{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

SMS til udlandet {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en kæreste, der pt. befinder sig på den anden side af jordkloden.

Jeg vil gerne være i kontakt med hende via SMS, da det ikke altid er lige nemt for hende at finde en Internet cafe, der hvor hun pt. befinder sig.

Hvis jeg sender SMS beskeder til hende via min alm. mobilabonnementsudbyder, koster det 3 kr. pr. 160-tegns SMS. Skriver jeg lange beskeder er det 3 kr. pr. 160 tegn, så en lang besked til hende koster hurtigt 9 kr. - og det bliver jo hurtigt til mange penge for en ludfattig student som mig smiley

Pga. sygdom i familien mv. er vi lidt afhængige af, at være i tæt kontakt det meste af tiden, så der ryger ofte 3-4 lange beskeder afsted om dagen - og så kan i selv regne ud hvad det koster smiley

Jeg betaler gerne for at sende mine SMS´er - men det må meget gerne koste LIDT mindre end 3 kr. pr. 160 tegn.

Jeg har prøvet flere forskellige SMS services, med skiftende held.

Det er min erfaring, at SKYPE simpelthen er det værste LOR* at sende SMS´er i - fordi hovedparten af de SMS-beskeder jeg skriver på min PC i Skype til hende enten aldrig bliver modtaget, eller når jeg har skrevet beskeden står systemet bare og skriver "sender" i en uendelighed, hvorefter jeg efter nogen tid får besked om at SMS´en ikke kunne sendes. Skodprogram smiley

Jeg har derudover prøvet noget der hedder VOPIUM, der er lidt billigere end SKYPE, og hvor jeg ganske fint hver gang får en besked om at min SMS er sendt uden problemer, men desværre konstaterer vi rigtig ofte, at beskeden aldrig kommer frem ;-(

Nu til spørgsmålet:

Kender i andre, billige alternativer, hvor man kan sende SMS til udlandet - som også virker stabilt og HVER GANG - og hvor jeg ikke har de ovenstående problemer?

På forhånd mange tak for jeres svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SMS til udlandet
Kommentér på:
SMS til udlandet

Annonce