

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

Biler: 3 Svar: 347
    #5   23. nov 2012 Slap af et retard svar at komme med. Nej jeg spørg dig ikke om det er fint nok. Jeg kan bare ikke se hvad der skulle være i vejen med det? Kan da ikke være så svært at fatte smiley

Kommentér på:
forstand på fladskærms tv?

Annonce