{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Headset {{forumTopicSubject}}

God aften

skal have nogle nye bøffer til ørene, da dem jeg har nu er begyndt at knase lidt ( in ear )

de skal 99% kun bruges til musik og film på min bærbare, og må både være med og uden tråd.

skal have god lyd, kunne spille højt og klart uden at madammen bliver generet af dem ved siden af mig.

skal sidde PÅ ørene, ikke in ear igen!!

musikken strækker sig fra det stille og ud i gang i den med bas.

søger løsninger i alle prisklasser op til kr 2600 max.

hvad bruger I ??

her er et par eksempler på musikken - ja det er noget gammelt noget... men det er jeg også smiley

http://www.youtube.com/watch?v=S-7XhLfwRCA&list=WL10D03A372648E2E9

http://www.youtube.com/watch?v=SWdUDkzIgfk

http://www.youtube.com/watch?v=8yY4PiQ22AA

http://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Headset
  • #1   31. dec 2012 Jeg bruger selv Sennheizer lige nu... Men hvis jeg var dig ville jeg tage ned til en rigtig musikudstyrsforretning... Altså hvor de sælger instrumenter osv. Og ikke i elgiganten... De har bare bedre styr på den slags.. Og du vil bliver overrasket over hvor meget overpris de er på alle de kendte populære mærker...

• #2   31. dec 2012 ku være man skulle smutte forbi landemærket i kbh, der ligger en stor butik med musikudstyr smiley

min fætter er mellemleder i en elgigant, så ved godt at de har en "flot" overpris på mange af deres ting.

fik i starten af året anbefalet mærket AKG, og købte 2 sæt - KÆFT en gang Lo** for at sige det pænt, lyden svinger i styrke og der er mange problemer med støj på dem, så nu venter vi til de bliver lidt over et år, og så ryger de til rep.

Sennheizer er også et super forslag, bruger dem nogle gange når jeg ringer ud fra madammens arbejde, og meget behagelige at have på, og god lyd.

• #3   31. dec 2012 Ja der er en grund til at man ikke bruger beats by dre i musik studioer... smiley
    Mens Sennheizer bruges en del... Eller marshall.. hos musikhuset i slagelse, lyttede jeg til et nyt "billigt" mærke de havde fået ind... nøj fattede ikke et sæt til kun 500 kr kunne lyde så godt...

• #4   31. dec 2012 man kan blive overrasket smiley

det in ear set som er ved at være slidt op er fra en samsung mp4 afspiller, og der er bare så god lyd i, men de kan snart ikke mere he he, de er så heller ikke beregnet til computeren men en del mindre afspiller.

• #5   31. dec 2012 Sennheiser er nærmest altid godt. Har selv et pc350, da jeg også skulle bruge mikrofon. Genial lyd smiley

• #6   31. dec 2012 fornuftig pris det ligger på, også efterfølgeren pc360... men den der fine arm til mic den skal jeg ikke bruge, og de er stor set aldrig til at afmontere smiley

• #7   31. dec 2012 HD 380 er uden mic'en, hvis det er smiley

Det er et super fedt sæt - slutter helt tæt om ørene, så man hører stort set ikke andet end den sprøde lyd i selve headsettet smiley

• #8   31. dec 2012 Hvis jeg var dig ville jeg gå efter nogle Bose Quietcomfort 15, super lyd og så dejligt med noise canceling.
    Der er også kabel med så de kan bruges til iphone/andorid som headsæt

• #9   31. dec 2012 Hvis du synes at AKG er lort, har du enten købt i for lav prisklasse ellers er det udstyr du sætter dem til noget lort.

Kæresten herhjemme bruger et sæt AKG K701 og jeg bruger et sæt Denon AH-D600 som så er i en lidt anden prisklasse. men som sagt så kræver det ordentlige forstærkere.

• #10   31. dec 2012 det er 2 forskellige sæt AKG K912 vi har, og det er uanset hvad de bliver sat til, så er lyden dårlig

• #11   31. dec 2012 men kan da også godt se en enorm prisforskel på de 2 AKG.
    forstår sq ikke de vil være bekendt at sværte sig selv til, ved at smide et så dårligt sæt på gaden som K912 åbenbart er.

• #12   31. dec 2012 bose.. de er alt for vilde.. når du gerne vil bruge lidt penge på det alligevel..

• #13   31. dec 2012 var inde og læse lidt om dem fra bose, men dem der skrev om dem synes de larmer for meget til sidemanden når man sidder i f.eks. toget

• #14   31. dec 2012 Hvis det er et bredt lydbillede du er ude efter så skal du gå efter noget alla K701, men hvis noice cancellation er vigtig for dig skaldu gå efter Bose, dog skal det siges at du går på kompromis med lyden så.

• #15   31. dec 2012 Ang om de larmer for side manden, så ved jeg det ikke jeg har tit brugt dem i flyet efter som de laver noise cancelation så behøver musikken ikek stå så højt for at overdøve larmen, så det er ikk enoget jeg har oplevet.

• #16   31. dec 2012 det som er vigtigt er at jeg kan blæse hoved ud kl lort om aften/natten uden at genere madammen, samt vække ungerne på 2 og 4 smiley

men må smide noget blandet musik på fonen, og så prøve et par headsets rundt omkring og se hvad der virker for mig... nu har jeg da nogle forskellige forslag smiley

• #17   31. dec 2012 For det første er et headset, høretelefoner med mikrofon og det er jo ikke hvad du søger.

Husk også at din telefon ikke kan trække gode høretelefoner så det vil være en dårlig ide at teste med den, hvis ikke den bliver primær kilde for din afspilning.

• #18   1. jan 2013 ja ved godt at et headset er "hele pakken" men kalder nu hørebøfferne for det alligevel smiley

skal primært bruges til min bærbar, og er rigtig godt tilfreds med hvad min telefon yder af lyd, så den burde kunne give mig et fornuftigt billede af høresættet.

ellers er det jo bare at snuppe et par original cd'er med også

• #19   1. jan 2013 Det har ikke noget med kvaliteten af lyden at gøre, det har noget med forstærkeren i afspilningsenheden at gøre.

Bruger selv sådan en her.

http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/forstarker/argon_ha2-tube_forforstarker_sort.htm

• #20   1. jan 2013 om det er min bærbare, eller min fon går nu nok ud på et, der er ikke særlig meget forstærker i nogen af dem...

• #21   1. jan 2013 Nej det er der ikke og derfor vil du ikke få et særlig godt udbytte af så "dyre" høretelefoner.

• #22   1. jan 2013 i prisklassen op til de 2600, som også skrevet i start indlæg, skal der helt sikkert nok findes noget som kan bruges.

Kommentér på:
Headset

Annonce