{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.562 visninger | Oprettet:

Erfaring med Flerstyrke glas GLidende overgang fra Louis nielsen {{forumTopicSubject}}

Hejsa her inde

lige en lille forespørgsel til jer som bruger briller

Er der nogle af jer der har erfaring med Flerstyrke glas med glivende overgang fra louis nielsen kontra fx synoptik og hvad de ellers hedder ?

fik at vide i en tjele at læsefeldtet der er skarpt er en del smaldere på briller fra louis nielsen en deres

kan et passe ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Flerstyrke glas GLidende overgang fra Louis nielsen
  • #1   28. nov 2012 Det har jeg dog ikke hørt noget om, og jeg har da selv briller med flydende overgang fra Louis Nielsen. Jeg har altid haft problemer med at jeg tit skulle ha' skiftet glas da det ikke var den rigtige styrke i, men efter jeg er kommet til Louis Nielsen har jeg ikke haft det problem.

• #2   28. nov 2012 Min far havde næsten udelukkende problemer med dem. Han gik tilbage til Profiloptik, Synoptik eller hvem det nu var, han brugte, efter at have forsøgt sig med Louis Nielsen et års tid, hvor de ikke kunne finde ud af at lave det ordentligt. Hans nye briller efterfølgende sad lige i skabet første gang.

Jeg har ikke selv briller, så jeg snakker udelukkende ud fra hans erfaringer. Men det er nok til, at jeg aldrig ville vælge dem, hvis jeg skulle have briller engang selv.

• #3   28. nov 2012 Jeg købte et sæt ved dem for lidt iver et år siden med overgang. Jeg er selv ganske godt tilfreds både med servicen i butikken og med brillerne.

Kommentér på:
Erfaring med Flerstyrke glas GLidende overgang fra Louis nielsen

Annonce