8.100 visninger
|
Oprettet:
teori eller køre prøve nemmest?? {{forumTopicSubject}}
hej igen
jeg har idag bestået teori prøve og jeg ville lige høre hvad I syntes er det nemmeste
teori prøve eller køre prøve
jeg ved godt at jeg kan self. ikke vurdere jer og så mig da da jeg som sagt har autisme
jan 2011
Følger: 38 Følgere: 34 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 875
sys begge prøver gik let
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 155 Svar: 2.508
apr 2011
Følger: 1 Emner: 42 Svar: 169
det var 2 gang jeg var oppe idag og jeg havde 5 fejl
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 18 Svar: 83
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 401 Svar: 11.296
0 fejl i teorien.
Jeg kan godtnok huske jeg kørte over for gult.
Men han sagde ikke noget da vi var færdig.
feb 2012
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 113 Svar: 408
Kørslen kan der forekomme uforusete ting så teori er da nemmest.
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.186
men at skulle kunne alle regeler i og svare rigtigt på dem efter et par billeder.. det syns jeg squ er halv svært..
jan 2012
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 62
den tog jeg med 0 fejl.. men måtte sq have en ekstra køreprøve fordi jeg kørte mormor kørsel... gal jeg blev sur da han sagde at jeg dumpede fordi jeg kørte for forsigtigt..
Men han var også en gammel sur rynket mand som sad og sagde mystiske ting mens jeg kørte
jul 2010
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 302
Køreprøven gælder det bare om at "nyde" turen, det er jo stortset som alle de andre gange hvor du har kørt med din kørelære.
Jeg snakkede med den motorsagkyndige for ligesom at bryde isen.
Jeg fuckede de fleste teoretiske spørgsmål op der bliver stillet inden jeg skulle ud og kører og det gjorde ikke det store.
Teoriprøve = Bestod - 1 fejl
Køreprøve = Bestod - 1 anmærkning, jeg kørte lidt bredt i sidste sving.
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 401 Svar: 11.296
Haha ja min kørelære sagde også det var bedre og køre et par kilometer forstærkt end og køre et par kilometer i timen for lidt.
Så hvergang vi var ude og køre. Så kørte jeg 55km/t,65, 75 osv.
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 27 Biler: 17 Svar: 120
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
Dog i sommers fik jeg både en prøve og køretime i gave, det er sqi lidt anderledes må jeg påstå når man har erfaring fra trafikken og en masse dårlige vaner.
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 104 Svar: 5.870
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 246
Jeg sad på teknisk skole nogle år inden jeg fik mit kørekort, og tog en teoriprøve for sjov skyld. Jeg havde så mange fejl, at jeg gruede for den dag jeg skulle i gang med det.
Jeg tog teoriundervisning interaktivt, så vi bare dukkede op de dage der var åbent, og sad ved hver sin computer med hørebøffer på.
Jeg synes lidt, at det var svært at holde fokus i de filmklip, med den søvndyssende og monotone stemme. Jeg følte ikke at jeg fulgte ordenligt med.
Samtidig tog jeg køretimer i en Seat Leon, som slet ikke passede til mig, da jeg havde dørstolpen ud for mit hoved, pga. mine lange ben og arme, og sædets placering. Min kørelærer havde også travlt med, at vi skulle transportere ting til privaten, da han skulle have ordnet noget i haven, i stedet for at fokusere på at køre. Og samtidig talte han konstant i telefon, hvor lyden kom ud i kabinen. Ret forstyrrende.
Jeg bestod så teoriprøven med 1 fejl, hvilket jeg ikke havde forventet.
Dagen inden køreprøven, havde min kørelærer fået ny bil. En Mazda 6, som var væsentlig anderledes end den Leon. Det troede jeg aldrig skulle gå godt, men jeg endte køreprøven uden bemærkninger. Jeg synes jeg havde alle odds i mod mig, men det hele gik alligevel meget smertefrit.
Konklusionen må være, at det er spild af tid at bekymre sig for meget, brug din energi andetsteds, og fokuser på det nødvendige, så skal det nok gå. Det gælder generelt
apr 2011
Følger: 1 Emner: 42 Svar: 169
jeg har gået til teori 9 mdr nu så i kan godt forstå jeg snart gerne ville have det kørekort
men takker for alle de svar
hvis der skulle være flere så kom da endelig med dem
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 18 Svar: 83
jan 2009
Følger: 39 Følgere: 45 Biler: 7 Emner: 4 Svar: 659
Men, den motorsagkyndige var nok også skyld i det.. Han var meget striks omkring tingene, og var advaret inden, af min kørelærer, men dumpede dog alligevel.
2. gang fik jeg en super høflig og talende motorsagkyndig som snakkede røven ud af bukserne, og gjorde det faktisk nemmere for mig, og førte mig ind på nogle simple veje!
Men, det afhænger som du kan se af, hvilken motorsagkyndig du kommer ud for at trække
Held & Lykke !!
jan 2012
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 62
Jeg tog det selv med interaktiv undervisning.. og bevares det kan være svært at holde fokus... men typisk kører man det igennem engang der hjemme og en gang på køreskolen.. og så er der altså alligevel lidt der hænger fast
Men det er jo individuelt hvordan man lærer bedst.. Jeg bestod teori med 0 fejl.. og er den eneste i min omgangs kreds der har gjort dette.. og er også den eneste der har modtaget interaktiv undervisning..
Men jeg gætter på det er individuelt.. Dog slet ikke så dårligt igen!
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 27 Biler: 17 Svar: 120
Men kørsel går som sådan fint nok for mig, læren siger også det går fint, og jeg endda er blevet bedre til teori, så det dejligt.
Men jeg siger held og lykke til dig med din phillip
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 157
Til køreprøven dumper du jo ved 1.
Men dem som ikke følger efter i teoritimerne har selvfølgelig ret svært ved det.
Selv bestod jeg begge prøver første gang med 1 fejl i teori.
En fordel for mig er nok også at jeg er fra landet. Her ved min far som er gårdejer har vi jo markracer, traktor, atv osv. Så er ikke så banget for at give ordentlig med gas uden panikke. Det faldt mig dengang meget naturlig.
Forresten var den motorsagkyndige den dag en vikar som mildest talt var meget yngre og mere frisk end den gamle Max som jeg skulle have haft. Vi snakkede det meste af vejen om alt muligt. Bla. min nabo som han kendte.
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 47 Biler: 14 Emner: 146 Svar: 8.028
Dumpeprocent på landsplan er 25% for teoriprøver og 30% for køreprøver
Så kan I selv regne ud hvad er nemmere
teori eller køre prøve nemmest??