{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Frederik S
Frederik S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Identificering af dele {{forumTopicSubject}}

Hej BG,
Jeg beklager, og jeg ved, at jeg har haft dette emne oppe at vende før, men da jeg ikke fik et egentligt svar på hvilken bil (model, årgang), håber jeg på at kunne komme nærmere et specifikt svar smiley

Jeg ryddede min oldefars værksted, og jeg fandt disse dele til en bil. Muligvis en gammel Ford Transit autocamper model, en V4 2,0 Benzin Transit blev foreslået i kommentarerne. Jeg har naturligvis prøvet at google delene, men kunne ikke rigtig finde noget om dem.

For at opsumere, er der nogen der kan genkende delene eller nogen der har et mere specifikt bud på årgang og model som disse dele tilhører eller lignende?

Billederne af delene er at finde i mit galleri: http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/diverse_bil/99791-dele?status=1

- En oliepumpe fra VM ricambi originali med nummeret 90530628 A.
- Et diesel brændstoffilter fra Purflux, med nummeret CS 157A.
- Et oliefilter fra Purflux, med nummeret L 110.
- Et luftfilter fra Purflux til en Ford med nummeret A 939.

På forhånd tak for alle konstruktive indlæg, og godt nytår smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Identificering af dele
  • #1   25. dec 2012 Olie filteret ligner en M50 filter .. sådan lige umiddelbart .. smiley ..

• Frederik S
    Frederik S Tilmeldt:
    feb 2012

#2   25. dec 2012 det kan du godt have ret i, jeg kan lige prøve at sammenligne dimensionerne smiley tak for det

• Frederik S
    Frederik S Tilmeldt:
    feb 2012

#4   25. dec 2012 Ja det har jeg, modellerne luftfilteret passer på står på selve emballagen, og ligger under mit album. De andre dele har jeg ikke kunne finde noget på, men har åbenbart ikke været grundig nok. Den del jeg dog hovedsagligt kunne tænke mig at finde pasningen på er oliepumpen, som jeg slet ikke har kunnet finde noget på. Jeg tænkte at nogen muligvis kunne kende den eller finde noget om den som jeg ikke selv har kunnet. Men tak for dit svar smiley

Kommentér på:
Identificering af dele

Annonce