{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Montør søges {{forumTopicSubject}}

Hej,

Vi søger Hifi montør til montering af navigationsanlæg samt support på det udførte arbejde.

Du skal helst have en baggrund som gør at du kan lidt mere end bare montere anlæg i bilen, samt kan køre rundt for at montere.

Send CV til salg@uniq-performance.dk eller ring 70271234 og tast 1.

Start hurtigst muligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montør søges
  • #1   26. nov 2012 har i en rigtig hjemmeside, hvis nogen man kender vil tjekke op på firmaet?

er jo ret normalt at folk vil vide hvem de evt. skulle arbejde for.

og jeres uniq-prformance.dk side er bare en test/demo side, hvilket ikke er videre professionelt.

• #2   26. nov 2012 Hergier - prøv www.uniq-performance.dk så ?

• #3   26. nov 2012 der var den.. så skal i vist have en alvors snak med jeres web ansvarlige smiley

• #4   26. nov 2012 Hergeir V
    Og hvorfor skal de det?
    Manden tilbyder et job, han spørg ikke hvad du syntes om deres hjemmeside?

• #5   26. nov 2012 nej, men når jeg nu kender en der kan sine ting inden det område, så tjekker jeg lige firmaet, så jeg ikke henviser ham til noget useriøst.

og det første jeg render mig i er en test hjmmeside, hvilket ikke er specielt professionelt, og når det "kun" er fordi jeg ikke har skrevet "www" foran, som mere end 50% af nogenlunde internetvante brugere gør, så påpeger jeg et problem.

problemet er som sådan deres webansvarliges, da de som kunde ikke kan forventes at have styr på det tekniske. - men får de det fikset så kunne det også ske at der kom mere gang i forretningen.

og da det kan være forretnings kritisk, at have sådan en fejl, DERFOR på peger jeg en fejl.. har ikke sagt hvad jeg synes om siden smiley

men nu ved i det, så kan i bare slette mine kommentarer smiley

Kommentér på:
Montør søges

Annonce